Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Samba de Amigo ongelma

Sarnath

New Member
Elikkä tänään sain vihdoin ja viimein Samba de Amigon ja marakassit, mutta niistä ei ole ollut vielä mitään iloa, ennemminkin olen menettänyt hermoni.
En saa toimimaan vasenta maraa kunnolla eli en pääse valikoissa alaspäin, mutta cancel nappi toimii marassa oikein hyvin. Vaikka miten yrittäisin huitoa sillä niin en saa kelattua valikoita alaspäin.
Saattaa myös käydä niin, että valikko ruutu menee itse alimpaan eli optionsin kohdalle ja en pääse sieltä sitten ylös. Kerran olen saanut
hetken toimimaan sen vasemmalla ylös/alas liikuttelun.

Missä voisi olla vika? Himottaisi pelata, mutta siinä menee hermot kun ei pääse pelaamaan. Pelitilaan kun menee niin siellä mara ottaa keskikohdan heilautuksen, mutta ylä- ja alapalloja on turha sambata.

Eli auttakaa miestä mäessä. Omia kokemuksia pelistä ja asetuksista. Marat eivät ole Segan vaan Cha Cha Chaat (muistaakseni).
 
Itsellänikin oli hetkisen aikaa juuri samanlainen ongelma, kun marakassit hankin. En kyllä silti oikein osaa tuohon muuta neuvoa antaa, kuin että varmistat että kaikki osat ovat kunnolla kiinni toisissaan.

Myös sellainen käytännöllinen keino kuin potkiminen tuntui tepsivän mainiosti.

Hermot kyllä oli mennä niiden kanssa.

R
 
Itse huomasin että varsinkin menuissa liikkuminen vaatii pientä totuttelua ja että kasseissa on jonkinmoinen viive. Yritä rauhallisesti ja ravistamatta, jos se auttaisi. Kannattaa koettaa myös auttaako kassien kääntely. Enpä osaa oikein muuten auttaa.
 
Kun valikossa haluaa alaspäin, ei sitä vasenta marakassia tarvitse ravistaa. Laitat sen vain alas niin valikko alkaa kyllä scrollaamaan down. Oikealla sitten ravistat ja valitset kohdan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ragi
Itsellänikin oli hetkisen aikaa juuri samanlainen ongelma, kun marakassit hankin. En kyllä silti oikein osaa tuohon muuta neuvoa antaa, kuin että varmistat että kaikki osat ovat kunnolla kiinni toisissaan.

Myös sellainen käytännöllinen keino kuin potkiminen tuntui tepsivän mainiosti.

Hermot kyllä oli mennä niiden kanssa.

R


Paras neuvo tähän mennessä. Potku auttaa. Kun potkaisee palikkaa missä marat on kiinni niin jopas rupeaa toimimaan hyvin. Valitettavaa on vain kun kesken biisin marat jumittaa johonkin korkeudelle ja peli menee v*tuiksi. Vähän vaikeaa ja paskamaista ruveta potimaan laitetta kesken biisin, mutta ei parempaa keinoa ole ja hermot kyllä menee. Samban laatikossa voisi olla, että vaatii toimiakseen marakassit (myydään erikseen) ja jalan. Jalka potkimista varten.
 
Ylös Bottom