Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saavutuksenne peleissä

Noh, PS2-peleistä nyt ainakin

Max Payne läpi (pirun vaikeaa DualShockilla)
Monkey Island läpi (sain noin 1000 raivaria pelin aikana, kun osa Puzzleista oli niin tekemällä tehtyjä)
Red Faction miltei läpi, kunnes tyhjensin vahingossa muistikortin (oops!)
Baldur's Gate viittä vaille läpi (vielä vähän matkaa ja se on siinä)

MtG:ssa loputtomat Jarnikset.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Biohazard
Jeah, sama täällä. Ei kyllä ollut mitään kovin helppoa noita cheatteja saada. Lukemattomat kerrat lensi ärräpäät kun jäi lähes joka kerta vain muutaman sekunnin päähän cheatistä... ;)

Se Facilityn aikaraja oli uskomattoman vaikea saavuttaa. Vielä kun Dr. Doak muutti iloisesti aina ilmestymispaikkaansa.

GT1:ssä hankin kaikki pokaalit kultaisena, siis myös lisenssi-ajoissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Pikemminkin oire jostain.

Mulle on Wipeout Fusion muodostunut todelliseksi pakkomielteeksi. Olen saanut radoista yli puolet auki ja ajoneuvoista kans yli puolet käyttöön. Nyt vain juutuin harmilliseen tilanteeseen missä jokainen Challenge tai League jää aina just niukasti voitosta, joten ei kun uus yritys, ja uudestaan :D

Parhaimmillaan Challengena kahden ajoneuvon kisa kinkkisellä radalla ja paskalla vehkeellä (Feisar, Auricom) ja maalisuoralla olen juuri saamassa kiinni haastajaa kun tulee tutuksi käynyt tyly kommentti "Challenge failed".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Se Facilityn aikaraja oli uskomattoman vaikea saavuttaa. Vielä kun Dr. Doak muutti iloisesti aina ilmestymispaikkaansa.

Sanos muuta... Archives oli toinen erittäin ärsyttävä. Natalie poukkoili sinne tänne ja aikarajan saavuttamisesta ei tahdonnu tulla mitään.
 
PES2

PES2:lla kaveria vastaan, itse Englanti, kaverilla Brasilia. Englannille kolme(!) ulosajoa, mutta silti Sol Cambellin hienolla nousulla ja sijoituksella 54min kohdalla 1-0! Voitte kuvitella mitkä tuuletukset oli pelin jälkeen ;).
 
No ainaki 1 mainitsemisen arvoinen ois varmaan että pelasin F-Zero X:n ihan aivan kokonaan läpi näissee
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ganon
No ainaki 1 mainitsemisen arvoinen ois varmaan että pelasin F-Zero X:n ihan aivan kokonaan läpi näissee
Mitä tarkoitat "ihan aivan kokonaan läpi"?
Itse olen läpäissyt pelin GP-moodin täysin (helppoa) mutta Staff Ghostit ovat pahoja. Olen voittanut noin viisi.:(
 
Hieman päivitettyä tietoa Splinter Cellistä:

Police Station: Läpi Mediumilla. Ei ainuttakaan tapettua, vain muutamia tainnutettuja.

Defense Dimistry: Läpi Mediumilla. Yksi tapettu. Ikkunaa kun ei saanut hajalle äänettömästi.

Öljynporaus lautta: En muista englannin kielistä nimeä. Läpi Mediumilla. 3 tapettua, ja ainoastaan yksi tainnutettu.

CIA HeadQuaters: Sisällä ollaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan holybastard
Ehkä pelin paras kenttä cia hq

[off topic]
Samaa mieltä. Kerrankin joutuu hiukan miettimään, kun alussa ei ole ainuttakaan asetta.

Kun vähän miettii, niin vihollisten kiertäminen on todella helppoa. Vain parissa kohtiin oli tipalla, että viholliset olisivat huomanneet ja tehneet hälytyksen.

Vaikka hälytyksiä saakin tapahtua, en halua niitä tapahtuvan.
[/off topic]
 
Näin lisää off-topic; "hieman" liian lyhyt tuo SC, meni kohtuu nopeasti läpi, vaikka olihan se sentään pidempi kuin MGS2, joka meni kahdessa päivässä.

Ja näin aiheeseen, oli se hienoa kaverin kanssa piestä potsku PESsissä, kun toiselle puoliajalle mentäessä tilanne oli vaikeat 3-0 potskulle, mutta kyllä me Suomella noustiin taistelemaan ja lopulta jatko-ajalle Litin lauottua rankulla Etelä-Amerikan verkkoon. Jatko-ajalla Forssel lasketti vielä maalin. Rankkukin oli niin tiukalla kuin 90 minuutin kohdalla ja kaikki kolme varsinaisen peliajan maaliamme tehtiin viimeisen 15 minuutin aikana.:D
 
Kaikki N64-pelit Pokémon Stadiumia lukuunottamatta, jotka minulla vielä on, 100% läpi.
Pelit ovat:

Banjo-Kazooie (myös ne 6 salamunaa ja se jääavain)
Banjo-Tooie
Goldeneye (kyllä, kaikki cheatit myös)
Diddy Kong Racing (Wizpig köhii varmaan vieläkin Tiptupin pakokaasuista)
Lylat Wars
Super Mario 64 (tätä en oikeastaan laske miksikään saavutukseksi)

Pokémon Stadiumissa en vain jaksanut sitä R2-rumbaa. Tämä on minulle l33ttinä pokékouluttajana suuri häpeä.
 
<offtopic>
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor

...Lylat Wars...
Aivan LOISTAVA geimi IMO tietyn epälineaarisuuden takia.</offtopic>

Saavutukseksi vois varmaan laskea sen, että pyssytin Pro Evolution Soccerissa Fortunella 39m:stä yläbörsään ja Pro Evo2:ssä Master Leaguen perusvetäjä Mirandalla kaks vaparii samassa matsissa sisään.
Kyllä lähti aika tuuletukset näiden jälkeen. :D
 
Vastaus: Saavutuksenne peleissä

Meinasin jo avata uuden ketjun, mutta mielestäni tämä sopii siihen tarkoitukseen. Taitaa olla siltä ajalta, kun trophyja ja gamerscorea ei ollut olemassakaan - korjatkaa jos olen väärässä. Oma asiani koskee trophyja vain osittain. En halunnut postata erikseen joka pelin omaan ketjuun. Lisäksi haluan lukea muidenkin kokemuksista. Jos joku väittää, että nostin n. 12 vuotta vanhan ketjun silkkaa piruuttani ja nauraa käkätin kuin Martti Mielikäinen Kummelissa, hävetköön.

Kuluneen viikon aikana on ollut muutama sellainen hetki, että ei ole ainakaan itkettänyt.

Ensin Vitalla Killzone: Mercenaryssa tuli se kauan kaivattu marksman-trophy. Pelin omassa ketjussa mulle neuvottiinkin, mistä sen saa yksinpelissä. Halusin kertoa, että moninpelissäkin onnistuu, ainakin Refinery-kentässä.

Kentän molemmissa päissä on tasot, jonne usein tippuu niitä varustepömpeleitä (pelinkehittäjien suosittelema, virallinen nimitys. Kunniasanalla) ja kerääntyy sniputtajia. Lähdin roinaa hakemaan oman joukkueen päädystä, kun vastustajien snipu sattui sopivasti hollille. En muista koskaan noiden aseiden nimiä tässä pelissä, mutta se kiikaritähtäimellä varustettu konekivääri oli käytössä. Aselistassa muistaakseni kolmas vasemmalta. Kaveri oli ilmeisesti sihtailemassa jonnekin ihan muualle, kun sain rauhassa tähdätä. Pari lyhyttä sarjaa, ja yllätyksekseni trophy kilahti.

Tällä tavalla saadut trophyt tuntuu parhaimmalta, kun yritin vain tiputtaa vastustajilta yhden ukon. Jos olisin halunnut nimenomaan sniputtaa, olisin ottanut ihan toisen pyssynkin.

Sitten se viikon kohokohta. Vitalla Geometry Wars 3: Dimensions. Adventuressa viimeinen bossi, Topaz kaatui hirvittävän tuuletuksen, kirosanojen huutelun ja keskisormen näyttelyn säestämänä. Olin joskus aiemmin hinkannut tätä kenttää valehtelematta ainakin 50 kertaa. Tosiaankin putosi kivi sydämeltä ja apina selästä. Nyt voisi syleillä maailmaa. Beavisin sanoin, I feel I could go horseback-riding. Nyt lopuille trophyille on se ja sama - tämä oli se tärkein.

Mukavana bonuksena päivittäisistä Terraria-sessioista sain eilen sen itselleni mieluisimman Halloween-extran, eli uuden kiipeilykoukun. Tästä ei saa trophya, enkä sellaista kaipaakaan. Kaikkia Halloween-juttuja tuskin saan, sillä ne edellyttävät, että on saanut asukkaiksi joitakin tiettyjä hahmoja.

Sanoisin, että on ollut antoisa viikko. Onko teillä tullut viime aikoina pelien parissa sellaisia saavutuksia, joiden jälkeen on tuntunut että vihdoinkin se on siinä?
 
Vastaus: Saavutuksenne peleissä

Ei tuu mieleen kyllä ps2 peleissä kuin nhl 2004 läpäisy ja sekin huijaamalla. Twisted metal Black läpi god modella, hehee!

En oo oikein pelimiehiä enkä hyvä pelaaja ja mulla menee hermot peleissä alta aikayksikön, niin siksi käytän cheatteja aina jos mahdollista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Saavutuksenne peleissä

Ketjun aloituksen mukaisesti oma mieleenpainuvin saavutus on about noilta ajoilta.
Yksi lempipeligenreistäni on kolmannen persoonan toimintapelit, eli ns. character action games. Tässä kun on ollut mielessä pelata Bayonettat uudelleen läpi, niin muistuupa aina mieleeni OG Xboxin Ninja Gaiden. Olin sen verran zonessa loppariin päästyäni ja onnekaskin, että ei se demonisetä saanut yhtäkään osumaa Ryuhun.
Keksin siis heti liikkeen sitä vastaan (se sellainen joku hypystä tehtävä silppuamis-syöksy), joka oli niin nopea ja niin pitkälle ylettyvä, että loppari ei osannut blockata tai ehtinyt keskeyttää sitä ajoissa.
 
Ylös Bottom