Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
PS3 on edelleen ja on aina ollut aluevapaa (PS3-pelien suhteen), joten voit ostaa pelin vaikka Aasian syrjäkyliltä, ja se toimii..
Aattelitko ostaa? itse ajattelin jos tuon aasian version nappaisi yesasiasta (olettaen että OP electron siellä toimii). Pitäisi olla ihan englanniksi käännettykkin toisinkuin japanin versio.
Mutta tästä täytyy kyllä saada varmuus ennen ostopäätöstä :x
Kattoo ny miten hyvin konsoliversiot toimii. Olisi tietty ihan kiva pelata pitkästä aikaa hack 'n slashiä, joten ainakin harkitsen pelin ostamista. Hankin sen varmaan jostain BlahDVD:stä tai TheHutista.Aattelitko ostaa?
Kattoo ny miten hyvin konsoliversiot toimii. Olisi tietty ihan kiva pelata pitkästä aikaa hack 'n slashiä, joten ainakin harkitsen pelin ostamista. Hankin sen varmaan jostain BlahDVD:stä tai TheHutista.
PS3 on edelleen ja on aina ollut aluevapaa (PS3-pelien suhteen), joten voit ostaa pelin vaikka Aasian syrjäkyliltä, ja se toimii..
yksinpelit kyllä mutta eihän nuo onlinet sitten ole aina aluevapaita
Niinjoo, sitäkin olen harkinnut, muttei se ole aivan ygösenä hankintalistalla. Toisaalta tuo voisi puutteineen kaikkineen olla ihan jees mättöä, mutta toisaalta mielessä kytee pieni epäilyksen siemen, että onkohan se lopulta minkään arvoinen.Puhuin vähän offtopicciin eli tuosta Demos souls pelistä.
Eli ilmestyy 3 viikon päästä. 27.3 ilmestyy Euroopassa. Ihan mielenkiinnolla odotan, varsinkin tuon takia että luvassa olisi samalla konsolilla pelaamista kaverin kanssa. Näitä pelejä kuitenkaan liikaa. Toivottavasti toimii ja muutenkin saatu PC:n puolella olleita bugeja pois. Itse peli kun omaa paljon potentiaalia ja pelaamista on ilmeisen paljon(sekä iso alue tutkittavaksi).
Uusi julkaisupäivä on nyt annettu tuon myöhästymisilmoituksen jälkeen. Toukokuun 12. päivä.
Saadaan taas hetki odotella
lähde: Sacred 2: Fallen Angel gets new release date - PlayStation 3 News - QJ.NET
Taas siirtyy. Nyt julkaisupäivä euroopassa kesäkuun 5.
Joo sama odottaa eurojulkasua. Enkä kyllä heti julkasussa ryntää ostamaan vaikka mieli tekis. Hazen jälkeen en oo ostanu pelejä lukematta arvosteluja...