Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Salibandy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tvaajasaari
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Salibandy

Tulihan sitä aikoinaan jku. 6-vuotta mm. seurakunnan, ja nuorisoryhmän-sählyssä mätettyä.
Vaan ei enään.
Mailaa oli Fättikseltä, Exeliltä ,ja Blastilta.

Itsekkin, mitähän olisi ollut, viitisen vuotta Salibandya pelailin SC-Topissa Riihimäellä (92-91 ikäluokassa, kai..). Aloittelin jommalla kummalla laidalla tulokaskauttani. Samassa kentässä pelasin kahden kaverini kanssa (tulokaskauttaan hekin) ja aika pitelemättömiä oltiin: Kaverini viimeistelivät maaleja liukuhihnalta ja minä syöttelin. Muistan ekan harkkapelimme samassa kentässä: Minä 0+3, kaverini 1+2 (tai 2+1) ja 3+0. Pistepörssissä olimme kärkipäässä, ja muistan voittaneeni jonkun 'Syöttökone' palkinnon tehoilla 4+19.Nopeaksikin mua joukkueessa kutsuttiin. Kolmannella kaudella "tipuin" puolustukseen, eikä siellä oikein pisteillä juhlittu. No sitten oli jtn säbäleirejä sun muuta. Pari vuotta sitten keväällä lopetin, kun ei enää motivaatiota oikein ollut. Miesten jengin treeneihin yrittivät houkutella, mutta kieltäydyin kunniasta. Ei enää jälkeen päin ole tehnyt mieli palailla säbän pariin vaikkka kyselyjä onkin tullut.:)

Kyllähän tätä tuli silloin pikkunappulana muutama vuosi sählykerhossa pelailtua (7-11) -vuotiaana. Sitten muutettiin toiseen kaupunginosaan ja pelaaminen jäi.

Nykyisin sanoisin, että ihan paska laji koko hinttipallo, mut olihan se silloin ihan kiva.

Aikanaan pesäpallon ohella talvikaudella tuli pelailtuu. Jonku 10 vuotta ehkä. Koskaa niillä pisteillä niin juhlinu. Mutta pidän hallussani maakunnanturnauksen jäähy ennätystä. 7 vuotta se on pintansa pitänyt. Turnauksen "sika" palkinto irtosi "tehoilla" 10 peliä ja 75 min jäähyjä.

onhan tuota tullut pelattua 7-15 vuotiaana, mutta 15 vuotiaana lopetin pelaamisen kokonaan. tiikereissä ja AC hakissa tahkottiin, taisin kyllästyä lajiin ja sen takia lopetin. Nykyään joskus voin käydä aivan huvikseen hallilla vetelemässä. Mailana käytössä se yksi ja ainoa: läskiputki. Kyllähän tuota vielä jonkun verran tulee seurattua, mutta loppuenlopuksi aika vähän.

Ylös Bottom