Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saints Row 2 - Ultor

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja QUZU1983
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

QUZU1983

Member
Pitääpi kysyä täältä jos joku sattuisi tietämään...

Eli olen neljännessä eli viimeisessä tehtäväryppäässä joka aukesi kun pelasi nuo kolme ensimmäistä. Ultor on tehtäväryppään nimi.

Tein viimeiseksi tehtävän jossa piti mennä vesijetillä jollekkin Ultorin alukselle ja tappaa tyyppejä jonka jälkeen vielä pikaveneellä piti tuhota toinen vene. Tehtävän nimi vissiin Salting the Earth...Again. Nyt seuraavan tehtävän nimi pitäisi olla And a Better Life.

Nyt sitten kun kartalla näkyy uusi Ultor tehtävä normaalisti niin kuitenkin sen luokse saavuttua ei ole mitään mistä tehtävä alkaisi...
Kohdassa on kyllä ylhäälläkin mahdollista olla tehtävän aloituspaikka mutta kun olen monet kerrat tutkinut niin sieltäkään ei kohtaa löydy mistä mitään tapahtuisi. Tosi simppeli alue että pakostakin näkisi jos jotain olisi...

Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä vai onko tämä bugi jolle ei mahda mitään? Olen ladannut aikaisemmasta tallennuksesta mutta ei ole auttanut... Tosin ainut tallennus on autotallennus heti edellisen tehtävän loppumisen jälkeen.
 
Vastaus: Saints Row 2 - Ultor

Ettei kyseessä olis tehtävä joka alkaa maan alta ostoskeskuksesta? Seurasit Sons of Samedin joissain lopputehtävissä valkopukuista pomoa sinne. Samasta ovesta ja samalla hissillä pääset ostoskeksukseen uudestaankin.
 
Vastaus: Saints Row 2 - Ultor

Ettei kyseessä olis tehtävä joka alkaa maan alta ostoskeskuksesta? Seurasit Sons of Samedin joissain lopputehtävissä valkopukuista pomoa sinne. Samasta ovesta ja samalla hissillä pääset ostoskeksukseen uudestaankin.


Kiitos paljon.
Näinhän tuo oli :)
 
Vastaus: Saints Row 2 - Ultor

Olen tehnyt kaikki tehtävät (myös salaisen), mutta edelleenkään en pysty ostamaan Ultorissa olevia kauppoja. Se alue ei ole siis hallinnassa, vaikka stronghold on tehty. Missä vika?
 
Ylös Bottom