Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sammon tili?

EzMa

New Member
Onko muilla ollut samaa ongelmaa?
Mikkisofta ilmoitti ettei voi ottaa rahaa tililtä, soitin sinne ja sanoivat (englanniksi) että katsovat mitä voivat tehdä. Nyt on kulunut n.2kk ja tänään minut hyllytettiin/bannattiin livestä, sen takia ettei microsoft osaa ottaa tililtä rahaa. Lähetin valituksen.
 
Vastaus: Sammon tili?

Mulla tuntuu jostain syystä olevan saman tyyppinen ongelma mut mulla ne o ottanu tililtä rahaa mut live valittaa silti et siinä visassa o joku ongelma ja live ei sen takia toimi!!
 
Vastaus: Sammon tili?

Onko tilillä rahaa varmasti? Jos on niin voin vain sanoa, että hankkikaa oikea luottokortti. Homma pelaa.
 
Vastaus: Sammon tili?

dasb00t sanoi:
Onko tilillä rahaa varmasti? Jos on niin voin vain sanoa, että hankkikaa oikea luottokortti. Homma pelaa.

Heh, harmi vain se ei ole noin helppoa.
 
Vastaus: Sammon tili?

Onko homma toiminut Electronin kanssa muuten? Juuri kun meinasin hommatan Liven Halo 2:n yhteydessä, tulee vastaan tämmöistä. Liven lopettaminen ei onnistu, maksu ei onnistu.
 
Vastaus: Sammon tili?

Ainakin joka paikasta muualta mä olen kuullu, että Sammon Visa Electron toimisi Liven kanssa. Älkää nyt saatana menkö sanomaan, ettei se toimi, ku iteki tuli hommattua sellanen Liveä ja Halo 2:n moninpeliä varten! :mad:
 
Vastaus: Sammon tili?

Solid Snake sanoi:
Onko homma toiminut Electronin kanssa muuten? Juuri kun meinasin hommatan Liven Halo 2:n yhteydessä, tulee vastaan tämmöistä. Liven lopettaminen ei onnistu, maksu ei onnistu.

On toiminut täydellisesti. Ei mitään ongelmia. Lopettaminen onnistuu yhdellä puhelinsoitolla, maksutkin onnistuneet, kun olen premiumia kerran ladannut. Ei pitäisi olla mitään pelättävää. Kunhan rahaa on tilillä, onnistuu Live Accountin luominen.
 
Vastaus: Sammon tili?

Mindfield sanoi:
Ainakin joka paikasta muualta mä olen kuullu, että Sammon Visa Electron toimisi Liven kanssa. Älkää nyt saatana menkö sanomaan, ettei se toimi, ku iteki tuli hommattua sellanen Liveä ja Halo 2:n moninpeliä varten! :mad:

Aivan täydellisesti minullakin toiminut. Toka vuosikin lähti Liven kanssa tuossa toukokuun alussa pyörimään ja kyllä se Liven vuosimaksu kiltisti suoraveloituksena tililtä häipyi.
 
Vastaus: Sammon tili?

Ainakaan osuuspankin sirukortti ei kelvannut, vaikka jossain luki niin... Ärsyttävää! :mad:
 
Vastaus: Sammon tili?

Paavi^ sanoi:
On toiminut täydellisesti. Ei mitään ongelmia. Lopettaminen onnistuu yhdellä puhelinsoitolla, maksutkin onnistuneet, kun olen premiumia kerran ladannut. Ei pitäisi olla mitään pelättävää. Kunhan rahaa on tilillä, onnistuu Live Accountin luominen.


Nyt on tuo Livekin tähän huusholliin vissiin tulossa. Tarkoitus olisi ostaa Startter Kitti, kunhan netti saadaan asennettua. Onnistuuko tuo uuden starter kitin ostaminen joka vuosi, ilman että vaihdan gamertagia? Tuossa Xboxin Live-valikossa lukee account recovery, tuo tarkoittaa ilmeisesti sitä vanhan gamertagin "henkiin herättämistä". Jos voitaisiin minulle tuota hieman selventää. Viesti saattaa olla hieman sekainen kun koulussas nopeasti väsäsin...
 
Vastaus: Sammon tili?

eskobar sanoi:
Onnistuuko tuo uuden starter kitin ostaminen joka vuosi, ilman että vaihdan gamertagia?
Onnistuu.
Tuossa Xboxin Live-valikossa lukee account recovery, tuo tarkoittaa ilmeisesti sitä vanhan gamertagin "henkiin herättämistä"
Sillä voi tosiaankin tuodan boksiin jonkin aktiivisen gamertagin. Pitää löytyä luottkortti numero ja luottokortin kaikki muutkin tiedot tuohon.
 
Vastaus: Sammon tili?

Tänään olisi tarkoitus lampsia Lahden sampoon avaamaan tili. Tarvitseeko olla huoltaja mukana että voin sen tilin avata? Olen nääs kuusitoista -vuotias...
 
Vastaus: Sammon tili?

Sammon kotisivuilla asiasta mitään? Itse löisin kuitenkin vetoa sen puolesta, ettei tarvitse mitään lupia keneltäkään tuossa iässä (tilin avaamiseen that is).
 
Ylös Bottom