Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Seaman (Sisältää spoilereita)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noniin. Nyt on täälläkin Seamanit kuoriutuneet ja ilkeä kotilo ehti osan jo syödäkin. Surullista mutta oudon kiehtovaa ja mielenkiintoista.

Kehittyvätpä perskeleet nopsaan. Eilen laitoin munat tankkiin ja tänään jo jokeltelevat. Fascinating sopii kuvaamaan sattuneesta syystä enemmän kuin paremmin tätä peliä ;)

Minä aloitin, mutta sitten unohdin melkein viikoksi kasvatusvastuuni -> ei hyvää seurannut. En jaksanut aloittaa alusta ainakaan heti nyt.

Minä en oikeen tykännyt höpötellä itsekseni mikrofoniin työhuoneessani, vaimosta alkoi tuntua, että olen sekoamassa. Katsoin viisaammaksi siis olla pelaamatta ja säästää pelaamisen hetkeen, jolloin ei tarvitse asettaa itseään naurunalaiseksi. Kyllä se olio vielä saa kuulla kunniansa ...

-=Pacdam=-

Ei spoilereita

Omat kaksi heppua siellä kasvavat vähitellen. Hupaisia hetkiä on tullut ja eiköhän niitä näe jatkossakin. Oma kauniimpi puolisko ei pidä minua hulluna, vaan itsekin diggaa Seamanin meiningistä. :)

Olisipa tällaisia pelejä enemmänkin...

Btw, eräs heppu väitti että kun Seaman kysyi ammattia niin kannattaa sanoa "Wizard"...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Tai kannattaa hokea sille "Dreamcast" tai "SEGA".

Mulle se suuttui kun hoin noita. Ei tuntunut edes tajuavan jokaisella kerralla.

Mutta tuo Wizard-juttu näkyy kuulemma sitten pelin "lopussa"...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam

Minä en oikeen tykännyt höpötellä itsekseni mikrofoniin työhuoneessani, vaimosta alkoi tuntua, että olen sekoamassa. Katsoin viisaammaksi siis olla pelaamatta ja säästää pelaamisen hetkeen, jolloin ei tarvitse asettaa itseään naurunalaiseksi. Kyllä se olio vielä saa kuulla kunniansa ...

-=Pacdam=-
Alkusyksystä sain uuden kämppiksen "luksussoluuni". Samaan aikaan Seamanin kasvatus oli vauhdissa ja oli pikkaisen hankalaa höpötellä huoneessaan ettei ihan hulluksi luultu. Kaverilla kun oli muuttoapuna 'koko' suku Puolasta viikon päivät joten omien puuhiensa esittely ei oikein tuntunut järkevältä.

Täytynee aloittaa joululomalla peli uudestaan kun kukaan ei häiritse. Sitten voin ainakin yrittää puhua tarpeeksii selvästi artikuloiden ja äänekkäästi. Edellisellä kerralla kun tuli turhan paljon väärinkäsityksiä. Seamanini piti minua lesbona taiteidenopiskelijana. Very amuzing.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*
Sitten voin ainakin yrittää puhua tarpeeksii selvästi artikuloiden ja äänekkäästi. Edellisellä kerralla kun tuli turhan paljon väärinkäsityksiä. Seamanini piti minua lesbona taiteidenopiskelijana. Very amuzing.

Kiva juttu ;) Toivottavasti puolalaisille ei tullut samanlaista kuvaa sinusta ...

-=Pacdam=-

Liekö lahnat enää hengissä? Tuskimpa, kun toista kuukautta on edellisestä käynnistä. Tuli siinä muutaman päivän tauko, kun ei ollut aikaa/kiinnostusta hoitaa niitä, joten tiesin pelin olevan menetetty. Lisäksi vaikuttivat aika pottumaisilta tyypeiltä, joten saivat ansionsa mukaan :D

Elämä on raakaa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb
Liekö lahnat enää hengissä? Tuskimpa, kun toista kuukautta on edellisestä käynnistä. Tuli siinä muutaman päivän tauko, kun ei ollut aikaa/kiinnostusta hoitaa niitä, joten tiesin pelin olevan menetetty. Lisäksi vaikuttivat aika pottumaisilta tyypeiltä, joten saivat ansionsa mukaan :D

Elämä on raakaa...

Sä olet kylmä! Mä kerron susta tänään mun puolisammakoille! :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Sä olet kylmä! Mä kerron susta tänään mun puolisammakoille! :D

Glup! Toivottavasti eivät tule kummittelemaan tuolta VMU:n syövereistä :D

Uskaltaisikohan tuota katsoa, että mitä Hra. Nimoylla on sanottavaa tämän laiminlyönnin jälkeen? Ehdin jo tarjota peliä ostettavaksikin, mutta kiinnostus taisi loppua kesken, joten voisihan tuon urakan yrittää taas aloittaa.

Seaman meni sittenkin kaupaksi, joten empä päässyt näkemään sammakkovaihetta.

Käynnistettäessä Herra Spock tuumasi vaan lakonisesti, että Seaman on kuollut ja siellähän ne kelluivat pinnalla kuolleena, kunnes vajosivat hiljalleen pohjaan. Oli aika surullinen näky. Vähän kävi sääliksi, vaikka bittiotuksista olikin kyse. Olisihan ne kelloa räpläämällä olleet hengissä, mutta koska peli oli myyty, niin jätin sen tekemättä. Toivottavasti uusi omistaja on tunnollisempi, kuin minä ;)

Kiitos veloxneb, lupaan antaa pienille siimahännillesi kelpo kodin ;)

Ikävä kyllä en ole vieläkään saanut kumpaakaan ostamaani konsolia, joten kasvatus ei pääse alkamaan ihan heti. Mutta voi pojat kun pääsen alkuun, siitä tuleekin sellainen jöpikkä että... :D

Tässä on sitten spoileria, eli omalla vastuulla

Itselläni on nyt kaksi frogmania. Taapersivat lammikosta ylös ja aloittivat heti nälästä valittamaan. Kauheaa kälätystä; oli kylmä ja kuiva ja nälkä ja plääplää. Ja hitaita on niillä reaktiot. Toukka möngertää pari minuuttia vieressä ja äijä vaan huutaa nälkäänsä...

No niin, Seamanieni kasvatusurakka on hyvässä vauhdissa.

Niitä on neljä ja nyt ne puhuvat jo yksittäisiä sanoja enemmän.

Mukavaa puuhaa, mutta kannattaa todellakin huolellisesti miettiä, kenelle näiden kalojen kasvatuksesta kertoo. Osa ihmisistä nimittäin ei pidä pelkästään peliä outona, vaan myöskin sen pelaajaa ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Centauri
No niin, Seamanieni kasvatusurakka on hyvässä vauhdissa.

Niitä on neljä ja nyt ne puhuvat jo yksittäisiä sanoja enemmän.

Mukavaa puuhaa, mutta kannattaa todellakin huolellisesti miettiä, kenelle näiden kalojen kasvatuksesta kertoo. Osa ihmisistä nimittäin ei pidä pelkästään peliä outona, vaan myöskin sen pelaajaa ;)

Joko ovat alkaneet pottuilla? :)

Ylös Bottom