Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sacred 2 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Sacred 2 [PS3]

Testasin eilen vähän sitä sun tätä ja tein myös semmoisen tempun että aloitin uuden kampanjan ukolla jolla olen pelannut kampanjaa 20h, näköjään toi 20h meni hukkaan koska en pääse siihen "vanhaan" kampanjaan enään, eli jos ootte pelannu pitkään kampanjan yhden ukon kanssa niin ei kannata aloittaa uutta kampanjaa sillä jos ette halua aloittaa alusta =)

Toki voi olla että en vain löytänyt kohtaa mistä saa jatkaa sitä vanhaa kampanjaa mutta...

Tässä pelissä on tosiaan suuri mahdollisuus sairastua "vielä yksi tehtävä" -syndroomaan. Eilen tuli pelattua myöhäiseen yöhön ja tänään taitaa käydä samoin. Koukuttaa pahasti.

Ainoa nurinan aihe on kamera. Se saisi laskeutua zoomatessa vielä alemmas. Jää pahasti sokeita kohtia näkökenttään kun se jää siihen olkapäille ja vieläpä hiukan alaviistoon.

20h meni hukkaan koska en pääse siihen "vanhaan" kampanjaan enään, eli jos ootte pelannu pitkään kampanjan yhden ukon kanssa niin ei kannata aloittaa uutta kampanjaa sillä jos ette halua aloittaa alusta =)

Toki voi olla että en vain löytänyt kohtaa mistä saa jatkaa sitä vanhaa kampanjaa mutta...
Mulla kaksi Shadow Warrior-luokan hahmoa, ja kyllä mulla ne näkyy siinä alkuvalikossa molemmat, ja niissä on eri prosentit mitä olen tutkinut. En ole koittanut, mutta oletan että eri tallennuksista on kyse.
Ukkoa vaihdetaan select character-kohdasta.

Mulla kaksi Shadow Warrior-luokan hahmoa, ja kyllä mulla ne näkyy siinä alkuvalikossa molemmat, ja niissä on eri prosentit mitä olen tutkinut. En ole koittanut, mutta oletan että eri tallennuksista on kyse.
Ukkoa vaihdetaan select character-kohdasta.

Hahmoja voi luoda 8 ja jokaisella voi aloittaa kampanjan. Mutta jos jollakin hahmolla on jo aloittanut kampanjan, kuten nylund tehnyt. Ja sitten sillä samalla aloittaa uuden, niin sen ensimmäisen tosiaan menettää. Eli yksi aktiivinen kampanja/tallennus per hahmo.

Ainoa nurinan aihe on kamera. Se saisi laskeutua zoomatessa vielä alemmas. Jää pahasti sokeita kohtia näkökenttään kun se jää siihen olkapäille ja vieläpä hiukan alaviistoon.

Maailmaan eläytymisen kannalta kamera ei tosiaan anna ihan parhaimpia apujaan. Täytyy vielä vähän lisää tutkia miten saisi optimaalisen kuvakulman loihdittua.

Muuten mennään kuitenkin jo hyvää matkaa Shadow Warriorina, levulla 9. Puhdasta grindaamista ei ole tapahtunut, vaan aina on nokka osoittanut kohti annettua paikkaa kartalla. Pääjuonen osalta kohtauspaikka viety sen verran kauas alkupaikasta, ettei ilman sivutehtävien suorittamista yksinkertaisesti vain etene pelissä. Ihan hyvä ja tuleepahan nähtyä maailmaa tässä välissä.

Hahmo ei uskalla mennä veteen muuta kuin nilkkasyvyyteen asti. Toinen ihmeellisyys löytyy matalista kallioleikkauksista, joista voisi kyllä ihan hyvin liukua alas.. Liikkuminen on siis hyvin rajoitettua, eikä maastossa pahemmin päästetä oikomaan omia polkujaan. Hyppyä ei löydy ollenkaan, tiedä sitten miten mountin kanssa mennään.

Laukut ovat täynnä jatkuvasti ja kamaa saa heittää menemään aika tiukalla tahdilla, ellei sitten halua juosta kaupungissa myymässä tai sankariarkkuun tallettamassa. Peli osaa ainakin pronssi-tasolla vihjaista inventaarion yhteydessä, mikäli laukuista löytyy parempaa tavaraa kuin päältä. Tavarasade alkaa heti alusta alkaen ja pian huomaat jo olevasi puettu päästä varpaisiin. Mitään Dandya ei tästä möröstä saa kuitenkaan puettua, sen verran tasaisen mitään sanomattomia ovat kledjut vielä olleet.

Hauskana huomiona rakennuksiin sisälle astutuessa tuli kuvakulmasta ja esitystavasta mieleen muinaiset Ultimat. Vielä ei ole kuitenkaan kaivettu ruutuvihkoa luolien takia :D

Kysymys :

Jos pelaat pelin läpi hyviksenä tai pahiksena, voitko jatkaa peliä sen jälkeen ? Jos voi vaikuttaako se että olet pelannut pahiksena mitenkään maailmaan ? (esim tuhoutuuko kaupunkeja)

Kysymys liittyy pelin loppuun. Tosin kysymys ei kyllä spoilaa.

Moolle: Kannattaa laittaa vähän "vinkkiä", mihin kysymyksesi spoiler-tagin mahtaa liittyä (esim. tehtävän nimi). Ikävää kurkata spoilerin alle, jos siellä kysytäänkin jotain, mihin ei edes peliä pelanneena vielä osaakaan vastata jne.

Johan on perkele. Käsittämätön systeemi tuossa online-yksinpelin toiminnassa.:rolleyes:

Mulle kävi ilmeisesti samat kuin nylundille. Kävin kuolemassa Moollen pelissä, ja kun lähdin sieltä ja jatkoin yksinpeliäni, kaikki tekemäni questit olivat nollaantuneet.:mad:

Kaikki tavarat ja XP:t tallella, mutta tehtävät puutuu.

Mikäs tähän voisi olla sitten sellainen varma keino välttyä vastaavilta menetyksiltä? Kokonaan oma hahmo yhteistyömuotoa varten, vai mennään kuten ennenkin mutta käydään vaikka pelistä ulkona ennen yksinpeliin palaamista?

Tekisin kyllä niin että pelaisin monilla eri hahmoilla ja mielellään monella eri levelillä myös koska jos aiot harrastaa co-oppia monen eri pelaajan kans niin ne levelit ovat vaihtuvia myös siinä mielessä ette co-op pelaajan leveli on paljon isompi tai pienepi kuin sinun, testasin esim. pelata 5 levelin elfillä kuin co-op pelaaja oli level 15 minkä takia vihut olivat myös level15 soturille helppo nakki mutta minä en saannut tapettu yhtään vaan kuolin...

Siihen että aloittaa kampanjan alusta niin kartta tosiaan on se mikä oli ja tavarat, jättivat jopa Hellhoundinkin. Mutta on se vain vähän angstia aloittaa tehtävät alusta, sinäänsä pelasin edelliskertana Bronze tasolla ja nyt Silver vaikka ei siinä mitään eroa ole ainakin mitä minä huomasin, ehkä pari lisää koboldia tai vastaavaa.

Tämähän tarkoittaa sitä että vaikka pelaat pelin läpi niin voit aloittaa alusta samalla ukolla ja kasvattaa sillä tavalla leveleitä loputtomiin tai mikä se raja nyt sitten onkaan.

Yksi ratkaisu on, että tosiaan eri ukot käyttöön. Yhdellä pelaa yksinään ja toisella hahmolla vain sitten co-oppi pelejä ja vain silloin kun sama porukka aina kasassa. Näin ei levelitkään kerkeä eroamaan, kun aina jatkaa samalla hahmolla/porukalla.

Eikä tuo haittaa, jos aikoo trophyjä keräillä, kun joka hahmolla pitäisi kuitenkin saavuttaa lv15 saadakseen trophyt.

Itse pistin hahmot eilen vielä uusiksi, kun alkoi tota skill hommaa vasta nyt tajuamaan.

Montakohan pelaajaa meitä on, pitäskö tehdä tälle pelille oma liityttävä alue.

Onhan tuolla onlinessä myös joku "Avoin maailma" vaihtoehto. Oletettavasti siinä vaan juoksennellaan ja tehdään sivu tehtäviä ja olisiko sellainen joka ei kamppanjaa sitten sotkisi hahmolla.

Käsittämättömän hankala pelattava toi temple guardian, tällä hetkellä takana 24 levunen shadow warriori ja 20 levunen high elffi ja tää uusi tuttavuus ottaa osumaa jatkuvasti (lvl 17) ja sen takia olenkin joutunut jeesimään muiden hahmojen healtti pouttuja tälle pelle maakarille. Combat arttien wardit nostavat jo ensimmäisellä tasollaan regeneraation kaikista combat arteista liian korkealle eikä ole hääppöinen Source Wardenin kykypuun taitojen damage 4-6 pts ja regeneraatio huitelee 30 sekassa...siis tolla lämällä ei tässä pelissä ei niiku tapa kärpästäkään vaikka venaisit vuoden ja siinä ajassa kärpänen lentää piirilevyjen väliin ja peli sanoo että nyt tuli bugi, end of story ja alottelijat välttäkää tätä "sankaria" kuin syöpää lol :D

Mulle kävi ilmeisesti samat kuin nylundille. Kävin kuolemassa Moollen pelissä, ja kun lähdin sieltä ja jatkoin yksinpeliäni, kaikki tekemäni questit olivat nollaantuneet.:mad:

Kaikki tavarat ja XP:t tallella, mutta tehtävät puutuu.

Kävin pelailemassa onlinessa kampanjaa ja kaikki tehtävät tallella kun siirryin takasin yksinpeliin.

Jaa-a, onhan tää nihkeetä odottaa omaa kopiota kerääjän versiosta joka tullee ensi viikolla (toivottavasti) Zavvista. Dryadia itse olen kaavaillut käytettäväksi, toi huntteroiminen kiinnostaa mutta eipä sitä vielä tiedä kun peli ei ole käsissä.

Maanantaina alkaa 4 viikon loma sopivasti niin ehtii kyllä pelaamaan. Nauttikaa te tästä joilla jo tämä on, eilen verkkiksessä hypistelin koteloa :P.

No nyt on alkanut tämäkin peli maistua oikein kunnolla. Ensimmäisen pienehkön kokeilun jälkeen olin lievästi sanottuna pettynyt peliin, mutta nyt enempi pelanneena onhan tämä oikein mukavaa viihdettä! Ja eikun takaisin maagisiin metsiin tappamaan örmyjä! :)

Pistinpä itsekin pelin tilaukseen, kun ei ole aikoihin taas tullut ostettua mitään "isompaa" peliä. Nörtimpi versio pitäisi kai huomenna lähteä liikkeelle Hutista. Diabloja ei tullut ikinä liiemmälti pelattua, mutta meinasin että eiköhän tällaista ainakin pelin verran jaksa vääntää, varsinkin kun kehitysmahdollisuudet vaikuttivat ihan lupaavilta. Co-op kuulosti myös ihan houkuttelevalta ajatukselta.

Uusi hahmo tehty cooppeja varten. Pistin tarinan heti alkuun avoimeksi onlineksi ja tuollahan kävi piipahtamassa väkeä. Joku taisi seurata eeppistä luolastoseikkailua katsojana, kun siinä näkyi kyllä hahmona, mutta ei se osallistunut mihinkään eikä agronnut örmylöitä :confused: Lienee sinitukkainen seraphim joka lähinnä kiinnosti :D

Johan on perkele. Käsittämätön systeemi tuossa online-yksinpelin toiminnassa.

Mulle kävi ilmeisesti samat kuin nylundille. Kävin kuolemassa Moollen pelissä, ja kun lähdin sieltä ja jatkoin yksinpeliäni, kaikki tekemäni questit olivat nollaantuneet.

Kaikki tavarat ja XP:t tallella, mutta tehtävät puutuu.mutta...
Create game -> valitse sama vaikeustaso, jolla pelasit ennen nettipeliä-> ylimpänä vaihtoehtona continue campaign -> peli jatkuu siitä mihin jäit yksinpelissä viimeksi.

Ylös Bottom