Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Scene It? Bright Lights! Big Screen! [PS3]

beddis

Member
Avokin kanssa tykätään kovasti pelailla näitä tietokilpailuja kahdestaan ja tuli Buzzien ja Trivialin kaveriksi ostettua kaikista saamistaan haukuista huolimatta tämäkin visailu, joka keskittyy siis pelkästään elokuviin. Ja ainakin yhden pelin jälkeen voisin suositella muillekin elokuvan ystäville, jos vain halvalla irtoaa. Pelaaminen oli ihan viihdyttävää, eikä monessa arviossa ärsyttäväksi haukuttu juontaja ollut lähelläkään Trivial Pursuit -pelin vastaavaa. Itse asiassa neutraalein ja hiljaisin juontaja näistä kolmesta pelistä.

Monelle miinuksena varmasti englanninkielisyys, mutta ainakin itse tunnistan leffat paremmin alkuperäisellä nimellään.
 
Vastaus: Scene It? Bright Lights! Big Screen! [PS3]

Monelle miinuksena varmasti englanninkielisyys

Ilman lokalisointia tuhoon tuomittuja meillä ja myös muualla Euroopassa. Ei juuri heru sympatioita tälläiselle ja siksi katseet ovatkin tietovisailujen osalla jossain ihan muualla, kuten mainitsemasi Buzz! hyvänä esimerkkinä.
 
Vastaus: Scene It? Bright Lights! Big Screen! [PS3]

Monelle miinuksena varmasti englanninkielisyys, mutta ainakin itse tunnistan leffat paremmin alkuperäisellä nimellään.

Juuri mietin, että onko lokalisoitu.. Itsekin nuo leffojen suomennokset pahimmillaan vain hankaloittavat nopeaa tietämystä/arvausta, mutta toisaalta kaikki eivät porukassa välttämättä osaa niin hyvin englantia, tai ainakin lukunopeudessa on eroja..
 
Ylös Bottom