Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saints Row 2 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Vielä pitää sanoa, että autoilla ja moottoripyörillä ajaminen on omasta mielestäni aivan kuraa. Kuitenkin yllätyksenä tuli, että veneillä ja vesiskootterilla ajaminen on todella hyvin toteuttettu. Voisin sanoa jopa, että ehkä paremmin ku GTA IV:ssa.

Plussaa pitää myös antaa siitä, että voi ostaa joistain paikoista (mm. bensa-asemilta) osan yrityksestä tuhansilla dollareilla ja oston jälkeen saat mm. alennuksia tuotteista mitä kauppa myy. Erittäin hieno ominaisuus mielestäni. Näitä Saints Row 2:ssa riittää. ;)
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Tää on kyllä tosi hyvä! Tarinaa en paljoa jaksanut vielä pelata mutta pelleilyy kyllä paljon...
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Itse pyrin monipuolisuuteen (miksi ostaa monta hyvin samanlaista peliä) ja SR2 on mielestäni liikaa kuin GTA4. En oo vielä ehtiny kokeilla co-oppia kun oon pelaillu COD5-betaa (sekä LG-klaanini kanssa COD4:ää), hyvä kun sain vasta oman pelihahmon luotua, mutta co-oppia voisin pelailla jonkun kanssa. Uutena jäsenenä voisinkin hieman off-topikkina kysäistä, että onko täällä tapana tehdä co-op-toive-topikkeja vai miten homma hoidetaan, jos etsii co-op-peliseuraa ja omalla klaanilla ei peliä ole.
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Itse pyrin monipuolisuuteen (miksi ostaa monta hyvin samanlaista peliä) ja SR2 on mielestäni liikaa kuin GTA4. En oo vielä ehtiny kokeilla co-oppia kun oon pelaillu COD5-betaa (sekä LG-klaanini kanssa COD4:ää), hyvä kun sain vasta oman pelihahmon luotua, mutta co-oppia voisin pelailla jonkun kanssa. Uutena jäsenenä voisinkin hieman off-topikkina kysäistä, että onko täällä tapana tehdä co-op-toive-topikkeja vai miten homma hoidetaan, jos etsii co-op-peliseuraa ja omalla klaanilla ei peliä ole.

Täällä, Xbox Live -peliseura ja -turnaukset: http://www.konsolifin.net/bbs/forumdisplay.php?f=124 Kannattaa aivan ensimmäiseksi hakea peliseuraa. Etsi josko haluamallesi pelille on jo luotu Peliseura-ketju, siellä voi sitten kuikuilla itselleen peliseuraa. Jos pelille ei löydy ketjua, luo sellainen itse. Tervetuloa foorumille! :)
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Itse pyrin monipuolisuuteen (miksi ostaa monta hyvin samanlaista peliä) ja SR2 on mielestäni liikaa kuin GTA4.
Pyrit monipuolisuuteen, mutta SR2 ei kelpaa koska on jo tullut samanlainen "vapaata menoa" peli? Siihen se yhtenäisyys loppuukin sitten näiden kahden välillä. Lähes kaikki loppu eroaakin GTA:sta kaikella tavalla.

Okei, kummassakin on tarina mutta meno on aivan erilaista kun GTA:ssa. Ei näitä pelejä voi verrata muuen kun laittamalla samaan gategoriaan. "Activities" osuutta ei ole GTA:ssa ja monia monia muitakaan lisäominaisuuksia, mutta jos pelkästään sen takia jättää pelin ostamatta että ovat "saman tyyppisiä" on mielestäni aika huono peruste.

Ymmärrän taas sen, jos jättää pelin ostamatta koska tykkää aitoudesta ja SR2 ei todellakaan kaikissa kohdissa tule tarjoamaan sitä sinulle.

Kaikkien oma päätös tietysti. :)
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Okei, kummassakin on tarina mutta meno on aivan erilaista kun GTA:ssa. Ei näitä pelejä voi verrata muuen kun laittamalla samaan gategoriaan. "Activities" osuutta ei ole GTA:ssa ja monia monia muitakaan lisäominaisuuksia, mutta jos pelkästään sen takia jättää pelin ostamatta että ovat "saman tyyppisiä" on mielestäni aika huono peruste.

Tarkennus: puhuin siis pelimoottoreiden, pelattavuuden ja grafiikan samankaltaisuudesta. Ja kumpikin siis mulla on ihan näin toisena tarkennuksena (kolmantena tarkennuksena: kumpikin konsolillani Xbox 360).
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Tässä vaiheessa kun brittiläisittäin puhuva, feodoraan ja tyylikkääseen koko mustaan pukeutuva päähenkilöni on taistellut Ronin järjestöä vastaan Kill Bill tyylisissä mittelöissä ja peliä on vasta n.15% pelattua yhdeksän pelitunnin jälkeen, voin helposti julistaa GTA:n voittajan olevan tässä.

Juoni on parantunut huimasti edellisestä Saints Rowsta ja pelintekijät ovat selvästi ottaneet opikseen, sillä "joujou gangsta jou mulla on lippis pysyvästi vinossa" asenne loistaa poissaolollaan jos niin tahtoo. Jengin kustomointi on häkellyttävän hauskaa puuhaa, varsinkin kun huomaa sen oikeasti vaikuttavan pelimaailmaan eikä olevan pelkkä mitätön lisä. Kun kaduilla näkee oman jenginsä väreissä kulkevat retro 50-luku henkiset jäsenet käyttämässä sinun valitsemaa tervehdystä toisilleen niin on hymy kyllä herkässä.

Graafisesti ollaan sarjakuvamaisempia kuin GTA, mutta henkilökohtaisesti sanottuna se toimii paremmin. Stillwater muistuttaa öisin katseltuna Gotham City tyylistä tulevaisuuden ja modernin kaupunkimaisen välimaastossa tasapainoilevaa metropolia. Räjähdykset ovat sopivan elokuvamaisia ja eeppisiä, toiminta on nopeaa ja vauhdikasta ja tulitaisteluissa on (uuden ihmiskilpi systeemin myötä) oikeaa tunnelmaa. Ainoa miinus tulee miekkataistelujen surkeasta syystemista, tavallista taunoa vastaan se on ihan viihdyttävää mutta pomotaisteluissa se on ankeaa pakkopullaa.

Ääninäyttelijät ovat kautta linjan erinomaisia ja aiemmin mainittu brittisankarin näyttelijä saa sopivalla ylinäyttelyllä naurattamaan monia kertoja. "Bloody 'ell!" Koska dialogi on myös parantunut todella suurin harppauksin ensimmäisestä Saintsista on nyt mukana todella hiuksianostattavia elokuvahetkiä, joiden vaikutteet Scorsesesta jopa David Mametin sanailuun ovat nähtävissä. Ja peli on myös aidosti hauska.

Syksyn yllättäjä oli ehkä tässä. En itse odottanut mitään ja sainkin äärimmäisen viihdyttävän hiekkalaatikko pelin jossa on vielä kaiken lisäksi pitkä ja monipuolinen ja kiinnostava tarinakin. Nyt vaan kaveri mukaan ja yhdessä valloittamaan Stillwateria!
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Onko kellään ilmennyt jäätymistä? Itselläni mennyt about 5 kertaa peli jäihin yht äkkiä vaan jäätyy levy on täysin puhdas ei kai tuo x-laatikko nyt jo hajoa? :D
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Ei ole tähän mennessä ainakaan kertaakaan jäätynyt. Kerran hidasteli pelottavasti, mutta sillä hetkellä testasinkin miten hyvin peli jaksaa yhtäaikaisia räjähdyksiä.





(seitsemän auton yhtäaikaisen räjäytyksen jaksoi ihan hyvin.)
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Tarkennus: puhuin siis pelimoottoreiden, pelattavuuden ja grafiikan samankaltaisuudesta. Ja kumpikin siis mulla on ihan näin toisena tarkennuksena (kolmantena tarkennuksena: kumpikin konsolillani Xbox 360).
Okei. Ymmärsin siis jotain väärin, mutta hyvä näin. :)
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Ei ole tähän mennessä ainakaan kertaakaan jäätynyt. Kerran hidasteli pelottavasti, mutta sillä hetkellä testasinkin miten hyvin peli jaksaa yhtäaikaisia räjähdyksiä.





(seitsemän auton yhtäaikaisen räjäytyksen jaksoi ihan hyvin.)

Kaverin kanssa vedettii mayhemia niin meni niin tileen että huhuh mutta selvisi kumminkin :)
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Tässä vaiheessa kun brittiläisittäin puhuva, feodoraan ja tyylikkääseen koko mustaan pukeutuva päähenkilöni on taistellut Ronin järjestöä vastaan Kill Bill tyylisissä mittelöissä ja peliä on vasta n.15% pelattua yhdeksän pelitunnin jälkeen, voin helposti julistaa GTA:n voittajan olevan tässä.

Juoni on parantunut huimasti edellisestä Saints Rowsta ja pelintekijät ovat selvästi ottaneet opikseen, sillä "joujou gangsta jou mulla on lippis pysyvästi vinossa" asenne loistaa poissaolollaan jos niin tahtoo. Jengin kustomointi on häkellyttävän hauskaa puuhaa, varsinkin kun huomaa sen oikeasti vaikuttavan pelimaailmaan eikä olevan pelkkä mitätön lisä. Kun kaduilla näkee oman jenginsä väreissä kulkevat retro 50-luku henkiset jäsenet käyttämässä sinun valitsemaa tervehdystä toisilleen niin on hymy kyllä herkässä.

Graafisesti ollaan sarjakuvamaisempia kuin GTA, mutta henkilökohtaisesti sanottuna se toimii paremmin. Stillwater muistuttaa öisin katseltuna Gotham City tyylistä tulevaisuuden ja modernin kaupunkimaisen välimaastossa tasapainoilevaa metropolia. Räjähdykset ovat sopivan elokuvamaisia ja eeppisiä, toiminta on nopeaa ja vauhdikasta ja tulitaisteluissa on (uuden ihmiskilpi systeemin myötä) oikeaa tunnelmaa. Ainoa miinus tulee miekkataistelujen surkeasta syystemista, tavallista taunoa vastaan se on ihan viihdyttävää mutta pomotaisteluissa se on ankeaa pakkopullaa.

Ääninäyttelijät ovat kautta linjan erinomaisia ja aiemmin mainittu brittisankarin näyttelijä saa sopivalla ylinäyttelyllä naurattamaan monia kertoja. "Bloody 'ell!" Koska dialogi on myös parantunut todella suurin harppauksin ensimmäisestä Saintsista on nyt mukana todella hiuksianostattavia elokuvahetkiä, joiden vaikutteet Scorsesesta jopa David Mametin sanailuun ovat nähtävissä. Ja peli on myös aidosti hauska.

Syksyn yllättäjä oli ehkä tässä. En itse odottanut mitään ja sainkin äärimmäisen viihdyttävän hiekkalaatikko pelin jossa on vielä kaiken lisäksi pitkä ja monipuolinen ja kiinnostava tarinakin. Nyt vaan kaveri mukaan ja yhdessä valloittamaan Stillwateria!

Kiitos ennakkotunnelmista, menee ostoon. :D
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Mites on? Lentääkö tässä pelissä enemmän verta kuin mitä ykkösosassa?
Ekassahan saintissa kun ei verta mielestäni paljoon näkynyt.
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Siis aivan uskomaton peli :D Olen nyt pelannut lähes yksinomaan aktiviteetteja ja takana on n. 30 tuntia... Respecti on jo nyt maksimissa vaikka juonitehtäviä olen tehnyt vasta muutaman. Varmaan menee 100 tuntia helposti rikki tämän kanssa :p
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Mites on? Lentääkö tässä pelissä enemmän verta kuin mitä ykkösosassa?
Ekassahan saintissa kun ei verta mielestäni paljoon näkynyt.

Graafisuuteen asti ei mennä, mutta kyllä katujen elämään veri kuuluu. Enimmäkseen tulitaisteluissa näkyy välähdyksinä, varsinkin ihmiskilpien ollessa kyseessä. Miekkataistelut ovat suhteellisen verettömiä.

Itse en tosin kertaakaan huomannut edes kaipaavani moista väkivaltaisuutta, sillä tunnelma ja muutamat kohtaukset

Elävältä hautaaminen!!

olivat ihan tarpeeksi pitämään meiningin yllä ja minut penkissä kiinni.
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Miten ihmeessä tossa hitmanissa voi löytää noita jätkiä? :o


Eiku joo tossahan lukee mitä pitää tehdä..
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Pelasin ensimmäisen saints rown läpi ja GTA genre on suosikki, kai tämäkin pitää sitten ostaa prkls. Harmi ettei ole demoa että näkisi miten hirveä tämä on teknisesti (kun ensimmäinen oli melkoinen raakile).
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Muutama tunti takana, hyvä fiilis jäänyt pelistä. GTA IV tuli vedettyä hampaat irvessä väkisin läpi, se ei oikein jaksanut koukuttaa. Tämä on suht samanlainen kuin edeltäjänsä, mutta luonne on hyvin rento (ei ole yreitettykkään tehdä liian real-life tempausta).

Itselleni iskee vaan jotenkin tuo rento lähestymistapaus, sekä ne pienet yksityiskohdat (repeilin hahmoa luodessani) ja pelissä voi roiskia jaskavettä pitkin katuja. Ei voi olla silloin huono peli :)
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Ite naureskelin kanssa hahmonluonnin aikana, saa kaverille ilmeet kohilleen :D Mut se mikä tässä pelissä pankin räjäyttää on CO-OP mode!!! aivan törkeen hauskaa tehdä activiteetteja/missioneita/HÖLMÖILLÄ kaverin kanssa :D :D :D Tuli mentyä 6h pelanneena peli läpi kaverin pelistä ja sai vielä palkintorahatkin :cool: helpotti tota rahatilannetta :p
 
Ylös Bottom