Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sabrewolf

Esa Mäkijärvi

KonsoliFIN Alumni
Sabre Wulf

http://www.makiil5.pp.fi/esikatselut_sw.htm

--

Kerrassaan upealta Sabre Wulf vaikuttaa, mutta Rareware sietäisi pitää kiirettä noin komealta näyttävän pelin valmistuksessa!

Grafiikka on kyllä ehdottomasti kuvien ja sen yhden julkaistun videon perusteella varsin maittavaa tasoa.

- Esa

Viimeksi muokannut moderaattori:
Miksi ihmeessä pitää kiirettä. Olen aina nostanut Rarelle hattua että he viilaavat pelit varmasti täydelliseen asti. Jos peliä kiirehdittäisiin liikaa, ei sitä varmaan olisi kiva pelatakkaan. Olihan Perfect Darkin odottaminenkin silkkaa tuskaa, mutta se palkittiin.

Hyvää kannattaa odottaa, ja tässä tapauksessa Sabrewolfia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
Olihan Perfect Darkin odottaminenkin silkkaa tuskaa, mutta se palkittiin.

Tuosta voi olla montaa eri mieltä. Ei pärjännyt mielestäni edelliselle pelille, GoldenEyelle. PD oli kyllä ihan sairaan hyvä, mutta ei kuitenkaan niin hyvä kuin odotin. Johtuuko sitten että pidin niin paljon Bond-lisenssistä, en tiedä... ;)

Edit: Hupsista... vähän off-topiccia vaihteeksi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Ei pärjännyt mielestäni edelliselle pelille, GoldenEyelle.
No joo, GoldenEye oli kyllä paljon parempi yksinpelinä (ne alien-hörhöt ärsytti PD:ssä), mutta PD oli taasen parempi moninpelissä (kiitos simulanttien).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
No joo, GoldenEye oli kyllä paljon parempi yksinpelinä (ne alien-hörhöt ärsytti PD:ssä), mutta PD oli taasen parempi moninpelissä (kiitos simulanttien).

No jaa... Enemmän on tuota GoldenEyen moninpeliä tullut tahkottua kuin PD:n... joten tuon takia olenkin varmaan kiintynyt enemmän myös 007:n moninpeliinkin. Aivan legendaarisia kenttiä :D

Jep, minua ärsytti myös alien-hörhöilyt PD:ssä, vei melkein ilon koko pelistä... :mad:

Ohops, vähän off topiccia... :rolleyes:

Hämmästelinkin hivenen, koska minunkin tietääkseni pelin nimi on Sabrewulf. Siis wulf eikä wolf.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Näin palatakseni itse aiheeseen, minulle on informoitu, että pelin nimi onkin SABRE WULF eikä Sabrewolf... :)

Siis eikös pelin nimi ole ollut alusta pitäenkin Sabrewulf? En kyllä ole huomannut tuota typoa otsikossa aikasemmin vaikka tuon oikean Sabrewulf-nimen olen jo tiennyt pitkäänkin, eli se täytyy kyllä myöntää :o

Enpä tiedä mitä itse odotan peliltä, kun tuskin tiedän edes mikä genre on koko pelissä. Kyllähän tuo Peliplaneetan video näytti ihan mukavalta, grafiikkakin on hyvää Gba:lle jos oikein muistan ;).

No katsotaan enemmän kun pelistä tulee enemmän materiaalia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Botet
Enpä tiedä mitä itse odotan peliltä, kun tuskin tiedän edes mikä genre on koko pelissä. Kyllähän tuo Peliplaneetan video näytti ihan mukavalta, grafiikkakin on hyvää Gba:lle jos oikein muistan ;).

No katsotaan enemmän kun pelistä tulee enemmän materiaalia.

Tasoloikka taitaa olla tämän pelin genre..

- Esa

Ylös Bottom