Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Scarface for wii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jooseppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Scarface for wii

Akutsi sanoi:
Kun pelaan tätä Wii raksuttaa tosi kova äänisesti ja on tiltannut 2 kertaa (ei ole ennen tiltannut kertaakaa) onko muilla tapahtunut tämmöistä?

No eipä ole. Peli kyllä lataa paljon ja sen kyllä kuulee usein, mutta ei sitä mitenkään kovaääniseksi voi sanoa. Kaatumisia ei ole tapahtunut kertaakaan.

Mutta kuten aiemmin mainitsin olen joidenkin kuullut valittavan, että heidän Wiinsä on melko kovaääninen ladatessaan. Useimmat tosin sanovat, että Wii on todella hiljainen. Minun kohdallani jälkimmäinen pitää paikkaansa, mutta ilmeisesti osa pitää kovempaa ääntä. Kyllä tuon äänen siis kuulee, jos on muuten hiljaista tai jos oikein kuuntelee, mutta kovaksi sitä ei kyllä voi sanoa.

Mutta jos Wiisi todella raksuttaa (eikä vain pidä normaalia latausääntä) ja vielä kovaäänisesti niin voisi luulla, että Wiissäsi on jotain vikaa. Varsinkin, jos peli on kaatuillutkin. Mitenkäs muissa peleissä tuo toimivuus ja äänentaso?

Pyramidhead sanoi:
No eipä ole. Peli kyllä lataa paljon ja sen kyllä kuulee usein, mutta ei sitä mitenkään kovaääniseksi voi sanoa. Kaatumisia ei ole tapahtunut kertaakaan.

Mutta kuten aiemmin mainitsin olen joidenkin kuullut valittavan, että heidän Wiinsä on melko kovaääninen ladatessaan. Useimmat tosin sanovat, että Wii on todella hiljainen. Minun kohdallani jälkimmäinen pitää paikkaansa, mutta ilmeisesti osa pitää kovempaa ääntä. Kyllä tuon äänen siis kuulee, jos on muuten hiljaista tai jos oikein kuuntelee, mutta kovaksi sitä ei kyllä voi sanoa.

Mutta jos Wiisi todella raksuttaa (eikä vain pidä normaalia latausääntä) ja vielä kovaäänisesti niin voisi luulla, että Wiissäsi on jotain vikaa. Varsinkin, jos peli on kaatuillutkin. Mitenkäs muissa peleissä tuo toimivuus ja äänentaso?

Kokeilin Wii Sportsia eikä ollenkaan raksuttanut siis pelkästään Scarfacen latausaikojen kohalla raksuttaa.

Pyramidhead sanoi:
Enpä ole näin yksityiskohtaisesti tai "aidosti" mallinnettua kaupunkia vielä nähnytkään.
Sitten et ole koskaan nähnyt videoita tai screenshotteja The Getaway peleistä.

Mutta joo, PS2:lla tää oli ainakin ihan loistava peli. Ärsytti vaan ne distiburion ajot ku Gang Heat meni liian suureksi ja sit viholliset innostu tuhoamaan mun omistamia paikkoja. Vedin kuitenkin 100% läpi ja nykyään vierelläni kulkee joku 10 kappaletta pikselityttöjä minne ikinä sitten menenkin :D

Edit: Ohikulkijoita voi tappaa valitsemalla Tonyn assassinin roolin.

Gangster75 sanoi:
Sitten et ole koskaan nähnyt videoita tai screenshotteja The Getaway peleistä.

Omistan ekan osan PS2:lle ja olen sen läpi pelannut ja kyllä se häviää kevyesti katutasolla yksityiskohtaisuudessa Scarfacelle. Ja grafiikassa noin muutenkin. Lontoon keskusta on toki ihan kivasti mallinnettu noin muuten.

Peli oli ajoittain ihan hyvä aikanaan, mutta kontrollit ja kamera olivat melko huonot. Muutenkin peli vaikutti keskeneräiseltä. Ei oikein nykyään nappaa. Aikanaan tämä tuli ostettua, koska se oli harvoja tällaisia pelejä, mutta nykyään se olisi melko keskinkertainen. Silloin joskus se oli ihan kivaa viihdettä.

Onkos tämä nyt sitten hommaamisen arvoinen? Olen jo aika lähellä sortua tähän peliin... :o

Jooseppi sanoi:
Onkos tämä nyt sitten hommaamisen arvoinen? Olen jo aika lähellä sortua tähän peliin... :o

Se vähän riippuu mistä pitää. Jos pitää GTA tyyppisistä peleistä noin yleensäkin niin kyllä tämä on ostamisen arvoinen varsinkin hintaansa nähden. Ei tämä tosin kovin lähelle GTA:ta pääse, mutta ihan hyvä peli kuitenkin. En silti välttämättä uskalla suositella, jos ei pelityyppi kiinnosta.

Tässä ketjussa aikaisemmin oli jo minulta arviota pelistä. Edelleen olen aika samaa mieltä, mutta täytyy lisätä että kokonaisuuteen kyllästyy hieman jossain vaiheessa (riippuu varmaan pelaajasta) ja pelistä löytyy kyllä ärsyttäviäkin yksityiskohtia kuten jotkut ratkaisut pelattavuudessa, vaikka pääosin nämä toimivatkin hyvin.

En olisi välttämättä itsekään tähän sortunut, mutta peli olikin yllättävän halpa. Itse taisin ainakin maksaa uutena 39 euroa, jos nyt oikein muistan. Muutamassakin kaupassa sen tuohon hintaan näin, mutta jossain se oli selvästi kalliimpikin. Eli kannattaa katsoa vähän mistä ostaa. Minulle tämä oli hyvä hankinta hintaansa nähden. Pelinä noin muuten antaisin suuripiirteisen arvosanan "ihan hyvä". Siitä sitten suuntaan tai toiseen sen mukaan kuinka paljon tällaiset pelit kiinnostavat.

Jooseppi sanoi:
Jos pidit kummisedästä niin etköhän tästäkin pidä :D
Nyt on puolet pelistä läpi, kunhan valmistuu niin sitten saisi ehkä käytettynä? ;)

noose01 sanoi:
Jos pidit kummisedästä niin etköhän tästäkin pidä :D
Nyt on puolet pelistä läpi, kunhan valmistuu niin sitten saisi ehkä käytettynä? ;)

Laitatko privaa sitten kun olet läpi päässyt? :)

Meinaan en löytänyt eilen peliä mistään täältä lahdesta. Puolenkuun peleissä oli loppu, kuten vissiin prismassakin. Euromarketissa eivät myy nintendoa ollenkaan ja citymarketissa oli 4 eri peliä. Anttilassakaan ei ollut.

Mitä olen arvosteluita lukenut niin kyllähän tämä kiinnostaa.

Ylös Bottom