Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saint's Row 2 [PS3]

Vastaus: Saint's Row 2 [PS3]

Euroopassa PSN-maksukortteja ei ole, eikä varmasti nykyisellä toteutuksellaan ole koskaan tulossakaan. Syy on kerrottu eri ketjuissa aika moneen kertaan, joten sen löytämisen jätän taas pieneksi harjoitustehtäväksi. ;)

Juu olenhan minä tästäkin kuullut, eniten vaan ihmetyttää että miks vi**ssa ei ole.
 
Vastaus: Saint's Row 2 [PS3]

Juu olenhan minä tästäkin kuullut, eniten vaan ihmetyttää että miks vi**ssa ei ole.
Koska Sonyn toteutus on kertakaikkisen järjetön, ja jälleenmyyjät eivät ole halunneet lähteä vaivalloiseen prosessiin mukaan.
 
Vastaus: Saint's Row 2 [PS3]

Eilen tuli tämä peli postissa. Ensikokemukset todella positiiviset. Tämähän on kuin vanhan ajan GTA, muutamalla parannuksella.

Peli alkoi heti pyssyt paukkuen ja kontrolleihin tottua hyvin nopeasti. Juonta olen pelannut vasta yhden tehtävän verran. Grafiikka ei todellakaan ole mitään hyvää, mutta tässä pelissä se ei haittaa, sillä on panostettu paljon muuhun kuten tappamiseen ja huumoriin :D Autoilla ajaminen ei ole mitään kovin realistista, tosin tämä peli ei realismiin pyrikkään ja se sopii peliin kuin nenä päähän.

Aivan mahtava peli kyllä vaikka vasta sellaisen tunnin olen peliä pelannut. Vaihtelua GTA IV:lle joka on myös mahtava peli mutta eri syistä. Hauskaa oli myös se kun olin peliä pelannut sellaiset 10min niin joku olisi halunnut jo liittyä mukaan peliin Co-Oppiin, tosin en sitä päästänyt kun haluan eka pelata yksin.
 
Vastaus: Saint's Row 2 [PS3]

Onkos tässä PS3 versiossa se Zombie Uprising mode? Jos on niin kuinka monta siinä voi pelata co-opissa? :confused:
 
Vastaus: Saint's Row 2 [PS3]

On Zombie Uprising mukana, tosin ei mitään käryä voiko sitä co-oppina pelata. Ei ole tullut kyseistä pelimuotoa kokeiltua pelissä.
 
Vastaus: Saint's Row 2 [PS3]

No huhhuh mikä nosto taas... Tuli tää ladattua, kun ilmasena oli ps plus jäsenille. Ensin meinasin jättää kokonaan pelaamatta, kun ei edes ollut trophyja. Nyt pelannu tätä jonkun verran, respecti 99 (loputon) ja tehtäviä suoritettu ehkä kymmenesosa tai alle. Eipä ooo tähän asti ollut hirveen vaikeeta, kun 2 kobraa loputtomilla kudeilla on pirun tehokkaat. Muutama sivutehtä on tuottanu vaikeuksia, mutta eiköhän ne nyt hoidu, kun APC oottaa autotallissa. Tekemistähän tässä löytyy paljon enemmän kun GTA IV:ssä, eikä tarinatehtävätkään ole ainakaan tähän mennessä kyllästyttäneet.
 
Ylös Bottom