Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Scorn

Olipa kerrassaan heikko peli jota ei jaksa pelata läpi saakka. Umpitylsää kävelyä ja typeriä puzzleja eikä graafisestikaan näytä kummoiselta pc:llä :confused: Ei jatkoon nähdyn perusteella.
 
Haha,

Jatkoin eskoilua ja nyt mulla on verinen irtokäsi mitä testailen eri koloihin toivoen, että jotain tapahtuu.

Riittävän häiriintynyt peli :D

Itsekin annoin toisen mahdollisuuden tälle pelille ja läpäisin monen ihmisen vihaaman ekan puzzlen ja tyhmän vaikea/puuduttava se kyllä olikin kun oli vain 8 prosenttia pelaajista läpäissyt, harmi sillä peli olisi ansainnut yleisöltä enemmän. Pelintekijät tekivät virheen tässä kohtaa mielestäni, jos tuo kohta olisi mennyt nopeasti läpi niin porukka olisi jatkanut, moni on varmasti tässä kohtaa valitettavasti luovuttanut kun on liian puuduttavan puzzlen heti alkuun laittanu.

Tämä vaatii tietynlaisen asennoitumisen eli mielenkiintoa ja ei kiirettä sekä myös pitää uppoutua maailmaan. Niin kun @Dragonfly sanoi, peli muuttuu suoraviivaisemmaksi, ja alkaa mielestäni saamaan itselleen oikeutta tuon ekan puzzlen jälkeen.

Henkilökohtaisesti aloin voimaan pahoin kun valmiiksi oli jo vatsa kipeä kun läpäisin sen ekan puzzlen minkä jälkeen alkaa tulla aika kauhistuttavia/oksettavia tapahtumia. Niin kun joku mainitsikin että muistuttaa Alien elokuvien "art-workkii" mikä on kyllä mielestäni upeasti saatu eloon tässä pelissä.

Nyt meni tauolle kun tosiaan tuli hieman paha olo ja Skyrimi-kuumetta pukkaa.
Ei ainakaan mene poistoon vielä
 
Haha,

Jatkoin eskoilua ja nyt mulla on verinen irtokäsi mitä testailen eri koloihin toivoen, että jotain tapahtuu.

Riittävän häiriintynyt peli :D
Nyt kun sinusta tuli Esko, niin mitenkäs saan vielä itsestänikin tuon pienen Eskon kaivattua esiin? Harmi olisi toisaalta ihan mielenkiintoisen näköinen ja varsin tunnelmallinen peli jättää kesken. Mutta kun pitää olla tosiaan ihan Esko, eikä sitä ainakaan eilen itsestä löytynyt, niin mitenkäs sellaisen sisäisen Eskon saa kaivettua esiin?
 
Eiköhän se klassinen eskoilu ala kun on joku hengenvaarallinen laite huollettavana ja kori kaljaa janojuomaksi. Minulla oli yksi Esko niminen sähkäri sukulaisena ja sillä oli aina hiukset pystyssä kun tuli vastaan, siitä tuli mieleen.
 
Nyt kun sinusta tuli Esko, niin mitenkäs saan vielä itsestänikin tuon pienen Eskon kaivattua esiin? Harmi olisi toisaalta ihan mielenkiintoisen näköinen ja varsin tunnelmallinen peli jättää kesken. Mutta kun pitää olla tosiaan ihan Esko, eikä sitä ainakaan eilen itsestä löytynyt, niin mitenkäs sellaisen sisäisen Eskon saa kaivettua esiin?
Nostat kielen ylähuulen päälle oikealle tai vasemmalle puolelle ja rupeat ähisemään samalla kun touhuat. Kommentoit painellessa, käännellessä ja väännellessä ähräämistäsi sanoilla ”noh”, ”mitäs tuosta”, ”nonyt”, ”oho”, ”eihän tämä” yms. ytimekkäillä painotuksilla. Hyvin tärkeää on myös kääntää, vääntää tai painaa samoja nappeja ja vipuja muutaman kerran peräkkäin ihan vaan varmistaaksesi, että se tosiaan tekee joka kerta saman asia. Kohta huomaatkin, että eskoilet menemään kuin ammattilainen ja mikään vipu ei jää sinulta kokeilematta.
 
Nostat kielen ylähuulen päälle oikealle tai vasemmalle puolelle ja rupeat ähisemään samalla kun touhuat. Kommentoit painellessa, käännellessä ja väännellessä ähräämistäsi sanoilla ”noh”, ”mitäs tuosta”, ”nonyt”, ”oho”, ”eihän tämä” yms. ytimekkäillä painotuksilla. Hyvin tärkeää on myös kääntää, vääntää tai painaa samoja nappeja ja vipuja muutaman kerran peräkkäin ihan vaan varmistaaksesi, että se tosiaan tekee joka kerta saman asia. Kohta huomaatkin, että eskoilet menemään kuin ammattilainen ja mikään vipu ei jää sinulta kokeilematta.
Hyviä ohjeita kyllä! Täytyypä kokeilla vielä tänään, josko se noilla neuvoilla tulisi se pieni Esko sieltä esiin. Toivottavasti se ehtii kuitenkin tapahtua ennen kuin nukahdan kesken pelaamisen…
 
Ei, ei ainakaan minun aivot taivu tähän. 1,5 tuntia vääntelin vivuista ja yritin mielestäni kaikkea. En edennyt yhtään. Mitä ne possujunat on? Mikä logiikka niitä kotiloita siellä yläkerran seinällä on siirrellä? yms..yms.. Argh! Pakko jotain walkthrough videota kattella vähän, tai tämän pelaaminen jäi alkuunsa.
 
Se pelin alku on kyllä brutaali kun lyödään heti massiivinen alue naamalle missä iso pulma mitä ei tiedä mistä aloittaa ratkomaan.
 
Itse myös nyt pelin kokeneena niin en kyllä suosittele vaivautumaan edes näin suurena Geiger fanina.. Matka ja lopputulos ei vaan millään muotoa ole sen väärti omasta mielestä..
 
Peli tuli tosiaan eilen läpäistyä, 8h siihen meni. Alkaa yllättävän vaikealla puzzlella, vaikka pulmapeleistä on kokemusta (esim. Talos Principle). Ihan liikaa eestaas haahuilua ja ihan kuutamolla välillä, että mihin helvettiin seuraavaksi. Hyviä puolia Giger vaikutteet ja häiriintynyt tunnelma, siihen hyvät puolet jääkin.

Arvosana vois olla 4/10 eli keskinkertaista hieman heikompi, rumat grafiikat, kankea liikkuminen/tähtääminen eikä tässä ole mitään tarinaa, aika ”päätön” peli. Loppu oli kyl wtf kamaa.

Oli yks vuoden odotetuin peli, mutta petyin pahasti. Onneksi on GP, muuten olis rahat menny hukkaan.
 
Tuli täälläkin läpäistyä tämä ja lopusta en ymmärtänyt mitään, että mitä siinä oikein tapahtui ja pelissä olleet taistelut turhauttivat ihan hitosti, mutta muuten kyllä tykkäsin.

Jos nyt jotenkin pitäisi pisteyttää, niin kyllä mä tälle antaisin 7/10 ja ilman taisteluita olisin varmaan antanut täyden kympin :D
 
Tuli loppu minun pelaamiselle,

Hahmo tippui lattiasta läpi madonreikään ja valahti johonkin viidenteen ulottuvuuteen kirjahyllyn taakse. Siellä sitten Matthew McConaugheyn kanssa ihmeteltiin valkoisessa tilassa kun mitään ei näy eikä kukaan nää mietä, mutta äänet kuuluu ja liikkumaan pääsee.

Edellinen tallennus olikin sitten 1h30min takaa actin alusta. Tuumasin, että ei pysty, liian hapokasta.

Uninstall….
 
Tuli loppu minun pelaamiselle,

Hahmo tippui lattiasta läpi madonreikään ja valahti johonkin viidenteen ulottuvuuteen kirjahyllyn taakse. Siellä sitten Matthew McConaugheyn kanssa ihmeteltiin valkoisessa tilassa kun mitään ei näy eikä kukaan nää mietä, mutta äänet kuuluu ja liikkumaan pääsee.

Edellinen tallennus olikin sitten 1h30min takaa actin alusta. Tuumasin, että ei pysty, liian hapokasta.

Uninstall….

Oletko varma että edellinen tallennus on niin kaukaa. Peli kun ei sinne load listaan laita kun chapterin vaihdot mutta continue vie edelliseen checkpointiin.
 
Tuli loppu minun pelaamiselle,

Hahmo tippui lattiasta läpi madonreikään ja valahti johonkin viidenteen ulottuvuuteen kirjahyllyn taakse. Siellä sitten Matthew McConaugheyn kanssa ihmeteltiin valkoisessa tilassa kun mitään ei näy eikä kukaan nää mietä, mutta äänet kuuluu ja liikkumaan pääsee.

Edellinen tallennus olikin sitten 1h30min takaa actin alusta. Tuumasin, että ei pysty, liian hapokasta.

Uninstall….
Eskouden nousu ja tuho…
 
Ylös Bottom