Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SCPH-70000 ("PStwo")

Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Prisoner sanoi:
Onko jenkkien sisällä käytössä jotenkin erilaiset numerot kuin mitä täältä soitettaessa?
Pikaisella Googlaamisella päättelisin, että Nykin numeroiden pitäisi olla muotoa 212 XXX-XXXX.

EDIT: Ah, kyllä noita 718-alkuisiakin löytyy, mutta kaikissa on kyllä perässä vain seitsemän numeroa...
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Prisoner sanoi:
Yritin tilata tuolta, mutta ei onnistunut. Väittävät, että nykiläisen tuttuni puhalinnumero on väärä. Pitäis kuulema olla 10-numeroinen. Tuttavani numero on 11-numeroinen (718-xxxxxxxx). Missä mahtaa mättää. Onko jenkkien sisällä käytössä jotenkin erilaiset numerot kuin mitä täältä soitettaessa?

Ettei olisi vain typerä lapsus ja olisit laittanut tuon viivan siihen, joka olisi sitten laskettu ylimääräiseksi numeroksi?
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Knight sanoi:
Ettei olisi vain typerä lapsus ja olisit laittanut tuon viivan siihen, joka olisi sitten laskettu ylimääräiseksi numeroksi?

Ei, laskin pelkät numerot. Ei ollut mitään viivaa. Oliskohan mun kaveri lähettänyt väärän numeron...

edit: Asia varmistui, mulla oli väärä numero. Kiitos jeesistä anyway.
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

säm sanoi:
Onko se nyt varmasti tulossa sitten marraskuun alussa?
Saksan edustaja lupailee uutta mallia kauppoihin jo perjantaina 29.10. ja Suomen edustajallakin on päivämääränä nyt peräti keskiviikko 27.10. Torstaina kannattaa varmaan jo kaupoista kysellä.

GTA:SA:lla ei varmaankaan ole osuutta julkaisun aikaistamiseen. ;)
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Eikö siellä Stokalla sitä sitten myyty? Viime perjantain Hesarin mainoksessa kun oli hintakin. Itse käväisin paikalla ja näin esittelykoneet, mutta en tullut katsoneeksi oliko koneita myös myyntiin.
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Oliver sanoi:
GTA:SA:lla ei varmaankaan ole osuutta julkaisun aikaistamiseen. ;)

Toivottavasti on ja toivottavasti ne siellä kaupassa ymmärtää lähettää jo maksetut PSTWO:n ja GTA:n vielä viikonlopuksi. Muuten koko helvetti pääsee irti.
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Dr Evil sanoi:
Toivottavasti on ja toivottavasti ne siellä kaupassa ymmärtää lähettää jo maksetut PSTWO:n ja GTA:n vielä viikonlopuksi. Muuten koko helvetti pääsee irti.

Onks tää nyt jo julkastu euroopassa vai ei?!?
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Mä haluaisin saada varmistuksen sille, että toimiiko vanha PS2:n multitap PStwon kanssa kun jossain vaiheessa oli puhetta, että se vaatii uuden multitapin ostoa, mutta muutamasta paikasta olen lukenut, että PStwon kanssa toimii kaikki vanhan pleikkarin lisävarusteet paitsi kovalevy. Ja lisäksi en ole missään nähnyt PStwon multitapin kuvaa. Olisin kiitollinen jos joku voisi kertoa tämän varmuudella.
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Gamemastah sanoi:
Ja lisäksi en ole missään nähnyt PStwon multitapin kuvaa. Olisin kiitollinen jos joku voisi kertoa tämän varmuudella.
Juu, ei toimi vanha multitappi "PStwon" kanssa. Ei tuossa uudessa ainakaan oheisen kuvan kuvakulmassa mitään ihmeellistä näy. Epäilimme jätkien kanssa, että muistikortti- ja ohjainportit olisivat uudessa mallissa lähempänä toisiaan, mutta tämän kuvan mukaan ero ei ainakaan ole suuren suuri, jos sitä edes on eli kyse saattaa olla laitteen sisäisistä muutoksista.
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Oli muuten Playn (kai) jossain jutussa pötypuhetta: joku Sonyn edustaja sanoi kaikkien vanhojen lisälaitteiden toimivan myös tässä mallissa.
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Knight sanoi:
Oli muuten Playn (kai) jossain jutussa pötypuhetta: joku Sonyn edustaja sanoi kaikkien vanhojen lisälaitteiden toimivan myös tässä mallissa.

Näinhän se taisi tuon pätkän mukaan sanoa, mutta oli vissiin vähän hassusti leikattu tai jotakin. Kun tuota multitap asiaa ei haastattelussa tullut ilmi, vaikka asia mainittiin kyllä moneen kertaan tilaisuudessa.

Itse olin myös tuolla tilaisuudessa, kuten Oliverikin, missä tuo haastattelukin tehtiin.

Niin tilaisuudessa tuo sopivuus asia käytiin läpi. Ja tosiaan vanha multitap ei toimi tässä uudessa koneessa. Jos multitappi pelejä haluaa uudella koneella pelata, pitää ostaa tuo uusi versio kyseisestä lisälaitteesta. Tämä kyllä tuli selväksi tilaisuudessa, kuten myös että pitää hommata uusi malli pystytuestakin ;)
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Ihme himo ois ostaa tuo lättänä ja sitten siihen GTA:SA, mutta mitä minä tekisin sillä sen jälkeen? :D
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Minusta tuo PSTwo on aivan loistava idea, varsinkin jos hinta saadaan vielä jouluksi putoamaan (niin kuin on jo ennusteltu talouspiireissä). Erityisen mukavaa on myös se, että PsTwon kanssa SwapMagic boottidisketti toimii pienellä muutoksella ilman kelkan raiskaamista (itse käytän tuota levyä vain importtien pelaamiseen, piratismi on liian vaivalloista, kallista ja typerää).
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Ostakaa ostakaa uutta mallia, mulle vois kelvata käytetty vanhempi malli. :p
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Teppo_Holmqvist sanoi:
Erityisen mukavaa on myös se, että PsTwon kanssa SwapMagic boottidisketti toimii pienellä muutoksella ilman kelkan raiskaamista (itse käytän tuota levyä vain importtien pelaamiseen, piratismi on liian vaivalloista, kallista ja typerää).

Jaa.. tää kiinnostaa! Mulle on tulossa jenkkikone. Saisinko REZ (alkuperäinen pal-versio) toimimaan siinä jollain giggailulla?
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Melkein joutui verta vuotamaan, mutta sain kuin sainkin nyt kotiin ihanan pienen PSTWOn+GTA SA:n ja RGB-johdon.
 
Vastaus: SCPH-70000 ("PStwo")

Teppo_Holmqvist sanoi:
PsTwon kanssa SwapMagic boottidisketti toimii pienellä muutoksella ilman kelkan raiskaamista (itse käytän tuota levyä vain importtien pelaamiseen, piratismi on liian vaivalloista, kallista ja typerää).

Tosta muuteen semmosella varauksella, että kun on lukenut keskustelupalstoja asiasta, niin kaikilla ei ole toiminut kunnolla ainakaan tämä teippaus säätö, eli siihen pitäs periaatteessa juottaa joku switchi.
 
Ylös Bottom