Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Scorn

Ei kamalan yllättäviä kommentteja :)

Paitsi ehkä "rumat grafiikat" :D

Itse pidin kuin hullu puurosta. Helppo 4/5. Ensimmäinen puzzle on tavallaan heikoin, mutta myös vaikein. Taisi mennä viisi tuntia koko jutun läpäisyyn ja ehdin jopa maisemia ihailla.



Mietiskellyt hieman jonkinlaista muotoa, että miten näitä mahdollisia videoarvosteluita olisi itselle kiva/vaivaton tehdä peleistä jotka läpäisee.
 
Ei kamalan yllättäviä kommentteja :)

Paitsi ehkä "rumat grafiikat" :D

Itse pidin kuin hullu puurosta. Helppo 4/5. Ensimmäinen puzzle on tavallaan heikoin, mutta myös vaikein. Taisi mennä viisi tuntia koko jutun läpäisyyn ja ehdin jopa maisemia ihailla.



Mietiskellyt hieman jonkinlaista muotoa, että miten näitä mahdollisia videoarvosteluita olisi itselle kiva/vaivaton tehdä peleistä jotka läpäisee.


Hyvä että joku tykkää aina jostakin mistä itse ei, esim voin sanoa että Muropaketin arvostelut elokuvista tai peleistä pääsevät suoraan "paskaa ei jatkoon" kategoriaan, niissä yritetään syöttää lukijan suuhun semmosta viestiä ettei läpinäkyvämpää hommaa saa hakia löytämättä sitä.
 
Tiedostan että kaikki eivät tästä tule tykkäämään, koska peli on omalla tavallaan erikoinen, mutta tämä upposi omaan makuhermoon kuin veitsi sulaan voihin.
Itselleni tämä vain upposi. Valitettavasti kuin uppoava laiva, ja varsin alkuvaiheessa. Hyvä, että joillekin on kuitenkin maistunut. Persoonallinen peli, jos ei muuta.
 
Itselleni tämä vain upposi. Valitettavasti kuin uppoava laiva, ja varsin alkuvaiheessa. Hyvä, että joillekin on kuitenkin maistunut. Persoonallinen peli, jos ei muuta.
Kuten sanottu, ei varmasti maistu kaikille. Sen näkee myös esim. isoista heitoista virallisissa arvosteluissa.

Toivon etteivät kehittäjät tästä "mixed" vastaanotosta lannistuneet vaan edelleen uskaltavat kulkea omia latujaan seuraavan pelinsä kanssa. En panisi pahakseni jos sieltä olisi tulossa Scorn 2. :)
 
Ylös Bottom