Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sadness

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Samppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Sadness

Helkutin kiinnostava peli, tai ainakin sen vähän perusteella mitä tosta infoa löytyy. Käsittääkseni siinä on tavoitteena tehdä kauhu peli, joka ei perustu Zombie lahtaukseen ja muuhun Gore-kliseilyyn vaan enemmänkin tommoseen psykologiseen ahdistukseen ja muuhun mukavaan.

Vaikee teema saada onnistumaan, mutta jos se niin kävisi niin olisi varmasti todella upea peli. Toisaalta Resident Evil XiiVX: Return Of The Zombie You Allready Killed Thousand Times myy varmasti satatuhatta kertaa paremmin.
 
Vastaus: Sadness

Repesin tuolle trailerille - Wii tukeekin täysin realistista grafiikkaa :eek:
Konsepti on kyllä omaperäinen ja mielenkiintoinen. Hieman kuitenkin epäilen ettei tästä käytännössä tule mitään täyden kympin peliä, sillä kehittäjä on varsin uusi ja pieni. Toivoa kuitenkin voi.
 
Vastaus: Sadness

Tuo traileri oli ainakin hirveintä paskaa mitä on ikinä tehty.. vai olikohan tuo.. No ainakin turhin.
 
Vastaus: Sadness

Ei oikein innosta tuollaiset trailerit. Tuo vielä menettelee, että näytetään pelaajaa pelaamassa, että saadaan peruskäsitys, mutta mieluummin olisin katsonut ihan pelikuvaa, enkä näyttelemistä.
 
Vastaus: Sadness

Tämä on yksi niistä peleistä, jonka Wiille tulen satavarmasti hankkimaan. Muutenkin kauhupelit ovat olleet minulle ne, joista parhaat pelikokemukset olen saanut. Harmi vain, että Cubelle ei ole kuin RE:t ja mainio Eternal Darkness. En pidä itseäni mitenkään kauhupeli/elokuvafanina, mutta silti vaan on parhaiten iskeneet. Pidän enemmän tarinavetoisista, kuin mariomaisista hyppelen-tähtien-perässä -tyypisistä peleistä.
 
Vastaus: Sadness

Oho. Pyöriskelin tässä GAFissa ja siellä oli moni sitä mieltä, että NIBRIS ja Sadness (ja myös DS:n Raid Over the River) olisi olemattomia. Muutamia argumentteja:
-Täysin ennenkuulumaton studio -- mahdollistaa tekaisun.
-Peleistä on annettu tietoja hyvin niukasti ja pelimateriaalia vielä vähemmän. Vain ROTRista on tullut 4 "oikeaa" screenshottia. Huomatkaa kuinka pelin teema muuttuu radikaalisti (http://media.ds.ign.com/media/788/788110/img_3674052.html ja http://media.ds.ign.com/media/788/788110/img_3674054.html) ilman, että alaruudun oman aluksen vaurioita ilmoittavan kuvakkeen ulkonäkö muuttuu lainkaan. Yhdessä kuvassa lukee myös "Ride Over the River (http://media.ds.ign.com/media/788/788110/img_3674055.html) -- tosin tämä voisi periaatteessa olla jonkin sortin iskulause. Ja miten on mahdollista, että kokematon kehitysryhmä saa DS:n puskemaan parempaa grafiikkaa kuin yksikään tähän mennessä Nintendon kehittämä peli?
-Nintendo ei myöskään ole suostunut julkaisemaan NIBRIkSen pelejä eikä tiedätettävästi ole antanut heille edes kehitystyökaluja!
-Kotisivut on tehty vähintäänkin huonosti ja Sadnessin ilmoitetaan olevan 'K21' vaikkei sivuilla selvästikään ole viittauksia moiseen lukuun ottamatta väitettä "tämä peli on pelottava".
-'Nibris' ei ole edes tavaramerkki.

Tässä linkki kyseiseen GAFin threadiin: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=106791

Voi siis olla, että saatte odottaa Sadnessia hyvän tovin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sadness

Dan sanoi:
Jos tämä pitää paikkansa niin onpa harmillista.
Eihän asiasta tietenkään varma voi olla -- kyse voi olla vain esim. huonosta markkinoinnista.
Kaipa se totuus selviää ennemmin tai myöhemmin.
 
Vastaus: Sadness

Kyllä se Nibris ihan oikea studio on. Olen itse seurannut studion menoa ihan alusta lähtien. Esim. IGN-pelisaitti ei olisi antanut VIP statusta studion edustajalle, jos se olisi feikki.

Firmalla on myös julkaisija, tässä heidän omin sanoin:
"We are very happy becouse one of the biggest publisher have deal with us!"

Ensi viikon lopussa tulee myös uutta tietoa sekä Raid Over the Riveristä että Sadnessista:
"At the end of next week you will see more details about our new projects." (Viesti kirjoitettiin 14. päivä tätä kuuta)

Tässä on vielä yksi (taide)kuva Sadnessista:
http://img223.imageshack.us/my.php?image=smutnicafinal3hr.jpg

Tollanen epämääräinen pyllynaamamonsteri.
 
Vastaus: Sadness

JTyrmi sanoi:
Firmalla on myös julkaisija, tässä heidän omin sanoin:
"We are very happy becouse one of the biggest publisher have deal with us!"

Oho. Tämähän on vähän niinkuin "All your base are belong to us".
 
Vastaus: Sadness

Cubed3.com on myös lypsänyt NIBRIS:ltä vähän lisätietoa.

http://www.cubed3.com/media/2006/July/Mason/sadnesswiiart1.jpg

This image has been about for a couple of days, but we can now confirm that it is called 'Likho'. Nibris have also mentioned to us that if you play Sadness well, you should never even see the beast. Multiple paths in gameplay, or gameplay altering to how well you perform? Looks like it could be so...
 
Vastaus: Sadness

Eliytres sanoi:
Uusi kuva Sadnessista: http://gonintendo.com/wp-content/photos/screen05sq1.jpg

“this is not artwork - its from PC work-station shot in-game. We hope that for Wii this game will be look like in this screen or very near.” - Nibris team member

http://gonintendo.com/?p=4326

Jos kerran Gamecubella pystyttiin tekemään RE4, niin miksipä ei Cube x2,5 pystyisi tekemään moista jälkeä. Odotellaan mielenkiinnolla lisäinfoa. :)
Veikkaan, että yksityiskohtia joudutaan vielä jonkin verran karsimaan valmiista versiosta. Toisaalta mustavalkoisuus on fiksu veto siinä mielessä, että tyyli paitsi näyttää hyvältä, sillä myös säästetään hurjat määrät konetehoa muihin yksityiskohtiin. Eli kun mustavalkoiset tekstuurit kuluttavat huomattavasti vähemmän muistia, luulen että lähelle tuon kuvan tasoa voidaan päästä, mutta tietty pienemmällä resoluutiolla. Joku teknovelho korjatkoon, jos olen väärässä.

Ainakin tuosta saa hyvän käsityksen pelin taiteellisesta tyylistä.
 
Vastaus: Sadness

Tuo kuva on itse asiassa niin hieno, että pistin sen työpöydän taustaksi. Meinasin laittaa sen 360:n Dashboardillekin, mutta Karima Adebibe aka Lara Croft pitää kuitenkin pintansa, vielä toistaiseksi. :p

Tuskin tuossa on Wiille saavuttamattomissa muuta kuin hahmojen yksityiskohdat ja resoluutio.
 
Vastaus: Sadness

FRONTLINE Studios announced today that it has signed a co-production agreement with Nibris , the author of the highly anticipated Sadness game for the Wii platform.


FRONTLINE and Nibris have successfully worked together on several small projects over the past two years, and have now decided to pool the companies respective resources for the co-production of the revolutionary game Sadness. Sadness is to be developed within a 16 month development schedule on upcoming Nintendo Wii platform.
(Frontline Studiosin nettisivulta)

En ole totta puhuen kuullutkaan kyseisestä yhtiöstä ennen, mutta näin he ilmoittivat nettisivuillaan.
 
Vastaus: Sadness

Jos tälläinen peli nyt tulee, niin mitäköhän tässä sitten tehään???
Hakataan rottia kepillä, kuljetaan jossain viemäreissä jne niinku tossa trailerissa?
 
Ylös Bottom