Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sacred 2 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Melkein meni kellon ympäri tätä tänään. Matkan varrella tuli kaadettua pari kerrostalon kokoista lohikäärmettä, harhailtua merenalaisessa tunneliverkostossa ja hakattua epätoivoisen vimmalla d-padin nuoli alaspäin -näpykkää.. Hieno pelihän tämä on, vaikka ne parhaimmat fiilarit tulevat jälleen kerran coopista. Yksin kun pelaa, tahtoo mennä väkisin suorittamiseksi.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Eilen ei ollut hyvä päivä meikäläiselle Sacred 2:ssa. Kävin aluksi kuolemassa 70-levelisellä Seraphimillani Gold-vaikeustasolla ihmisten alueen länsilaidan luolasta löytyvän lohikäärmeen luona, sitten sen juonitehtävien kautta eteen tulevan Colossuksen luona ihmisalueen luoteisosissa. Muuten ei ole kyllä ollut vaikeustasonsa puolesta mitään hirveän suuria ongelmia kultaisella vaikeustasolla, mutta lopparit kyllä pieksevät meikäläisen berberiä ja kovasti. Helpottais ehkä, jos olis saman tasoista peliseuraa.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Melkein meni kellon ympäri tätä tänään. Matkan varrella tuli kaadettua pari kerrostalon kokoista lohikäärmettä, harhailtua merenalaisessa tunneliverkostossa ja hakattua epätoivoisen vimmalla d-padin nuoli alaspäin -näpykkää.. Hieno pelihän tämä on, vaikka ne parhaimmat fiilarit tulevat jälleen kerran coopista. Yksin kun pelaa, tahtoo mennä väkisin suorittamiseksi.

Itsellänikin aikas monta pelituntia kertyi tänään, ja samankaltaisissa tunnelmissa mentiin: kaatui parit lohikäärmeet, joitain "sumuhirviöitä" tuhosin, ja Rixan kanssa illan päätteeksi coopissa suoritettiin sivutehtäviä ja käytiin tarkastamassa keskustelupalstoilla kehuttu luola.

Tämän luolan puhdistaminenhan kestää vain n. minuutin ja expaa tulee melkoisen paljon (itselle n. 10k mentor potioneilla buustattuna) ja ihan kivaa loottiakin tulee. :) Kyseessä siis tämä luola.

Milläs levelillä vetelet? Mahtuisi nimittäin varmaan meidänkin cooppi porukkaan, mutta todennäköisesti huitelet meidän leveleiden yläpuolella reilusti. :) Mun sera on 36 ja Rixan hahmo ~30, mutta nouseehan nuo melkoisen nopsaan.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Nyt on vähän parempia kokemuksia pelistä. Hyvälle hack & slash mätölle vaikuttaa. Yllätyin kun pääsin ekan runemasterin luokse niin sain melkein kaikki tarvittavat CA:t samantien tradetettua. Eli eka ei ollut skillejä ollenkaan ja nyt on sitten sylin täydeltä.

Nyt kun tuo skillisysteemi on alkanut selvitä niin se vaikuttaa kyllä todella järkevälle ja mielekiintoiselle tasapainottelulle.

Pari miinusta tulee siitä kun peli jäätyi kokonaan kolmen tunnin pelaamisen jälkeen ja yhden luolan lepakon-p*rk*leistä. Minä en tajua miksi minun Pyro HE paukuttaa sekä aseilla että spelleillä ohi siitä joka kerta. Varmaan joka 20 hyökkäys osuu ja tähän kun yhdistetään lepakon life leech niin otsasuoni pullistuu infernaaliselle tasolle. Onneksi lepakko sentään osuu yhtä harvoin minuun, että ei kuolemaa tarvitse pelätä. Noiden lepakoiden kanssa pelleilemiseen meni vaan aikaa. Syö miestä hakata normaalia perusörkkiä 2 minuuttia vaikka sen pitäisi kaatua alle sekunnissa.

Cooppia ois vielä hyvä testata mutta olen vielä aika alussa (lvl 10) että ei taida peliseuraa hevin löytyä.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Pikkasen alkaa harmittamaan tämän pelin pausettomuus. Kolmasti oon kuollut ja aina on ollut kyseessä tilanne jossa olen joutunut vastaamaan puhelimeen tai ovikelloon. Ainoa tapa säästyä kyseisen kaltaisilta kuolemilta olisi teleportata itsensä jonkin kylän/kaupungin suojiin, mutta ei ole ollut aikaa sellaiseen.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Jahas patchi tullunna tähänkin peliin. Pitää ehtiä jostain mitä uudistaa.

Pitääköhän nämä paikkaansa?

Console patch list :

* Player-Trade on a single console added. Both users have to be online for savegame verification. (only 360)
* Preparation for future DLC via the new implemented in-game marketplace added
* A change to the save game routine has been made to avoid a loss of the users save game
* A fix for a teleport problem when entering a specific dungeon (Undead Legion quest)
* A fix for a calculation problem in the leaderboards has been added
* Changed the names of the invite option from everybody/friends only to public/private
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Latailen just 1.04 version patchia 69 megaa kokoa, kohtuu hitaasti tulee vaikka onkin hyvä yhteys, taitaa muutama muu ladata tuota samaan aikaan :P
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Nopiasti tuli Amazonista ja tuli perille ennen juhannusta. Ensipuraisu otettu ja melko koukuttavalta vaikuttaa. Ainoastaan kamera vähän häiritsee, haluaisi säätää sen enemmän taakse, jotta näkisi pidemmälle eteenpäin, mutta eiköhän tuohon totu.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Nopiasti tuli Amazonista ja tuli perille ennen juhannusta. Ensipuraisu otettu ja melko koukuttavalta vaikuttaa. Ainoastaan kamera vähän häiritsee, haluaisi säätää sen enemmän taakse, jotta näkisi pidemmälle eteenpäin, mutta eiköhän tuohon totu.

Et sä kauheen pitkälle näkis... Alamäissä ja joidenkin jyrkänteiden reunalla voi nähdä hieman pidemmälle ja piirtoetäisyys on... no... se nyt on huono... Kyllähän tuossa rajallisellakin kamera-alueella ajoittain pop-uppia esiintyy, mutta itse totuin kameraan 1 tai 2 tunnissa...
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Elikkä v1.04 PS3 patch settiä:

New features

* Support for downloadable content has been added
* Trading between two players on the same console is now possible
* Added the 'Find me' option to the leaderboard

Bugfixes

* A rare crash was located and fixed
* AI related problems during the final boss encounter were fixed
* The fourth player joining a multiplayer session now correctly gains the 'Group Hug' achievement
* Player characters sometimes were not able to move after teleporting with a mount. This has been fixed.

Additonal changes

* Improved player character responsiveness when using ranged weapons
* Improved player character responsiveness when using the Temple Guardians weapon arm
* Mounts will now appear along with the hero when joining a multiplayer session
* Medium potions will now drop for players of level 40 and above, major potions for players of level 80 and above
* Spiders using their web attack no longer cause graphical errors
* Some minor issues with voice chat and the block list have been fixed
* Some graphical issues with the world map have been corrected
* The inventory list will no longer scroll downwards when opened using the radial menu
* Action buttons are no longer shown when opening the radial menu and using the 'Static HUD' graphics option
* It is no longer possible to talk to friendly animals and hirelings
* It is no longer possible to talk to town NPCs in Spanish, Italian an Polish versions of 'Sacred 2 - Fallen Angel' since no localized voice data is available for these languages
* Players are now informed correctly when a controller is disconnected during gameplay


The patch includes more fixes, the list is showing the major ones.

Lähde: http://forum.sacredeng.ascaron-net.com/showthread.php?t=62146
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Elikkä v1.04 PS3 patch settiä:
Itselläni ensimmäistä kertaa taisi jäätyä peli heti päivityksen jälkeen.. Eli hyvältä vaikuttaapi :D

Taisivat nyt kuitenkin korjata sen ongelman, jota esiintyi meillä puhekeskustelussa kun neljä pelaajaa oli samaan aikaan pelaamassa.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Mahtoivatkohan korjata parit vesi grafiikkabugit... en ole vielä kerennyt käymään tarkistamassa ^^
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Pääsin tähän nyt itsekin lopulta tarttumaan. Pelikellossa oli tasan 3 tuntia siinä vaiheessa, kun päätin lopettaa tältä illalta. Tunnelmat olivat kuitenkin aika ristiriitaiset. Sacred 2:n kamerasysteemi on kököin miesmuistiin* ja aina välillä hahmo jää kiinni ties mihin risuun tai männynkäpyyn. Ja voi että kun edes tuollaisten muutaman metrin levyisten joenuomien yli voisi kävellä/kahlata tai *gasp* uida. Mutta kun ei. Tuohon päälle kun vielä ynnättiin hitaat aivoni, jotka eivät pariin ekaan tuntiin tajunneet, että kyllähän ne tehtävien sijainnit sittenkin näytetään siellä kartalla, saatiin yhtälönä paljon turhautumista.

Hyvää pelistä on sanottava kuitenkin sen verran, että jännästi se imaisi sisäänsä. Tappelu oli todella pelkistettyä, ja ainoastaan isommista laumoista oli edes jonkinlaista vastusta, vaikka hahmo oli nynny High-Elf. (Aloitin suoraan Silver-tasolla, koska pronssia on täälläkin haukuttu turhankin iisipiisiksi.) Krääsääkin ehti noin lyhyessä ajassa kertyä enemmän kuin jaksoi kantaa. Onneksi kamaa pystyy (rahaa vastaan) "skräppäämään" lennosta, joten ei tarvitse rahanarvoista roinaa ihan pellolle viskoa. Toisaalta kamojen ja taitojen virittely tuntui vähän liiankin monipuoliselta, joten en vielä uskaltanut siihen paneutua käytännössä ollenkaan. Kulmakarvat kyllä kohosivat, kun kävin jossain riimumestarin luona ja yhdelläkin riimulla oli hintaa 125 000 latia - etenkin kun omassa kukkarossa oli siinä vaiheessa ehkä hyvä jos tonni.

Jos oikein pinnistelee, päällimmäisin fiilis tässä vaiheessa on, että tuntuu kuin olisi pelannut lupaavan pelin bugista betaa. Paljon siis potentiaalia, mutta vähän joka nurkasta paistaa tietynlainen hiomattomuus. Toivotaan, että v1.04 ei jää ainoaksi päivitykseksi.

* Muistini on tunnetusti aika huono...
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Ja voi että kun edes tuollaisten muutaman metrin levyisten joenuomien yli voisi kävellä/kahlata tai *gasp* uida.
jos nyt lähdetään pilkkua viilaamaan, niin joistain erittäin matalista pääseekin kahlaamaan, eri asia on sitten, onko niitä pelissä 2 vai 3 kpl :D
Kulmakarvat kyllä kohosivat, kun kävin jossain riimumestarin luona ja yhdelläkin riimulla oli hintaa 125 000 latia - etenkin kun omassa kukkarossa oli siinä vaiheessa ehkä hyvä jos tonni.
Tuossa onkin sellainen jippo, että omista varastoista sinä siis vaihdossa annat omavalintaisesti 1-4 itsellesi turhaa (tai ainakin turhempaa kuin haluamasi) riimua. Jos valitset vain 1 riimun vaihtoon, maksaa uusi juurikin muistaakseni tämän 125k... Mutta 4:llä turhalla riimulla uusi irtoaa jo 500:lla kullalla.

Olen siinä mielessä samaa mieltä, että onhan pelissä paljon vajavuuksia tekniikan osalta, mutta muilta osin täyttä rautaa. Satunnaiset grafiikkabugit eivät ole olleet suuremmaksi häiriöksi allekirjoittaneelle. Ainoastaan se tosiseikka, että pienenkään puskan läpi ei pääse kävelemään, syö hieman pelikokemusta... ei kuitenkaan liikaa, sillä tämä on minulle ehdottomasti parasta viihdettä sitten viimekesäisten MGS4 sessioiden. Niin ja jäätyilystä: oman n. 25h pelikokemuksen aikana ainoastaan nettipelin aikana on tapahtunut jäätyilyjä ja jymähtelyjä, muuten ei. Lataukset sen sijaan häiritsevät kaupungeissa...

Ainiin ja se kamera vielä: siihen tottuu Tontsa, älä huoli :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Tunnelmat olivat kuitenkin aika ristiriitaiset. Sacred 2:n kamerasysteemi on kököin miesmuistiin* ja aina välillä hahmo jää kiinni ties mihin risuun tai männynkäpyyn. Ja voi että kun edes tuollaisten muutaman metrin levyisten joenuomien yli voisi kävellä/kahlata tai *gasp* uida. Mutta kun ei. Tuohon päälle kun vielä ynnättiin hitaat aivoni, jotka eivät pariin ekaan tuntiin tajunneet, että kyllähän ne tehtävien sijainnit sittenkin näytetään siellä kartalla, saatiin yhtälönä paljon turhautumista.

Samat huomiot tein alussa, mutta jonkin verran pitää jo vetää sanoja takaisin. Kyllä siellä matalassa vedessä onnistuu paikoin eteenemään ja kun pääset suoalueelle, eivät vesistöt enään ole niin suuri este. Ehkä rajoittamalla tarkoin liikkumista, on haluttu helpottaa pelintekoa, mutta samalla siinä karisee sitä roolilla pelaamisen fiilistä. Kaikki tälläiset näkymättömät seinät pitäisi olla paremmin piilossa, vaikka jyrkissä vuoren rinteissä, kuin mitättömän näköisissä puroissa.

Hitaista aivoista puheenollen, kyllä niitä "yllättäviä" havaintoja tekee vielä monen kymmenen levelin päästä.. Cooppi auttaa paljon :D
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Jaahas vieläkään ei toimi localissa tavaroitten vaihtelu, pistää miettimään onko ne etes kokeillu toimiiko se vai mitä niitten päässä on liikkunu. Trade valikko kyllä näkyy locaalissa mutta kun yrittää vaihtaa tulee pelaaja 1:lle ilmoitus, että et voi vaihtaa tällä hahmolla ja pelaaja 2:lle lämähtää sisäänkirjautuminen ps networkkiin ja kun sinne kirjautuu niin ja yrittää uudestaan peli sanoo nohevasti, että pelaaja 2 on jo kirjautunut sisään....voi prkl ku ei hermot kestä pakko mennä jonneki purkautumaan mut ei nyt tänne kehtaa avautua ku nuorempiakin täällä liikkuu...
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Onko tuo päivitys ladattavissa vain eurooppalaiseen versioon? Ei oo mielestäni latauttanut mitään tässä mun VG+:sta saamassani versiossa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Jaahas vieläkään ei toimi localissa tavaroitten vaihtelu, pistää miettimään onko ne etes kokeillu toimiiko se vai mitä niitten päässä on liikkunu. Trade valikko kyllä näkyy locaalissa mutta kun yrittää vaihtaa tulee pelaaja 1:lle ilmoitus, että et voi vaihtaa tällä hahmolla ja pelaaja 2:lle lämähtää sisäänkirjautuminen ps networkkiin ja kun sinne kirjautuu niin ja yrittää uudestaan peli sanoo nohevasti, että pelaaja 2 on jo kirjautunut sisään....voi prkl ku ei hermot kestä pakko mennä jonneki purkautumaan mut ei nyt tänne kehtaa avautua ku nuorempiakin täällä liikkuu...

Kokeile kirjautua ulos tai restarttaa kone. Kaverin kanssa teki yhesti tuon saman mutta muuten on toiminu local trade moitteetta...

Niin semmonen homma tuli eilen äkkästyä kun tuli cousin kylään oma PS3 + Sacred messissä että tässä on mahdollista siirtää savetusten avulla oma äijä kaverin konsoliin. Kopioitiin Sacred savetus serkun konsolista ja sitten tehtiin meikän PS3:lle hänen accountti johonka pistettiin savetus(ilman savetusta hahmo ei siirry). Sitten vaan local co-op ja meikä pysty lvl 36 jätkällä pelaamaan serkun lvl12 äijän kanssa. Kätevää...
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Mitäs kaikkea tuo päivitys nyt korjaa/lisää? Laitoin imuttamaan hetki sitten..

Edit: Ei mitään, selasin jo :P Hyvä että päivittyy ja korjaavat bugeja.
 
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Onko tuo päivitys ladattavissa vain eurooppalaiseen versioon? Ei oo mielestäni latauttanut mitään tässä mun VG+:sta saamassani versiossa.
Ootko kokeillu jenkkitunnareita varmuuden vuoksi, luulisi sen yhtä lailla ilmestyvän joka paikassa? Kun peli on teknisesti niin huono kuin on, niin en ihmettelisi lainkaan jos se ei osaa etsiä päivityksiä kaikkiin versioihin...
 
Ylös Bottom