Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sacred 2: Fallen Angel - Nyt myös remasteroituna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Sacred 2 [PS3 Hype]

PS3 on edelleen ja on aina ollut aluevapaa (PS3-pelien suhteen), joten voit ostaa pelin vaikka Aasian syrjäkyliltä, ja se toimii..

PS3 on edelleen ja on aina ollut aluevapaa (PS3-pelien suhteen), joten voit ostaa pelin vaikka Aasian syrjäkyliltä, ja se toimii..

Aattelitko ostaa? itse ajattelin jos tuon aasian version nappaisi yesasiasta (olettaen että OP electron siellä toimii :P). Pitäisi olla ihan englanniksi käännettykkin toisinkuin japanin versio.
Mutta tästä täytyy kyllä saada varmuus ennen ostopäätöstä :x

Aattelitko ostaa? itse ajattelin jos tuon aasian version nappaisi yesasiasta (olettaen että OP electron siellä toimii :P). Pitäisi olla ihan englanniksi käännettykkin toisinkuin japanin versio.
Mutta tästä täytyy kyllä saada varmuus ennen ostopäätöstä :x

Itse en tuota Valuutta tiedä , mutta ostan kyllä Sacred 2 www.blahdvd.com

Aattelitko ostaa?
Kattoo ny miten hyvin konsoliversiot toimii. Olisi tietty ihan kiva pelata pitkästä aikaa hack 'n slashiä, joten ainakin harkitsen pelin ostamista. Hankin sen varmaan jostain BlahDVD:stä tai TheHutista.

Kattoo ny miten hyvin konsoliversiot toimii. Olisi tietty ihan kiva pelata pitkästä aikaa hack 'n slashiä, joten ainakin harkitsen pelin ostamista. Hankin sen varmaan jostain BlahDVD:stä tai TheHutista.

Puhuin vähän offtopicciin eli tuosta Demos souls pelistä.

yksinpelit kyllä mutta eihän nuo onlinet sitten ole aina aluevapaita

Siis kaikki Ps3 pelit ovat aluevapaita, mutta online peleissä voi joutua ongelmiin jos peli katsoo regionin pelilevyn versiosta järjestelmän sijaan. Tällöin joutuu pelittämään esim amerikkalaisten kanssa jos rapakon takaa on pelinsä tilannut. Useissa peleissä on kuitenkin maailmanlaajuinen tuo online puoli mutta poikkeuksia toki löytyy.

Puhuin vähän offtopicciin eli tuosta Demos souls pelistä.
Niinjoo, sitäkin olen harkinnut, muttei se ole aivan ygösenä hankintalistalla. Toisaalta tuo voisi puutteineen kaikkineen olla ihan jees mättöä, mutta toisaalta mielessä kytee pieni epäilyksen siemen, että onkohan se lopulta minkään arvoinen.

Vastaus: Sacred 2 (x360)

Eli ilmestyy 3 viikon päästä. 27.3 ilmestyy Euroopassa. Ihan mielenkiinnolla odotan, varsinkin tuon takia että luvassa olisi samalla konsolilla pelaamista kaverin kanssa. Näitä pelejä kuitenkaan liikaa. Toivottavasti toimii ja muutenkin saatu PC:n puolella olleita bugeja pois. Itse peli kun omaa paljon potentiaalia ja pelaamista on ilmeisen paljon(sekä iso alue tutkittavaksi).

kattelin jotain noit sacredin videoita ja näytti kohtuu tönköltä

Eli ilmestyy 3 viikon päästä. 27.3 ilmestyy Euroopassa. Ihan mielenkiinnolla odotan, varsinkin tuon takia että luvassa olisi samalla konsolilla pelaamista kaverin kanssa. Näitä pelejä kuitenkaan liikaa. Toivottavasti toimii ja muutenkin saatu PC:n puolella olleita bugeja pois. Itse peli kun omaa paljon potentiaalia ja pelaamista on ilmeisen paljon(sekä iso alue tutkittavaksi).

Voipi olla että (haaveet) kaatuu kontrolleihin, mutta jotain muuta kyllä täytyy olla mikäli edes 4 pler coop ei innostaisi.

Uusi julkaisupäivä on nyt annettu tuon myöhästymisilmoituksen jälkeen. Toukokuun 12. päivä.
Saadaan taas hetki odotella :o

lähde: Sacred 2: Fallen Angel gets new release date - PlayStation 3 News - QJ.NET

:mad:Pakko sanoo tähän että suomalainen perkele!

Katotaan ni tämäki siirtyy ens vuoden puolelle niinku FFXIII!

Ei oo kyllä pleikkarilla paljon mitään muuta pelattavaa ku noita perhanan räiskintöjä ei oo kauheesti rope tarjontaa!!!:mad:

Taas siirtyy. Nyt julkaisupäivä euroopassa kesäkuun 5.

Sama lopettaa koko pelin odottelu. Tulkoon sitte ku tulee.

Harmi ku ei saa tota Demon's Soulsia hommattua ainakaa vielä euroopasta. Kiinasta sais kokonaan englannin kielisen version (lukuunottamatta manuaalia) tais olla englanti+kiina versio tai jotain. Joku oli tehny arvostelun pelistä youtubeen anto arvosanaks 9.5/10. Mielenkiintosen olonen japsiropeks ku oli aika paljon "keskiaika" tyylinen mutta riittää jo offtopic...

Konsolifin uutisoi kyseisestä julkaisupäivästä viime viikolla. Taidan kuitenkin odottaa Eurooppaversiota enkä tilaile muualta. Jos vaikka onkin epäyhteensopivuuksia verkkopelissä eri alueiden välillä. Pelkästään Jenkkien kanssa verkossa nou tänx.

Kaikenlisäksi Briteistä tämän tullee saamaan halvimmalla...

Joo sama odottaa eurojulkasua. Enkä kyllä heti julkasussa ryntää ostamaan vaikka mieli tekis. Hazen jälkeen en oo ostanu pelejä lukematta arvosteluja...

Joo sama odottaa eurojulkasua. Enkä kyllä heti julkasussa ryntää ostamaan vaikka mieli tekis. Hazen jälkeen en oo ostanu pelejä lukematta arvosteluja...

Itse taas huomaan, että arvostelut korruptoi peli-iloani kun keskityn pelatessa arvostelijan mainitsemiin miinus-puoliin enkä pelin kokonaisuuteen...
Tämä kiinnostaa ja heti julkkarissa ostan.

Ylös Bottom