Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sacred 2: Fallen Angel - Nyt myös remasteroituna

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Sacred 2 (x360)

Alright, noin kolmen tunnin yksinpelailun jälkeen fiilikset ovat aika hevisti postiivisen puolella. Peli on ihan hemmetin addiktoiva ja hauska :D voin kuvitella että moninpelinä satakertaa hauskempi

Grafiikka:

Yleinen grafiikka pelissä on itselleni ainakin ihan riittävän hienoa. Peli kärsii kuitenki pienistä screentearingista mutta muuten ei ole ollut mitää muuta. Loitsut ja muut efektit ovat näyttäviä. kamerakulmat ovat ehkäsilleen että ei oikein tiedä missä kohtaa olisi paras näkymä, jos zoomaat ihan lähelle et näe isoa aluetta, mutta jos zoomaat kauas näet paljon mutta se ei oikein tunnu oikealta. itse menenkin silleen keskivaiheilla

Kontrollit:

Ovat aluksi aika kankeat mutta niihin tottuu yllättävän pian. Aloitin pelaamaan Maagilla ja aluksi olikin vähän hukassa loitsujen tähtäykse kanssa mutta hiffasin että jos pitää napin pohjassa se valitsee lähimmän kohteen ja kun irroittaa loitsu lähtee. Joitakin loitsuja voi itse valita mihin ne laukaisee, esim meteor storm

taitojen käyttö on tehty helpoksi, voit bindata 12 taitoa/asetta ohjaimen värinappuloihin. painamalla left triggeria aukeaa skill slotit 1 ja oikeaa painamalla aukeaa slotit 2. defaulttina on auki skillslot 0 kaiketi. voit myös bindia pulloja nuolinäppäimiin. nuoli ylös on varattu niinsanotulle "divine" voimalle mikä riippuu alussa valitsemastasi jumalasta. tämä binding auttaa taitojen käytössä ja tekee siitä nopeampaa

Yleinen säätö

Yleinen inventaarion sekä muiden statsien seuranta on mielestäni helppoa ja nopeaa. Arvostelijat ovat pikkasen ylimitoittaneet ne "ongelmat". Kun esim haluat repun auki, painat oikeaa olka näppäintä jolloin aukeaa välittömästi kevyt kehä josta tatilla valitset repun. reppu aukeaa eteesi heti ilman latailuja ja tavarat ovat jaoteltu välilehtii joille pääset painamalla vasemmalle tahi oikealle. Ei vaikeaa mielestäni. pääset myös katsomaan kaikkia muita mahdollisia statseja reppu ruudusta painamalla liipasin nappeja. ei siis tartte mennä takas alkuvalikkoon.

Co-oppia en ole vielä kokeillut mutta aattelin tossa myöhemmin

Peliä on kaikenkaikkiaan hauska pelata, tehtäviä tulee ihan hulluna vastaan ja niitä on mukava tehdä vaikka ne eivät nyt mitää hirmu ihmeellisiä olekaan. Hahmon ulkonäköä ei hirveesti voi alussa muokata mutta esim erilaiset esineet näkyvät hahmosi ylläpelissä ja niistä se hahmon kustomointi kai tulee ulkonäöllisesti.

Muuten taitojen ja kaikkien combat arttien avulla hahmoa voi kustomoida ihan hulluna. Esim joka taidolla on vielä erilaisia "skilltree" juttuja joihin voi laittaa pojoja hahmon kehityksen myötä. Esim nyt maagilla sain valita tulipalloon vaikka kaksi samaanaikaan lähtevää palloa tai ottaako yhden pallon joka räiskähtää laajemmalla alueelle. paha sanoa vielä tarkemmin kun oon vasta pari tuntia pelannut mutta paljon on säädettävää.

en oikein osaa muuta sanoa, kysykää jos tulee jotain mieleen, iha hemmetisti tekemistä kyl löytyy
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3 Hype]

Kokemuksia lyhyesti.

Ensinnäkin, ne kontrollit ja paljon parjattu "paska valikkosysteemi". Kontrollit toimivat mielestäni erinomaisesti. Voin helpostikin kuvitella kuinka tätä on paljon chillimpi pelata konsolilla kuin PC:llä, kun ei tarvitse koko ajan naksutella hahmoa eteenpäin, vaan voi pelailla rennosti sohvalla löhöten Tämä ei ole aivan Baldur's Gate: Dark Alliancemainen, mitä tulee itse taisteluun. Siinä missä Dark Alliancessa joutui näpyttämään sitä X:ää hyökätäkseen, tässä mennään vihollisen lähelle ja painetaan vain haluamaansa asetta vastaava nappi pohjaan. Periaatteessa pelaaja voi halutessaan pitää vaikka 12 asetta heti käytettävissä, mutta paikkoja kannattaa tietysti säästää erikoishyökkäyksille ja taioille.

Saattaa ehkä tuntua tylsältä, mutta tuo on oikeastaan ihan hyvä asia, kun ei tarvitse pelin aikana näpyttää miljardia kertaa hyökkäysnappia Tässä on tosiaan ihan kivasti noita erilaisia taitoja, joita voi vieläpä yhdistellä erilaisiksi comboiksi. Hahmonkehitys on mukavan monipuolista. Olen itse tehnyt melkoisen tankin, joka osuu usein ja tekee paljon vahinkoa, mutta hieman eri tavalla pisteitä sijoittelemalla voisin kuvitella hyvinkin miten hahmo voisi olla vahva magian-käyttelijä tai nopea kauempaa vihollisten kimppuun hyökkäävä jouskarihemmo. Pidän tämän pelin hahmonkehityksessä siitä, että usein pitää oikeasti miettiä haluaako lukea kääröjä, jotka parantavat tiettyä taitoa tai taikaa. Sellaisen parantaminen johtaa siihen, että niiden "regeneroitumisaika" kasvaa. Jos tuo aika on liian pitkä, niin taidot ovat melko hyödyttömiä käytännön tilanteissa, koska niiden latautumisessa kestää yksinkertaisesti niin kauan, että taistelut ovat jo kauan sitten ohi ennen kuin jotain hyökkäystäkin voi käyttää uudestaan.


Peli on Silver-vaikeustasollakin aika helponoloinen, joten EN suosittele oikeastaan kenellekään pelin aloittamista ainakaan helpommalla Bronzella. Suorilta vaan Silveriä kehiin, niin ei tylsisty aivan alkumatkalla.

En ymmärrä yhtään niitä, jotka valittelevat paskasta inventaariosta. Siellä on ihan helvetisti asiaa, joo, mutta kunhan oppii asioiden paikat, valikoiden läpi liikkuu suhteellisen nopeasti. Tyyliltään valikko on melkein samanlainen kuin esmes Dark Alliancessa, mutta eri valikoita on vain paljon enemmän (ei ole esim. vain ase, suoja ja item-valikkoa, vaan omat kohtansa on myös parannusjuomille, riimuille, kääröille yms.). Level upin tarjoamien skill pointsien tuhlaamiseen ei kuitenkaan mene kuin ehkä 20 sekunttia, jos tietää mitä haluaa parantaa eikä jää puntaroimaan asiaa moneksi tunniksi. Aseet, suojat sun muut tavarat järjestyvät automaattisesti tyyppi- ja voimakkuusluokan mukaisesti, joten niistä näkee melkein suorilta, mikä on paras. Kannattaa aina tietysti katsoa aseen statsejakin, sillä joku heikompi ase voi kuitenkin esim. leechata 15hp:ta viholliselta per osuma, joka voi hyvinkin pelastaa tai ainakin helpottaa kymmenpäisen ihmissusilauman peittoamisessa. En sitten tiedä mistä jotkut oikein itkevät valikoiden suhteen? Ovat ehkä pelanneet liikaa Diabloa PC:llä eivätkä totu vähän erilaisempaan järjestelmään, joka sopii konsoleiden padeille paremmin.

Mitä tulee itse pelin luonteeseen, niin tätä kuvaa ehkä jossain määrin parhaiten se, että tämä on ikään kuin niiden tyypillisten suoraviivaisten hack 'n slashien ja massiivisten sekä vähän vapaampien Elder Scrollsien sekoitus. Maailma on (lähes) täysin vapaa sinun tutkittavaksi. Välillä joutuu kuitenkin ilmeisesti tekemään juoneen liittyviä tehtäviä, jotta pääsee esimerkiksi haltioiden alueelta ihmisten asuttamille seuduille. Tää on siinä mielessä hieman ristiriitainen peli juuri massiivisuutensa takia, että tässä tuntee samalla etenevänsä (= mukava saavuttamisen tunne) ja ei tunne etenevänsä. Vaikka koko ajan tutkii uusia alueita ja tekee uusia tehtäviä, karttaa ja omaa edistystään tarkemmin seurattua huomaa, ettei ole edennyt juuri mihinkään. Ei tuokaan nyt sinänsä ole mikään pelin ongelma, lähinnä vain välillä toivois, että olis kuitenkin edennyt jo vähän pidemmälle kuin vain alle 10%.a 22 tunnissa... >_>;

Pelin (sivu)tehtävät ovat kyllä itseääntoistavia rakenteeltaan, kuten arvosteluissa on moitittu, mutta enpä minä ainakaan odottanut tämän genren peliltä mitään sen ihmeempiä. Tärkeintä on kuitenkin se viihdyttävä loot-huoraus ja oman hahmon kehittäminen Teh Ultimate Killing Machinaksi ja siinä tämä onnistuu varsin hyvin.



All-in-all, ei tässä ole häck 'n släshinä itsessään mitään sen suurempia ongelmia, IMO. Tämä on ollut aivan yhtä addiktoivaa puuhaa kuin aikaisemmat genren pelit, joita olen pelannut. Tämän ainoat huonommat puolet ovat hiomattomuus ja vähän mitäänsanomaton juoni (ainakin tähän mennessä). Hiomattomuuskin näkyy aikalailla vain ruudunpäivityksen heilahteluna. Melkein 22 tunnin aikana ei ole tullut vastaan montaakaan varsinaista bugia/glitchiä, lähinnä vain jotain pop-uppia ja fysiikoiden pientä bugittamista (aarre lensi kerran ainakin 20 metriä ilmaan :p ). Vielä ei ole jäänyt tehtäviä suorittamatta pelin bugittamisen takia. Ainut kunnon bugi, johon olen törmännyt, oli se, etten yhdessä vaiheessa voinut millään nousta hepan selkään. Tämäkin tosin korjaantui sillä, että kävin pyörähtämässä eräässä luolastossa ja tulin heti ulos (välissä lataustauot). Sitten matka jatkui ihan normaalisti.

En tosin ihan varauksettomasti menisi suosittelemaan tätä aivan kaikille. Onhan tämä kuitenkin pelinä sen verran erilainen muihin genren peleihin verrattuna, että ei tämä välttämättä iske kaikkiin niihinkään, jotka ovat viettäneet satoja tunteja Champions of Norrathia, Dark Allianceja ja Diabloja pelaten. Mutta minä kyllä pidän tästä kuin hullu puurosta. Sen verran sanon kuitenkin, että kannattaa antaa pelille ihan kunnon mahdollisuus eikä lopettaa heti ensimmäisen 10 minuutin jälkeen, vaikkei aivan heti iskekään miljoonan voltin voimalla. Olihan tuo minullekin aluksi vähän sellaista suossa rämpimistä, koska peli ei oikeastaan selitä sinulle yhtään mitään (LUKEKAA OHJEKIRJA, SE KANNATTAA), se vain heittää pelaajan keskelle peliä ja antaa heti alusta lähtien vapaat kädet, mikä voi olla aluksi jossain määrin turhauttavaa ja peli-intoa laskevaa, koska ei ole oikein selvillä yhtään mistään. Kunhan tuossa pääsee kunnolla vauhtiin, niin sitten kannattaa ehkä varautua sellaisiin 6+ tuntisiin sessioihin...
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3 Hype]

Ootko vielä local coop:ia kokeillu, ois hyvä saaha siitä jotain kertomuksia nii vois päättää ostaako tämän vai ei.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3 Hype]

Kiitos FamaZ, kuulostaa erittäin hyvältä. Ainut veetätyksen aihe se, että mistä hemmetistä tilasitten pelin kun jo nyt olette saaneet, perk.. :)

No yli päivät vielä ja sitten onkin 2-viikkoa lomaakin sopivasti.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3 Hype]

FamaZille kiitokset myös minulta pelin hyvästä esittelystä. Dark Alliancet olivat nimenomaan co-opina todella kivoja, joten siinä mielessä Sacred 2 alkoi kiinnostaa kovastikin. Pelimaailman suuruus kylläkin kauhistuttaa. Mitä todennäköisimmin peli jäisi meikulta pahasti kesken, ja sen vuoksi ei huvita ostaa täysihintaisena. Odottelen siis hyvää tarjousta (ja mahdollisia bugikorjauksia).
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3 Hype]

Kiitos FamaZ kattavasta infopaketista :) kuulostaa kyllä itseni korvaan varsin mainiolta peliltä.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3 Hype]

Aika moni noista arvostelijoista tuntuu olevan ylikriittisiä urpoja jotka kiinnittää huomionsa ainoastaan pelin hiomattomuuteen ja bugeihin/glitchein ja paskat välittää viihdearvosta. Aikoinaan tuli mäikytettyä melko paljon Dark Alliance II ja Champions: Return to Armsia. Kumpiki peli tuli läpästyä useammin ku kerran yksin ja kaverin kanssa. Ja nyt ku kattoo nuitten kahden arvosanoja ni ei ne ainakaan taivaita kurottele. Mutta minun (ja kaverien) kohdalla kumpiki peli oli oivia pelikokemuksia ja lämmöllä muistelen. Jos Sacred 2 pystyy tarjoamaan edes jotain saman suuntasta ja vielä isommassa mittakaavassa on tämä mulle ihan varma ostos. Bugeille ja glitcheille näytän keskaria ja jatkan mielissään pelaamista...:)
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3 Hype]

Cooppia en ole tosiaan vielä ehtinyt kokeilemaan, koska minäkin olen ajatellut ensin keskittyä tuon yksinpelin läpäisemiseen. Mutta onhan tuossa tosiaan vielä kolme toinen toistaan vaikeampaa vaikeustasoa (Gold, Platinum ja Niob), jotka aukeavat peliä pelaamalla, joita joutuu ehkä pelaamaan jo moninpelinä, että niistä edes selviää. Käsittääkseni se kuitenkin toimii suht moitteetta netin välityksellä ja yhdellä koneella ainoa murheenkryyni on tosiaan se, ettei vielä nykyisessä versiossa voi vaihdella suoraa tavaroita (senkin voi ilmeisesti kiertää myymällä ensin tavarat kauppiaalle ja sitten toinen ostaa takaisin). Siihenkin on tosiaan luvattu korjausta, joka saadaan toivottavasti mahdollisimman pian..


Niin joo, ja multahan unohtui ihan täysin mainita, että noita aseita ja muitakin voi kustomoida todella monipuolisesti sepän luona. Sen lisäksi pidän siitä, että tässä voi "tuhota" tavaraa, mikä on kätevä siinä vaiheessa, kun on kaukana kaupungista eikä voi enää kantaa enempää. Tavaroiden tuhoamisesta saa vieläpä RAHAA. Ei läheskään yhtä paljon kuin jos myisi kauppiaalle (ehkä joku 30%:a esineen arvosta), mutta arvostan kuitenkin sitä, ettei tarvitse teleportata tai juosta kaupunkiin myymään tavaraa, kuten esim. Dark Alliancessa sun muissa tuli aina tehtyä.

Tätäkin selitän hieman lisää:
Pidän tämän pelin hahmonkehityksessä siitä, että usein pitää oikeasti miettiä haluaako lukea kääröjä, jotka parantavat tiettyä taitoa tai taikaa. Sellaisen parantaminen johtaa siihen, että niiden "regeneroitumisaika" kasvaa. Jos tuo aika on liian pitkä, niin taidot ovat melko hyödyttömiä käytännön tilanteissa, koska niiden latautumisessa kestää yksinkertaisesti niin kauan, että taistelut ovat jo kauan sitten ohi ennen kuin jotain hyökkäystäkin voi käyttää uudestaan.
Eli siis taian tai erikoishyökkäyksen leveliä kasvattamalla Regeneration Time (RT) kasvaa, mutta tuota RT:ä saa pienennettyä level-uppien aikana sijoittamalla pisteitä tiettyihin skilleihin. Pitää siis miettiä aina, että haluaako parantaa taitoa juuri sillä hetkellä, kun käärön saa, jolloin sen käyttäminen taistelussa hidastuu, vai odottaako siihen asti, että saa level-upin ja parantaa atribuutteja, jotka taas lyhentävät RT:ä. Ihan toimivaa tasapainottelua käytettävyyden ja voimakkuuden välillä.



VG+ oli minunkin pelin ostopaikka. Lähetettiin keskiviikkona, tuli seuraavan viikon tiistaina.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3 Hype]

Kiitos FamaZ, kuulostaa erittäin hyvältä. Ainut veetätyksen aihe se, että mistä hemmetistä tilasitten pelin kun jo nyt olette saaneet, perk.. :)

No yli päivät vielä ja sitten onkin 2-viikkoa lomaakin sopivasti.

Hehee, otetaanko XShava cooppina sitten lomilla :P. Zavvista tilattu erikoisversio joka lienee ensimmäisellä lomaviikolla (24) itsellä. Lomaa semmoiset 4 viikkoa. Saas nähä mitä puolisko tykkää jos juutun tän ääreen, pitäisi jotenkin saada hänet myös pelaamaan tätä genreä :/.

Kyllä kyllä. Tätä odotetaan. Nim. BG: DA 1&2ja molemmat Norrathit löytyy hyllystä eräänkin kerran läpipelattuan.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3 Hype]

Testailtiin nylundin kanssa cooppia. Hieman oli lagia havaittavissa, tosin se saattoi johtua siitä, että olin näköjään unohtanut lataukset päälle tietokoneella.

Ja se loppui vähän lyhyeen, kun nylund näppäränä inkvisiittorina kutsui maan päälle Sakkara demonin, joka tappoi minut ainakin 5-6 kertaa ja tais nylund itsekin kuolla kyseisen mörön moukarointiin pari kertaa... :D Mää ku luulin aluksi, että se auttaa hetken vihollisia vastaan taistelemisessa, mutta yhtäkkiä se alkoi huitoa minunkin suuntaan. Se seuras meitä kaikkialle (jopa kaupunkiin), mikä hankaloitti ikävästi pelaamista. En mää varmaan omalla Seraphimilla ois sille hävinnyt, mutta kun aloitettiin alusta uusilla hahmoilla, joten levelejä ei ehtinyt karttua kuin kolme eikä meillä siten ollut käytännössä mitään mahdollisuuksia sitä vastaan..
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3 Hype]

Erinomainen katselmus Famazilta pelistä, nyt nous kyllä tämän konsoliversion odotus täpinöihin kun tuota ykköstä on tullut tässä odotellessa pelattua jonnin verran, mutta koneen tehot ei riitä enää tämän kakkosen pyörittämiseen.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3 Hype]

Hehee, otetaanko XShava cooppina sitten lomilla :P. Zavvista tilattu erikoisversio joka lienee ensimmäisellä lomaviikolla (24) itsellä. Lomaa semmoiset 4 viikkoa. Saas nähä mitä puolisko tykkää jos juutun tän ääreen, pitäisi jotenkin saada hänet myös pelaamaan tätä genreä :/..

Käypi viikolla 24, jos vaan ruvetään yö -pelaajiksi. Pojat häiritsee päivisin, mutta tyylii 22-23 aikoihin pääsisin mättämään. Sitten 2-4h ja nukkumaan, niin ei kovin pahasti silmät ole ristissä :D
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3 Hype]

Koskien sitä tavaranvaihtoa niin kuin hahmot seisoo lähellä toisiaan niin ilmestyy "trade" ikoni ja L1 painamalla aukee Trade valikko, en kerennyt tutkia tätä sen enmpää mutta kyllä siellä vaikutti olevan mahdollista vaihtaa tavaraa..
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3 Hype]

Mmmprrhhh, keleet sulle vaan FamaZ, perikadon partaalla saat mut vielä hypettymään TOISESTA pelistä, johan tässä Red Faction pitää jo hankkia :D
Mistähän sitä rahaa taikoisi...

BTW, mitä tapahtuu hahmon kuollessa? Menettää tavarat, expaa, rahaa, tms?
Ja toisekseen, kai kaikki tavarat mitä esimerkiksi yksinpelissä on saanut tulevat myös niin jaetun ruudun kuin nettipelinkin cooppiin, ja vice versa? Kunhan varmistelen.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3 Hype]

Käypi viikolla 24, jos vaan ruvetään yö -pelaajiksi. Pojat häiritsee päivisin, mutta tyylii 22-23 aikoihin pääsisin mättämään. Sitten 2-4h ja nukkumaan, niin ei kovin pahasti silmät ole ristissä :D

Sopii, tosin koska peli tulee Isommasta Pritanniasta Jerseyn saarelta tms jostakin Lontoota puhuvalta syrjäiseltä saarekkeelta. Niin veikkaan että peli lähetetään tänne kotomaahan joko 4 tahi 5 kesäkuuta joten siinä menee se arviolta viikko :/.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3 Hype]

BTW, mitä tapahtuu hahmon kuollessa? Menettää tavarat, expaa, rahaa, tms?
Täytyy myöntää, että en tiedä. Kuoleminen on kyllä ollut lähellä usein, mutta nyt 29-levelisellä Seraphimillani en ole kuollut vielä kertaakaan ja tuolla uudella Shadow Warriorilla ei oikeastaan ollut mitään, mitä olisi voinut menettää (tosi vähän rahaa eikä ollut oikein mitään ylimääräisiä aseita tai muitakaan), joten en huomannut oliko jotain häyvinnyt, kun Sakkara Demon pieksi meidät.

Ja toisekseen, kai kaikki tavarat mitä esimerkiksi yksinpelissä on saanut tulevat myös niin jaetun ruudun kuin nettipelinkin cooppiin, ja vice versa? Kunhan varmistelen.
Kyllä. Kun saat kutsun peliin, voit valita joko jo jonkun olemass olevan hahmon (kaikki tavarat yms. mukana) tai tehdä uuden hahmon. Samaa hahmoa voi siis siirrellä yksin- ja moninpelin välillä ihan vapaasti.
 
Vastaus: Sacred 2 (x360)

Pelin vaikeusasteesta sen verran että on kohtuu helppo peli. Joten älkää aloittako bronze tasolla pelaan vaan reippaasti valitkaa silver taso. Hahmoni on nyt tasolla 25 ja pyyhkii lattiaa milteen millä vaan ja kaipaisin vähän enemmän haastetta :D

vaikeustasot ovat bronze - silver - gold - platinum - niobium

et voi pelata goldilla ennen kuin olet vetänyt silverin läpi, platinumilla ennen kuin olet vetänyt goldin jne

sillee hölmö että noi on hahmokohtaiset, eli jos vaikka dryadilla pelaat silverin läpi ja menet kult tasolle pelaan, ni et voi valita vaikka temple guardia kulta tasolle vaan täytyy sinun mennä TG:llä ensin hopea läpi =/

suosittelenkin että melkeen menee silverin vaan kamppanjan heti läpi jotta pääsee kulta-tasolle ja alkaa sitten tekee niitä sivutehtäviä. parempaa kamaa, parempaa ekspaa, haastetta ja mukavaa tutkiskelua. ite pelkäänkin just ku oon ihan hulluna tehny sivutehtäviä että jaksaako niitä enää sitten tehdä myöhemmillä tasoilla uudestaan. varsinkin kun peli pitäisi kolme kertaa vetästä läpi jos mielii sinne niobium-tasolle isojen poikien liigaan

kyllästymisen vaara on erittäin suuri tässä pelissä, be warned :) olihan tosi diabloissakin useita vaikeusasteita mutta tiedä voiko niinkää verrata kun maailmat ovat vähä eri kokoiset näissä peleissä
 
Vastaus: Sacred 2 (x360)

Olikos tämän pelin julkaisupäivä Suomessa 5.6.? Tämän kylän Anttilassa näytti olevan muutama kappalle hyllyssä suolaiseen, liki 70 euron hintaan. Jätin sinne vaikka mieli olisi tehnyt ostaa ja taidan tilata liki puolet halvemmalla Play-Asiasta.
 
Ylös Bottom