Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saattuesota

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janne85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Saattuesota

Onkos tämä saattuesota-pelimuoto nyt sellainen, että se vetää MAGin pariin?
Ajattelin vaan, kun tässä on nyt pidempi tauko ollut MAGistä, että kannattaako se hommata ja tulla pelailemaan?

Kannattaa hankkia. Ja vaihtaa Ravenille. Kaikki Ravenille prkl.

Jostain syystä Cyruksen kommentti yksinkertaisuudessaan ja käskevällä äänensävyllä pisti huvittamaan :D

Lvl 53 menossa Valorilla ja on kyllä ollut tuskaista kivuta aivan huipulle. Nyt on taas saanut XP:t siihen 600-1000 -haarukkaan, kun on kaikki mieluisat varusteet käytössä. Tarkoitus oli vetäytyä tahkoamaan muita pelejä kolmannen veteraanikierroksen jälkeen, mutta jos vielä on porukkaa, niin miksei sitä vaihtaisi vielä kerran?

Ja lisätään sen verran asiaa otsikon alle, että osa Saattuesodan alueista on lähtöisin Domination-kentistä, mutta onneksi on myös hieman uutta maisemaa ympärillä.

(Kolme ja puoli tuntia duunia, sitten kesäloma!! Otetaan MAGit sille!)

Kannattaa hankkia. Ja vaihtaa Ravenille. Kaikki Ravenille prkl.
Joo, EI TODELLAKAAN jos sama meno jatkuu miten nyt pari viikkoa on ollut ihan kuollutta... parhaana aikana jopa 4 pelaajaa... kukaan ( paitsi minä) ei ole tullut tsättiin, syynä voi olla että heillä ei ole Ravenin huonetta tai he ovat yksinäisiä sotureita. Ei jaksaisi pelata yksinään siellä ja pelätä tulevansa kikatuksi, vaan pelata muitten KFR jäsenten kanssa. Jotenka joka ikinen joka haluaa pelata muitten KFR kanssa lisätkää minut niin lähetän sen tsätti kutsun!

Nyt 40 lvl ja kohta varmasti 50 lvl -> SVER. Tulee sellainen kutina Cyruksen kirjoituksesta, että kun menen SVERille niin kaikki menee Raven... Toivottavasti ei näin.

Tänään testailin ensimmäiset saattuesodat. Ilmeisesti pelasin jokaista kenttää kerran, en ole tosin ihan varma, sen verran tutkalla olin vielä. Kaiken kaikkiaan olen vielä aika kujalla, mutta ehkä hiukan jo ymmärsin mistä on kyse. Pelimuotohan on aika perus MAG:ia. Hyvällä porukalla loistavaa ja peeloporukalla täyttä tuskaa. Lisää pelaajia kaipaisi ehdottomasti, nyt oli vähän turhan pitkät odotteluajat matseihin.

KFV/KFR officerit voisivat myös aktivoitua hieman ja pistää kutsuja sekä klaaniin yleensä (krmh, Valorin rekryketju...) ja tsättiin kanssa....

Nyt 40 lvl ja kohta varmasti 50 lvl -> SVER. Tulee sellainen kutina Cyruksen kirjoituksesta, että kun menen SVERille niin kaikki menee Raven... Toivottavasti ei näin.

Sver porukka kyllä pysyy sverillä, ainakin itse näin luotan. Ja KFS/KFP porukalla tuntuu olevan ylitsepääsemättönä esteenä ravenille siirtymisessä ravenin "kumipuvut" :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Meikäläisellä muuten ainakaan ei aennut toi Interdiction, kun olin ladannut saman version, joka lukee pelikoteloni sivussa. Noh, kokeilin toista versiota, ni johan lähti pelittämään... :confused:

Lyhyesti Interdictionista:

Toiminta tuppaa jäämään ryhmätasolle, valitaan kirjain jolle mennään ja sitten istutaan kuin tatit. Jos toinen porukka ottaa toisen kirjaimen niin taktiikkamme voittaa. Kehnonlaiseen voi muuta koittaa, omia autoja joka paikka täynnä ja valorin karttaa (joka on mielestäni paras) lukuunottamatta ajolinjoja ei ole juuri rajoitettu. Heittimet siis ammutaan sille punaiselle aakkoselle ja telamiinat on oikeestaan aina väärässä/turhassa paikassa. Outoa että juuri ajoneuvosodissa ei telamiinoilla tee oikein mitään.

Kunnon TKotH -variantin sijaan efekti oli TDM liikkuvilla spawneilla, 1 ja ½ viidestä pisteestä. Taistelukentän elementit on heittimet joita voi särkeä/korjata ja aakkoset joista ei yleensä näe kuin yhden. Vaikka sabotage on kuiva niin siinä sentään puolustus ja hyökkäys kanavoituvat vaihtelevasti (ensin A ja B joissa täytyy onnistua yhtäaikaisesti ja lopuksi C jota täytyy hallita hetken pidempään).

Valitsen itse minkä tahansa muun pelimuodon mielummin.

-T

Olen nyt muutaman päivän yrittänyt päästä pelaamaan, koko ajan jonossa. Tämä ei siis pelaajia taida paljon kiinnostaa. Saattoi olla huonoin sijoitus rahoille vähään aikaan.

Saattoi olla huonoin sijoitus rahoille vähään aikaan.

Jep. Sikäli nyt ei hirveästi itseäni harmita, että mielelläni MAG:ia tukee, niin loistava peli kaiken kaikkiaan kyseessä. Mutta vähän ongelmallinen näköjään tällainen DLC. Tässäkin tapauksessa tarpeeksi moni ei ole sitä hankkinut, jonot ovat pidentyneet koko ajan johtaen lopulta siihen, että kukaan ei pelimuotoa pelaa. Nyt sitten tilanne on se, että on maksanut pelimuodosta ja mapeista joita ei pääse pelaamaan. Itsekään en ole päässyt kuin muutaman kerran tutkailemaan koko pelimuotoa, eli en todellakaan ole päässyt pelaamaan "koko rahan edestä".

Yksi iso ongelma on varmasti myös se, että jos yhdeltäkin kaveriporukasta tuo puuttuu, jää pelimuotoon hakeminen kokonaan helposti pois.

Veikkaan kuitenkin, että Zipper kehittää tuohon jotain porkkanaa, tupla-expaa tai jotain, jotta sitä pääsee pelaamaan. Itse ainakin pidän pelimuodosta todella paljon.

Sama täällä. Ostettu on Pelimuoto, mutta kertaakaan vielä päässyt pelaamaan :(

Huomenna voisi kuvitella olevan hyvä mahdollisuus päästä pelaamaan saattuesotaa.

We had a ton of fun during our last Play MAG with Zipper event, so we’re doing it again on Friday, July 16th! This time we’ll be spending our entire session playing MAG’s new DLC, “Interdiction”, and we’d love to see you there.

Here’s our Interdiction play schedule:

•Pacific: 2pm – 4pm
•Mountain: 3pm – 5pm
•Central: 4pm – 6pm
•Eastern: 5pm – 7pm
•Hawaii: 12pm (noon) – 2pm
•Alaska: 1pm – 3pm
•GMT: 9pm – 11pm

We’ll see you on the battlefield!

Play Interdiction with Zipper

Huomenna voisi kuvitella olevan hyvä mahdollisuus päästä pelaamaan saattuesotaa.]

Kiitokset Vompatille tästä. Täytyy tosiaan vähän koettaa saada vastinetta rahoille, ensin kun oli vähän sellainen fiilis, että paketin ostaminen oli "tukipaketti" hyvän pelin kehittäjille.

Kuinkahan moni tämän nyt omistaa..?

Olis tätäkin mukava päästä suomiporukalla testailemaan. Tuntuu olevan aikamoista sekoilua, pahempaa kuin Valorilla randomporukassa. (Kaikki tietää miten kivaa on autolla ajelu päättömästi ympäri karttaa..)

Ainakin iltasella (21:00--->) ihan mukavasti pääsee peleihin..

Itse en ole tätä vielä päässyt koskaan kokeilemaan, jonossa on saanut keikkua, mutta kärsivällisyys on loppunut. Nyt siellä olisi vielä 200% XP:t jaossa, joten senkin kautta houkuttaisi, että saisi nuo loput levelit hoidettua.

Ylös Bottom