Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saints Row, lentokoneen räjäytys -tehtävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja groove
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

groove

New Member
Olen ihan totaalisen jumissa tässä tehtävässä, missä ensin itse ajetaan lentoasemalle, sen jälkeen se kaveri hyppää rattiin ja itse pitäisi ampua se lähtemässä oleva lentokone paskaksi. Kuinka olette selvittäneet tuon tehtävän? Kuolen todella nopeasti, saan ehkä yhden osuman koneeseen kunnes ne talon katoilla olevat äijät ampuu sen koslan ja tehtävä epäonnistuu.

Vastaus: Saints Row, lentokoneen räjäytys -tehtävä

groove sanoi:
Olen ihan totaalisen jumissa tässä tehtävässä, missä ensin itse ajetaan lentoasemalle, sen jälkeen se kaveri hyppää rattiin ja itse pitäisi ampua se lähtemässä oleva lentokone paskaksi. Kuinka olette selvittäneet tuon tehtävän? Kuolen todella nopeasti, saan ehkä yhden osuman koneeseen kunnes ne talon katoilla olevat äijät ampuu sen koslan ja tehtävä epäonnistuu.

Kokeilin itse samaa ainakin 6 kertaa, toisella läpipeluukerralla meni jo ekalla. Eli napsit vaan kylmän rauhallisesti ne äijät alas, pitää vaan olla tarkka!

ProBale sanoi:
Kokeilin itse samaa ainakin 6 kertaa, toisella läpipeluukerralla meni jo ekalla. Eli napsit vaan kylmän rauhallisesti ne äijät alas, pitää vaan olla tarkka!
Niiden ukkeleiden vieressän on yleensä tynnyreitä. Jos ei ukkeliin osu niin sitten niihin.

Itsekkin tahkosin tuota tehtävää useamman kerran ja lopuksi kosla oli aivan romuna (vähän tuuria mukana). Ei siinä mitään hienoa kikkaa ole, muista vain missä pahimmat viholliset on (rakentinheitin tms.). Keskity niihin ja käytä hyväksesi esim räjähtäviä tynnyreitä. Itse käytin tehtävässä rynnäkkökivääriä ja sinkoa. Kattokohdan jälkeen pari autoa seuraa sinua, mutta ne on helppo räjäyttää singolla. Sitten tarjoutuu tilaisuus ampua lentokonetta niin anna vain aseen laulaa.

Käyttäen hyväksi topicia, kysyn seuraavaa:
Miten pirussa olette menneet sen tehtävän läpi, jossa pitää kiristää Stefania roikuttamalla häntä auton ikkunasta? Autoakaan ei saa vaihtaa, kun tehtävä pitää kerran tehdä Kingin autolla
Itse kuolen viimeistään siinä vaiheessa, kun pitäisi lähteä seuraavaan kohteeseen tuhat ja yksi poliisia takapuskurissa kiinni. Kannattaisiko lähteä ajamaan jollekkin tietylle tielle vai miten?

APILAS sanoi:
Käyttäen hyväksi topicia, kysyn seuraavaa:
Miten pirussa olette menneet sen tehtävän läpi, jossa pitää kiristää Stefania roikuttamalla häntä auton ikkunasta? Autoakaan ei saa vaihtaa, kun tehtävä pitää kerran tehdä Kingin autolla
Itse kuolen viimeistään siinä vaiheessa, kun pitäisi lähteä seuraavaan kohteeseen tuhat ja yksi poliisia takapuskurissa kiinni. Kannattaisiko lähteä ajamaan jollekkin tietylle tielle vai miten?

helpoimmalla pääset kun menet tielle jonka vieressä on forgive and forget.
sitten vaan ajelet stefanin kanssa sitä tietä edestakaisin ja aina kun wanted taso nousee johonkin 2-3 tasolle niin hurautat forgive and forgetista läpi.
ja sitten vielä lopuksi kerran forgive and forgetista niin saat rauhassa ajella määränpäähän.

ProBale sanoi:

Tuntuu etteivät kuole singolla, tai sitten en osu kohdalleen. Millä ammuit ne ukot?

groove sanoi:
Tuntuu etteivät kuole singolla, tai sitten en osu kohdalleen. Millä ammuit ne ukot?

Eikai noita singolla kannata ruveta ampumaan. Itse muistaakseni ammuin noi AK:lla tai jollain vastaavalla konekiväärillä. Kannattaa tosiaan ampua noiden tyyppien vieressä olevia räjähtäviä tynnyreitä, niin kuin muutama muukin on jo tossa aikaisemmin neuvonut. Kyllä se homma siitä sitten lopulta selkiytyy. Itsekkin jouduin nimittäin aikoinaan tota useamman kerran yrittämään:).

maagiset sanoi:
Eikai noita singolla kannata ruveta ampumaan. Itse muistaakseni ammuin noi AK:lla tai jollain vastaavalla konekiväärillä. Kannattaa tosiaan ampua noiden tyyppien vieressä olevia räjähtäviä tynnyreitä, niin kuin muutama muukin on jo tossa aikaisemmin neuvonut. Kyllä se homma siitä sitten lopulta selkiytyy. Itsekkin jouduin nimittäin aikoinaan tota useamman kerran yrittämään:).
AK:ta minäkin suosittelen lääkkeeksi.

En ajatellut laittaa uutta topicia pystyyn tälläsen kysymyksen takia, mutta niin. Noi Mayhem tehtävät olis probleemana. Miten olette vetäneet noita Mayhemeita läpi? Itselläni on yksi Mayhem vetämättä ja muistaakseni olen Level 6, eli kolme leveliä olis vielä saavutettavana. Niin, että onko kikkoja, miten sais helpoiten vedettyä noi muutama läpi?

PS. Löytyykö kenelläkään tietoa noista CD:stä ja Graffiteista, mitkä pitäs maalata itse pelissä?

En ajatellut laittaa uutta topicia pystyyn tälläsen kysymyksen takia, mutta niin. Noi Mayhem tehtävät olis probleemana. Miten olette vetäneet noita Mayhemeita läpi? Itselläni on yksi Mayhem vetämättä ja muistaakseni olen Level 6, eli kolme leveliä olis vielä saavutettavana. Niin, että onko kikkoja, miten sais helpoiten vedettyä noi muutama läpi?

PS. Löytyykö kenelläkään tietoa noista CD:stä ja Graffiteista, mitkä pitäs maalata itse pelissä?

Jos lontoo luonnistuu niin jälkimmäisiin ainakin vastaus löytyy Täältä

Tuolla taas on mayhemiin ohjeita (copy mayhemact123,ctrl+f,ctrl+v)

Joo. Kiitos vihjeistä. Päädyin kuitenkin Saints Rowta pelaamaan tuossa äsken ja otin jokaiseen Mayhemiin 5 * poliiseja ja johan kummasti onnistui kun niitä tuli kun sateella joka suunnasta.

Myös kiitos mm. noista Graffiti-ohjeista. Tulee tarpeeseen.

Nyt tuli sitten ihan kaikki tehtävät vedettyä Saints Rowsta. Yksi kysymys mulla herää tässä, että miten sen 7:nnen Homiessin saa? Jos joku sattuu tietämään niin tänne kirjotusta vaan kiitos.
Olisko mahd. että kun on graffitit ja CD:t kaikki löydetty, niin sitten?

Nyt tuli sitten ihan kaikki tehtävät vedettyä Saints Rowsta. Yksi kysymys mulla herää tässä, että miten sen 7:nnen Homiessin saa? Jos joku sattuu tietämään niin tänne kirjotusta vaan kiitos.
Olisko mahd. että kun on graffitit ja CD:t kaikki löydetty, niin sitten?

Juup. Luulisi, että possen sää äärimmilleen, kun respekti on napissaan. Elikkä kaikkea respect -mittaria kohottavaa vaan puuhailemaan.

Mulla se Respect mittari näyttää x 99 ja korkeemmalle ei pääse, mutta joo älysin mitä tarkotit tolla jutullas.
Tuntuu vaan graffitit ja CD:t olevan niin perseessä, että niitä ei jaksais ees lähtee metsästää.

Ylös Bottom