Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SCPH-70000 ("PStwo")

Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Ihan nippeli tietona että uudella multitapilla voi pelata myös PS1 pelejä :)
Vanhemmissa malleissa hommahan menee niin että PS2 pelit PS2 multitapilla
ja PS1 pelit PS1 multitapilla.
 
Uudesta playstation 2:sta

Eli sellaista kysyisin että toimiiko uudenmallisessa PS2:ssa vanha RGB-kaapeli, jota käytin vanhanmallisessa PS2:ssa vai tarviiko ostaa uusi. Vanha pleikkari meni mäsäksi joten olen ostamassa sitä uuden tyyppistä PS2:sta.
 
Vastaus: Uudesta playstation 2:sta

juha81 sanoi:
Eli sellaista kysyisin että toimiiko uudenmallisessa PS2:ssa vanha RGB-kaapeli, jota käytin vanhanmallisessa PS2:ssa vai tarviiko ostaa uusi. Vanha pleikkari meni mäsäksi joten olen ostamassa sitä uuden tyyppistä PS2:sta.
Henkiläkohtaista kokemusta ei (vielä) ole, mutta kyllä tuon pitäisi toimia.
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Vanha RGB toimii. Itselläni sukkuloi yksi RGB kolmen konsolin välissä. Debu, vanha ja Kalifornia.
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

FinSX sanoi:
no niin no, kaikkihan on suhteellista! kuten edellä moni jo kerkesi todeta, niin kyllä Sony osaa rahat ottaa. Jos 90-luvulla kehitetty tekniikka maksaa vielä viisi vuotta myöhemminkin yli 160, niin luulisi Sonyn saavan laitteesta hyvät katteet. .

Pitää kuitenkin muistaa, että matka tehtaalta Matti meikäläiselle on täynnä välikäsiä. Itse en usko, että koneessa on hyvä kate, jos siinä edes on sitä, tämä uusi malli on varmasti hieman halvempi tehdä kuin vanha, joten voi olla että Sonylle siitä jotain jää, mutta rahat tehdään pelimyynnillä.
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

jep, kilpailu on niin kovaa että ei yhdelläkään firmalla edes sonylla ole varaa mihinkään rahastukseen. Kyllä hinnat on poljettu varmaan niin alas kun on mahdollista
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Dark Master sanoi:
jep, kilpailu on niin kovaa että ei yhdelläkään firmalla edes sonylla ole varaa mihinkään rahastukseen. Kyllä hinnat on poljettu varmaan niin alas kun on mahdollista


onhan se tietysti noinkin.. Ja Suomen ryöstöverotuksen takia Sony joutuu varmaankin myymään koneet jälleenmyyjille vieläkin halvempaan hintaan kuin muissa maissa??

mutta kyllä silti ihmettelen miten PS2 maksaa edelleen XBoxia enemmän (jonka taitaa saada jo alle 130:n!), vaikka laite on kuitenkin aika lailla vanhempi. Tod näk. PS2:n kysyntä on sen verran Xboxia parempi, mistä johtuu korkeampi hinta. Pelitarjontahan on mielestäni Pleikkarin eduksi.
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

FinSX sanoi:
silti ihmettelen miten PS2 maksaa edelleen XBoxia enemmän (jonka taitaa saada jo alle 130:n!), vaikka laite on kuitenkin aika lailla vanhempi. Tod näk. PS2:n kysyntä on sen verran Xboxia parempi, mistä johtuu korkeampi hinta. Pelitarjontahan on mielestäni Pleikkarin eduksi.

Kysynnästähän tuo on aika pitkälle kiinni, lisäksi Microsoft on valmis ottamaan enemmän takkiin koneen hinnassa, koska se koittaa agressiivisesti saada markkinaosuutta, Sonylla sitä on jo ihan kiitettävästi niin ei tarvi höntyillä.
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

jussi28 sanoi:
PS2:n autopelit pelataankin ratilla.
Minä haluan nähdä sen joka pelaa sohvalla makuuasennossa ratin kanssa. :D
Eikä ole hirveästi järkeä hommatta jotain rattia GT3:sen ja GT4:sen takia. Muutenkin PS2:n olemassaolo on perusteltu minun olohuoneessa vain harvojen KIINNOSTAVIEN (GT ja GTA) yksinoikeuspelien takia. :)
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

tsinivuo sanoi:
Minä haluan nähdä sen joka pelaa sohvalla makuuasennossa ratin kanssa. :D
Eikä ole hirveästi järkeä hommatta jotain rattia GT3:sen ja GT4:sen takia. Muutenkin PS2:n olemassaolo on perusteltu minun olohuoneessa vain harvojen KIINNOSTAVIEN (GT ja GTA) yksinoikeuspelien takia. :)
Yleensä PC vs. konsolit läiminnässä käytetään "sitä ei voi pelata sohvalla" -argumenttia. Ei nyt viedä sitä vielä pidemmälle. Jos autopeliä on pelattava makuultaan, älä osta rattia! Väittäisin kuitenkin, että valtaosa keskittymistä vaativaa autopeliä pelaavista istuu pelatessaan. Ratti tarjoaa merkittävästi realistisemman ajotuntuman, josta moni on kiinnostunut. Jos sinulle ostamisessa ei ole järkeä, älä siitä yleistä. Ja hyviä rattipelejä on muitakin kuin Turismot. Itse pelaan tällä hetkellä mm. Richard Burns Rallya.
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

jussi28 sanoi:
PS2:n autopelit pelataankin ratilla.

Juu niin pelataa, mutta jos gt4 ei tue punasta momoa (prologue ei tukenu) niin jää koko konsoli hankkimatta (kolmanteen kertaan).
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Onkos kukaan katsellut leffoja tällä, kun itselläni näytti RGB-antavan normaalin kuvan eikä sitä vihreää, kokeilin vielä telkkarini molemmissa scarteissa, eli joko tosta uudesta mallista on poistettu se vihreäksi meneminen, tai RGB-johtoni on viallinen, peleissä kuva on kyllä mielestäni RGB:tä.
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Dr Evil sanoi:
Onkos kukaan katsellut leffoja tällä, kun itselläni näytti RGB-antavan normaalin kuvan eikä sitä vihreää, kokeilin vielä telkkarini molemmissa scarteissa, eli joko tosta uudesta mallista on poistettu se vihreäksi meneminen, tai RGB-johtoni on viallinen, peleissä kuva on kyllä mielestäni RGB:tä.

Vihreänä näkyy minulla.
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Tarkista Pleikkarin asetuksista, että ulostulosignaaliksi on valittu RGB. Oletuksenahan siellä taitaa olla jotain muuta.
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

On tämä konsoli kyllä pieni, yllättävän pieni kyllä, en voi tajuta miten he saavat kaikki osat mahtumaan koneen sisälle :) Samanlaisen muodonmuutoksen tahtoisin nähdä xboxin kohdalla mutta sehän ei taida olla mahdollista niin kauan kun kovalevy ja muut suuret osat ovat mukana. Tyytyväisiä ollaan kyllä tähän, mutta missä MGS3 ja DMC3 viipyvät? ;)
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Ekak K. Ubtimov sanoi:
Tuntuu lämpenevän aika paljon tuo omani...
Itse en ole kokeillutkaan miten tuo lämpenee, muttei se sammunut kuitenkaan ole, ettei mitään suurta lämpöä ole ilmennyt.
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Joo, mulla on tossa RGB-johdossa kytkin josta pitää valita RGB päälle ja huomasin sen vasta nyt. Lisäksi kun tv:ni on nyt niin paljon pienempi kuin ennen, (28 vs 52) on kuva muutenkin huomattavasti tarkempi, niin en huomannut tuota RGB:n puuttumista :eek: .
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Arvatkaa kuka omistaa PSTwon?!

Aivan oikein, minä. Isukin kanssa näköjään kannattaa vierailla Joensuussa, sillä hän osti minulle tuosta vaan PSTwon, GTA SA:n ja kaksi kappletta muistikortteja. :eek: Sovittiin, että testailen laitteita tämän päivän (että kaikki on kunnossa) ja sitten laitetaan kaikki joulua odottamaan. :) Sanokaapa, te "vanhemmat" PS2:n parissa olleet, mitkä ovat niitä "must" pelejä?

Edit. Ja on se vaan pieni, huhu.
 
Ylös Bottom