Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Se v*tun disc error

Vastaus: Se v*tun disc error

ite jätän yleensä pelit sisään. 2 kertaa on tehny sen errorin että puhista levy ja muuta paskaa.
teki nfs pro streetin kanssa ne errorit, muitten pelien kanssa ei ole mitään ongelmaa ollut,
peli oli kerenny olemaan koneessa jopa puol tuntia kun tuli errori.
 
Vastaus: Se v*tun disc error

Yhden kerran on tullut error ja se johtui kaverin naarmuisesta levystä. :D Muutoin ei ole tullut ns. ehjissä peleissä.
 
Vastaus: Se v*tun disc error

Siis onko porukalla tapana jättää peli XO:n sisään kun koneen sammuttaa? Itse en ole ikinä pelejä koneeseen jättänyt, kun kone on pois päältä, ja ikinä ei ole disc erroreita tullut.... Voihan tämä tietty johtua jostain muustakin, mutta eikös ihan jossain ohjekirjassakin sanota, että sinne kelkkaan ei kannata jättää pelilevyjä, jos kone on kiinni?

Ai tämä onkin ihan uutta tietoa. 11 vuotta on tällä suunnalla pelit jätetty sisään :rolleyes:
 
Vastaus: Se v*tun disc error

Jos boksini on naarmuttanut levyäni niin korvaako Microsoft sen vai pitääkö minun ostaa uudestaan sama peli?
 
Vastaus: Se v*tun disc error

Tämän vuoden EA Sportsin peleissä on varsin merkillinen tämä Disc Unreadable Error -ongelma, ainakin NHL tekee Fifan lisäksi samaa.

Mutta! Siihen on myös todella helppo ratkaisu.

Avaa koneen dvd-aseman kelkka joka kerta ennen kuin käynnistät pelin ja laita se sitten takaisin kiinni. Levyyn ei tarvitse koskea ollenkaan, kunhan avaat aseman. Älä siis käynnistä peliä suoraan dashboardista, mikäli jätät levyn koneeseen.

Itsekin tuskailin änärin kanssa kun en meinannut saada ainuttakaan matsia pelattua loppuun, mutta kelkkakikan löydettyäni en ole saanut nuita DIU-virheitä enkä muitakaan pelin kaatumisia kertaakaan.

Kuulostaa erittäin typerältä konstilta, mutta se toimii. Olisi mukavaa tietää teknisellä tasolla, että miten ihmeessä noi pelit saattavat kaatua suoraan dashista käynnistettynä, mutta kelkan avaamisen jälkeen eivät.
Tämä "kikka" muuten toimii yllättävän hyvin. Itselläni aina tapana jättää peli levykelkkaan ja näin ollen käynnistelin sen aina suoraan enkä availlut asemaa. Disc erroria tuli näinä aikoina lähes poikkeuksetta joka kerta. Nykyään avaan aina levykelkan ennen pelin aloittamista eikä nyt tule edes mieleen milloin viimeksi olen tuota error-ruutua joutunut katsomaan.
 
Vastaus: Se v*tun disc error

eikö ole jännä... mutta kikka toimii. itse tuon luettuani aloin kans ottamaan levyn jopa pois kelkasta kun konsolin sammutin ja nhl:n probleemat poistui... hieno kikka !
 
Ylös Bottom