Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

San Francisco Rush 2049

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petteri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kolikkopeliä en ole pelannut, mutta on toi hyvä ainakin moninpelinä hauskaa, nelinpelinäkään ei kauheasti ruudunpäivitys kärsi =)
 
Meilläpäin porukka on tykästynyt tuohon oikein tosissaan. Peli sopii mainiosti "kaikille", piti autopeleistä tahi ei. Peliin pääsee sisälle varsin nopeasti ja sehän on vain hyvä.

Myös ne erilaiset multiplayer-kahinat (stunt-ajot ja battle) ovat omiaan nostamaan pelin kestoikää. Ja kyllä tätä on tuntikausia hakattukin!

Hitsit kun saisi vielä niitä kulta- ja hopeakolikkoja kerättyä tarpeeksi.... :rolleyes:
 
Pelasimpa muuten eilen kyseistä peliä arcadeversiona Tennispalatsissa ja voipi sanoa ettei Dreamcast-version tarvitse pahemmin hävetä sen rinnalla. Ainoa kunnon ero oli se että DC-versio joskus vähän nykähtelee (onneksi ei kuitenkaan pahasti).
 
Originally posted by Tonppa
Pelasimpa muuten eilen kyseistä peliä arcadeversiona Tennispalatsissa ja voipi sanoa ettei Dreamcast-version tarvitse pahemmin hävetä sen rinnalla. Ainoa kunnon ero oli se että DC-versio joskus vähän nykähtelee (onneksi ei kuitenkaan pahasti).
Tosin DC-versio on jonkun verran paremman näköinen kuin kolikkopeli originaali.
 
Mistähän kyseisen pelin voisi ostaa Suomessa ??

En ole missään tuohon törmännyt.

Kiinnostaa.. :)
 
Tähän loistavaan automaattiin on tullut hakattua vitonen poikineen. Verrattain ´tuore´(viimeinen Atari Games:n logoa kantava automaatti, 1999) uniikkikabinetti tosin on vielä kovin hintava joten hankin DC:n vain ja ainoastaan tämän kolikkoklassikkokonversion johdosta, tosin vasta muutama päivä sitten.

Löytyykö peliä Suomesta ollenkaan vai täytyykö tilata ulkomailta? Tietääkö kukaan?
 
Suosittelen, mielestäni yksi parhaista DC:n arcade-kaahailuista MSR:n ja Vanishing Pointin ohella. Etenkin ilmalennot oli hauskoja... :)
 
Olen ajatellut tilata tämmösen UK:sta, hinta olisi 4.98£(+VAT)/kpl. Olisiko halukkaita liittymään tilaukseen? Minä vingutan Visaa, uroja otan vastaan tilisiirtona. Ottakaapa yhteyttä pacdam@saunalahti.fi -osoitteeseen, jos kiinnostusta ilmenee.
Postikulut jaetaan osallistuvien kesken, ofkoos.

-=Pacdam=-
 
Originally posted by Pacdam
Olen ajatellut tilata tämmösen UK:sta, hinta olisi 4.98£(+VAT)/kpl. Olisiko halukkaita liittymään tilaukseen? Minä vingutan Visaa, uroja otan vastaan tilisiirtona. Ottakaapa yhteyttä pacdam@saunalahti.fi -osoitteeseen, jos kiinnostusta ilmenee.
Postikulut jaetaan osallistuvien kesken, ofkoos.

-=Pacdam=-

Mistä liikkeestä tilaat?
 
Tilauksen olen ajatellut tehdä EB:stä, niillä näytti ainakin eilen olevan Rushia varastossa.

--=Pacdam=--
 
Originally posted by Pacdam
Tilauksen olen ajatellut tehdä EB:stä, niillä näytti ainakin eilen olevan Rushia varastossa.
Hmm, voisinpa vaikka ponkaista noille EB:n sivuille ja katsoa, olisiko siellä mitään muuta järkevää tilattavaa, kun Rushin jo satun omistamaan...
 
Mä oon mukana jos ei kauhee kiire tilauksella ole kun rahatilanne on tällä hetkellä vähän huono. Vois tilata tuolta Chrono Crossin ja ehkä jotain muuta kivaa...
 
Originally posted by Guido
Mä oon mukana jos ei kauhee kiire tilauksella ole kun rahatilanne on tällä hetkellä vähän huono. Vois tilata tuolta Chrono Crossin ja ehkä jotain muuta kivaa...

Ei minullakaan ole hirveä kiire - EB:n (tarjous)peleillä vaan
tahtoo olla taipumuksena loppua. Haluaisin Rushin kokoelmiini
noin 50 muun DC-pelin kanssa ;) Itsekin ajattelin ottaa
samalla muita pelejä ko. paikasta.

Pistän tilaukseni vetämään perjantaina 18.01.2002, klo 12.00 jälkeen - siihen asti on aikaa ilmoittautua ...

--=Pacdam=--
 
Itse asiassa niitä on EB:n varastossa alle 10 kpl juuri tällä hetkellä, testailin vaihtamalla ostoskorissa tuotteiden määrää ja joitakin pelejä, joita olisi ottanut oli vain yksi (1) kappale. Rushia oli sentään ainakin viisi (5).

Eli, jotta saan itse varmasti haluamani tuotteet, lyhennetäänpä takarajaa torstaihin 17.1.2001 klo 12.00:aan. Postikulut on AINA 8.5£/toimitus, vaikutusta ei ollut oliko pelejä tilauksessa 1 vai 20. Omituinen logiikka ;)

--=Pacdam=--
 
Voisin ottaa sieltä ton Chrono Crossin hintaa 19.99$
Milloin pitää maksaa ja paljonko pistän sun tililles?
 
Originally posted by Nemesis
Dollareita? Eikös tässä oltu tilaamassa Englannin EB:stä?

Joo tossa oli pieni kämmäys... mä luulin että tilataan usa:n EB:stä..
 
Ylös Bottom