Solid Snake
Active Member
Julkaisupäivä on ehkä huomenna, mutta oma GBA:SP tuli tänään postista. konsolinet hoitaa hommansa vauhdilla. Mukana tuli myös se 50euron alennuskuponki mikä on myynnissä. Onko muut saanu jo SP:n?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73
No, nyt voit kertoa, kannattaako meidän muiden ostaa se huomenna kaupasta..![]()
"Koekaniini"
Onko taustavalo heti päällä tai pitääkö se kytkeä siitä napista päälle?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Toisin kuin luulin kone ei mene kiinni kun laittaa kannen kiinni. Se pitää sammuttaa itse.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
No kuvittele kuinka sapettaisi, jos kanniskelisi konetta ympäriinsä ja aina kannen loksahtaessa kiinni virta sammuisi. Puhumattakaan siitä, että olisi jättänyt pelin turvallisin mielin sleep-moodiin ja laitteen taskuun.![]()
Aika jännä, jos akun loppumisesta ei varoiteta mitenkään etukäteen.. Kyllähän se kännykkäkin loppuvaa akkuaan piippailee.. ja monet muut ilmottavat Low bat.
Mites tuo lataaminen, suosittelevatko ohjeissa lataamaan ekakerralla pitkään, kuten akkujen kanssa yleensä?
"Kun tästä saa itsensä Helsinkiin, niin SP siirtyy reppuun.. Ja uusi Star Trekkikin pitäisi käydä tänään katsomassa.."
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gnmn
Pistin itse samantien lataukseen, kun nappasin paketista. Li-ion-akun kanssa ei tosin ole väliä, mutta ensimmäisen latauksen jälkeen suosittelisen tekemään täysiä latauksia.
Ni-Cd-akkujahan sai ladata vain täysin tyhjänä, mutta noita harvemmin näkyy uusissa vehkeissä.
Joo tollahan ei ole oikeastaan mitään väliä vaikka laittaisi puolillaan olevan akun lataukseen. Oletko kokeillut miten kauan kestää lataus jos samaan aikaan pelaa?
Käyttöohjeissa sanottiin myös ettei peliä saa säilyttää GBA:n sisällä, onko siitä haittaa jos peli on sisällä silloin kun ei pelaa?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gnmn
Pelasin jonkun puolituntia latauksen aikana, ja nyt on ollut vähän reilun tunnin latauksessa. Tuolla akussa oli valmiina kai joku 30-40% virtaa, eli muutama tuntii menee 1. lataukseen.
Aika hullulta kuulostaa tuo, ettei saa säilyttää pelejä sisällä. Mulla oli vanhassa originaali-GB:ssä aina joku kasetti sisällä, eikä siitä mitään ongelmaa tullut ja laite toimii vieläkin.
Voi olla että olen lukenut väärinkin, mutta muistaakseni siellä sanottiin että pitää ottaa pelikasetti pois sisältä, kun on lopettanut pelaamisen.