Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saints Row: The Third

Vastaus: Saints Row: The Third [PS3/X360]

Mitähän lie peliä takana 6-7h ja 7-8%.. Mitäs strategiaa olette käyttäneet pelin kulussa? Itse on tullut vedettyä sillä linjalla että ostan rakennuksia niin paljon kuin mahdollista että rahaa alkaisi kertyä "päivittäin" ja sitten vasta alan tuhlata aseisiin ja muihin päivityksiin..
Ihan alussa maksimi summa mitä taloista saa pankin kautta on muistaakseni 5000 per nosto... ja kun kattohuoneiston saa parin tehtävän jälkeen niin summa on jo max 15000
Eli ensin paljon rakennuksia, sitten on tullut parit sivujutut tehtyä ja alkualueen siivousta jengiläisistä.. tehtäviä hyvin maltillisesti, tulee odoteltua vähän ase päivityksiä kun vihulaiset tuppaa tulemaan aika kiukkusiksi välillä :)

Yhden illan pelikokemuksen jälkeen voin ilokseni todeta, että laatutuote jälleen kyseessä :)

Tämän megolomaanisen sotapelitulvan keskellä on todella piristävää häröillä Stillwaterissa. Samaahan tämä on niin hyvässä kuin pahassa kuin edelliset osatkin, mutta toki moni asia on päivittynyt nykypelin standardeihin. Erityisesti hahmonkehitys ja mobiilipäätelaitteeseen upotetut valikot kolahtavat. Lisäksi pelissä tuntuu olevan PALJON kaikenlaista etsittävää ja unlockattavaa, joka lämmittää aina allekirjoittaneen sydäntä.

Kieli poskessahan tässä mennään ja itse olen edennyt ostelemalla asuntoja . Vasta pari pääjuonen tehtävää tehtynä, sillä olen aina pyrkinyt vastaamaan puhelimeen ja ymmärtääkseni sieltä tulee vain niitä wave-tehtäviä?

Mikä noiden jengien rooli on? Kun spottaan jonkun jengialueen ja porukka alkaa ammuskelemaan, niin saako kyseisen alueen valloitettua listimällä kaikki vaiko vain haalimalla asunnot kyseiseltä alueelta?

...olen aina pyrkinyt vastaamaan puhelimeen ja ymmärtääkseni sieltä tulee vain niitä wave-tehtäviä?

Mikä noiden jengien rooli on? Kun spottaan jonkun jengialueen ja porukka alkaa ammuskelemaan, niin saako kyseisen alueen valloitettua listimällä kaikki vaiko vain haalimalla asunnot kyseiseltä alueelta?

Näin olen itsekin ymmärtänyt että puhelimesta tulee ajoittain wave tehtäviä.. en ole huomannut seurata mitä niistä edes saa, rahaa vai respektiä...mikä on hyöty tehdä niitä??

Ne nyrkin kuvakkeellla olevat jengialueet kuuluu tosiaan alueen valloitukseen, ilman niitä ei saa aluetta haltuunsa. En ole tosin sitä pientä aloitus aluetta saanut itselleni vaikka kaikki rakennukset ja jengialueet on siitä hoidettu.. mitähän vielä pitää alueella tehdä että homma olisi ok?

Jahas, tämähän menee jo houkuttelevaksi. Destructoidin mukaan hetken hukassa ollut PS3:n yksinoikeussisältö tulee olemaan digitaalinen Saint's Row 2 -lataus. Ensi viikolla pitäisi tulla tarjolle, kunhan lunastaa pelin online-koodin 90 päivän sisään pelin hankkimisesta. Hieman mystisesti tarjous on kuitenkin voimassa 13.2.2012 saakka, joten tiedä nyt sitten miksi tuossa on vielä tuo 90 päivän ehtokin voimassa.

Näin olen itsekin ymmärtänyt että puhelimesta tulee ajoittain wave tehtäviä.. en ole huomannut seurata mitä niistä edes saa, rahaa vai respektiä...mikä on hyöty tehdä niitä??

Ne nyrkin kuvakkeellla olevat jengialueet kuuluu tosiaan alueen valloitukseen, ilman niitä ei saa aluetta haltuunsa. En ole tosin sitä pientä aloitus aluetta saanut itselleni vaikka kaikki rakennukset ja jengialueet on siitä hoidettu.. mitähän vielä pitää alueella tehdä että homma olisi ok?

Rahaa ja respectiä nimenomaan tulee noista waveista.

Miten ne nyrkin kuvakkeella varustetut jengialueet saa "hoidettua"? Pikaisesti kokeilin eilen ja jengiä tuli jatkuvasti lisää ja panokset loppuivat kesken. Eli loppuvatko jengin jäsenet jossain vaiheessa ja nyrkki katoaa ruudulta vai pitääkö siinä alueen valloituksessa tehdä jotain muutakin?

Rahaa ja respectiä nimenomaan tulee noista waveista.

Miten ne nyrkin kuvakkeella varustetut jengialueet saa "hoidettua"? Pikaisesti kokeilin eilen ja jengiä tuli jatkuvasti lisää ja panokset loppuivat kesken. Eli loppuvatko jengin jäsenet jossain vaiheessa ja nyrkki katoaa ruudulta vai pitääkö siinä alueen valloituksessa tehdä jotain muutakin?

Ok, täytyy katsella nuo wave hommat tarkemmin, ei ole tullut kuin pari kokeiltua.

Ei niitä nyrkki-kuvake-jengi hoitelussa muistaakseni tullut lisää... tai no, ekassa taisi tulla... tulikohan taisteltua heikosti siinä, meni siis aikaa ja jengiä kerkesi tulla lisää paikalle. Pari muuta meni "nopsaan" toinen jengialue hoitui yhdellä ohjus laukaisulla siitä taktisesta lentohärvelistä, yksi pamaus ja kaikki kuoli :)

Nyrkkijutuissa (GangOperation), tapa ne joilla on punainenympyrä ja tähtäin päänpäällä. Uusista ei ole väliä, niitä ei tarvitse tappaa hoitaakseen asian. Itsellä noita tehty 29/32.

Waveissa on kahta lajia eli aina on aaltoja joiden määrä vaihtelee 3 - 9 (Tähän asti itsellä), aalto vaihtuu sitten joko tappojen määrästä tai ajasta kun on selviytynyt. Helpompia on ne joissa pitää tappaa tietty määrä. Aika jutuissa välillä täytyi piileskellä esim. lehtikojun hyllyntakana että sai healtit takaisin. Siinä ei tappo määrä ratkaise, oli juuri aukealla 9 aaltoa ja 1:30 aikaa per aalto.

Itsekkin olen pelannut niin että ensin ostin kiinteistöjä (Ruskeat), sitten ostin kauppoja(Ja tein muutaman tehtävän). Eniten tehty salamurhia ja juuri nyrkkejä. Koitan juuri saada rahaa päivityksiin koska ne auttaa. Itse pidän tiettyjen aseiden 4 tasosta (Lihavoitu ekassa viestissäni), homiet maksimiin, niiden terveys sekä muut Saintsit tulee auttamaan tulitaistelussa ovat melkein pakollisa. Itselle taas health päivitykset sekä ammuspäivitykset. Vaurion vähennys on kivaan, mutten aio ikinä ostaa niihin viimeistä tasoa eli tekee kuolemattomaksi.

Pelissä tuntuu olevan pari bugia
- Homie tankilla jää välillä jumiin, jolloin tankista ei ole hyötyä.
- Varasta auto, korjaa se ja modaa heti, niin autotallissa on siitä kaksi versiota eli korjattu ja modattu (Älä vie autotalliin vaan korjaamoon)
- Osa matkustajista spawnaa autonkatolle tai sitten tuossa kaupungissa harrastetaann hirveästi autonkatolla surffailua.
- Osa naisgangilaisten tuskanhuudoista on oikeasti miehen.

Ei saakeli noita Waweja, on muuten pelin hauskinta antia kun mukaan liittyy omat saintsit
Tapahtumapaikka: Bensiiniasema (Erittäin räjähtävää)
Viholliset: Moottoripyörä jengi (Moottoripyörät sanoo erittäinhelposti POKS)
Omat Aseet: Konepistooli TEK z-10 level 4

JA liekkimeri on valmis, ei muistanutkaan kuinka hauskaa Saints Rowit ovat.

Täytyy kommentoida että osa päivityksistä pilaa hauskuuden, eli esim. ettei räjähdyksissä toimi räsynukkena. Hauskuushan on lentää sillalta palavana kaaressa maahan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itse ostin myös melko aikaisessa vaiheessa runsaasti kiinteistöjä, sillä sehän se paras tapa ansaita rahaa kuitenkin on. Aika hyvällä tahdilla kuitenkin etenin juonessakin, ja tehtävien välissä suoritin aina muutamia aktiviteetteja ja "salamurhia". Gang Operationeiden suorittamisen jätin vähemmälle ja puhelimeen en vastannut ensimmäisen kerran jälkeen juonen aikana kertaakaan. Rahaa tuli tuhlattua tasaisesti niin aseiden kuin muidenkin ominaisuuksien päivittämiseen.

Toisiksi viimeisestä tehtävästä:
Loistava taustamusiikkivalinta! Itse tosin valitsin sen vähemmän sankarillisen valinnan.

Tämän megolomaanisen sotapelitulvan keskellä on todella piristävää häröillä Stillwaterissa.
Stilwater on menneen talven lumia, nyt ollaan Steelportissa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Keskiviikkona tämä tupsahti luukusta ja nyt on hiukan yli 22t pelattu ja 100% läpi. Tosin tuohon prosentti lukuun vaikuttaa vain story tehtävät, activityt ja collectiblet. Olen myös ostanut kaikki rakennukset ja jengit siivottu pois niiltä kokoontumis paikoiltaan (ne nyrkki logolla merkatut paikat). Loistava oli kyllä pikkasen hitaan alun jälkeen. Varsinkin toisella puoliskolla riittää yllätyksiä melkein jatkuvasti.
Itse en ole isommin bugeihin törmännyt. Paitsi toisesta loppuratkaisusta saatavan saavutuksen peli päätti pitää itsellään. Kiitos vain. Oneksi oli vain 30 pojoa niin ei nakerra sen menetys.

Pelissä tosiaan on sellainen bugi, että jos nettiyhteys katoaa ja palaa takaisin kesken pelaamisen, eivät achievementit enää avaudu. Muut kuin tehtävien suorittamisesta saadut achievementit tosin avautuvat heti seuraavalla kerralla tallennuksen latauduttua.

Ai siitä tuo sitten johtuu kun viime yönä jostain syystä meni yhteys liveen poikki ja vasta läpi peluun jälkeen yhdistin uudestaan.

En oo pelistä ole yhtään ottanut selvää, enkä aiemmista versioistakaan, ja kysymys kuuluu:
Minkälainen nettipeli tässä on, kun en ole YouTubestakaan mitään selville voinut ottaa, kun ei näytä videoita (en tiedä miksi).

En oo pelistä ole yhtään ottanut selvää, enkä aiemmista versioistakaan, ja kysymys kuuluu:
Minkälainen nettipeli tässä on, kun en ole YouTubestakaan mitään selville voinut ottaa, kun ei näytä videoita (en tiedä miksi).

2 pelaajan Co-op kampanja ja erillinen Whored moodi (horde tyylinen). Mitään varsinaisia "nettipelejä" ei onneksi ole. (joo olen samaa mieltä kehittäjien kanssa, miksi tehdä kaikenmaailman deathmatseja kun niitä on maailma pullollaan vartavasten tehtynä hyvin)

Osaako kukaan sanoa miksemme pystyneet kaverin kanssa kumpikaan joinaamaan toistemme peleihin? Palaa vain takaisin main menuun ja väittää ettei peliä ole olemassa. Coopista siis kyse.

Osaako kukaan sanoa miksemme pystyneet kaverin kanssa kumpikaan joinaamaan toistemme peleihin? Palaa vain takaisin main menuun ja väittää ettei peliä ole olemassa. Coopista siis kyse.

Vewdittekö Find Game vai Invite.

Itse ollaan tehty tuolla Invite syteemillä, eli toiselle tulee PSN viesti ja siitä pääsee mukaan toisen peliin. Find game ei oikein toiminut.

Koitettiin joinaamalla ja invitellä monta kertaa muttei toimi.

Kuinkas onko säädöissä sallittu liittyminen miten. Onko palomuureja tai NAT:ia välissä.

Niin joo, valittaa välillä jotain NATista kun on aloittamassa jotain onlinepeliä, mutta miten tässä tilanteessa tulisi sitten toimia?

Mikä Internetyhteys ADSL, Kaapelimodeemi jne...
Koska NAT voi olla Reitittimessä, Kaapelimodeemissa, ADSL-modeemissa, W-lan reitittimessää, palveluntarjoajalla. Eli miten toimia olisi lukea laitteiden ohjekirjat ja katsoa voiko tehdä porttiohjauskia tai sulkea NATia. Porttiohjaus olisi parastapa. Mutta kummassa päässä valittaa NATista.

No on se nyt nuukaa tämän pelin kanssa. Aina toiminut ongelmitta kaikissa peleissä, jopa SR2. Noh, ei kai tässä muukaan auta kuin alkaa räpeltämään näitä sitten. Pitääkö kaverinkin muuten tehdä sama operaatio, vai toimiiko tämä nyt niin että pääsen liittymään hänen peliinsä tai toistepäin?

E: Modeemin asetuksista NATin saa näköjään laitettua pois päältä ja porttiohjaus taitaa onnistua myös

Ylös Bottom