Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Section 8 & Section 8: Prejudice [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Section 8 & Section 8: Prejudice [PS3]

Onko pelissä southpaw kontrolleja valittavissa, eli oikealla tatilla liikkuu ja vasemmalla tähtää? Ja ampuminen southpawllakin kuitenkin R1 tai R2. Ja onko framerate parempi kuin ykkösessä?
 
Vastaus: Section 8 & Section 8: Prejudice [PS3]

Onko pelissä southpaw kontrolleja valittavissa, eli oikealla tatilla liikkuu ja vasemmalla tähtää.

Joo löytyy "Lefty" nimellä väärinpäin olevat tatit.

Ja ampuminen southpawllakin kuitenkin R1 tai R2. Ja onko framerate parempi kuin ykkösessä?

No tämä oli jo liikaa vaadittu, eli Leftyllä myös napit muuttuu vasemmalle. Ompas sulla eksoottiset vaatimukset, taitaa hieman rajoittaa pelivalikoimaa tämä setuppi?

Framerateissa taisi olla toivomisen varaa vanhassa ja niin on tässäkin. En nyt muista kuinka ykkönen tarkalleen ottaen pyöri, että onko sitten tämä paree vai huonompi? Anyways laitoin TG:n foorumille tänään palautetta aiheesta. Kyllä sitä silti ihan pelailee nykyiselläkin FR, mutta varsinkin kun tuossa Swarmissa tuppaa vähän oleen tohinaa välillä ylenpalttisesti niin alkaa Pleikkari välillä heikolla hetkellä hieman yskimään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Section 8 & Section 8: Prejudice [PS3]

Kiitos pikaisesta vastauksesta. Kyllähän tuo rajoittaa valikoimaa valitettavasti, tosin suurin osa niistä kaikkein parhaista peleistä kuitenkin onneksi tukee pelkkää tikkujen vaihtoa. Pitää katsoa, jos jaksaisi käydä laittamassa toivomusta tuolla foorumilla tuohon asiaan. Ja framerate oli ykkösessä aika vastenmielinen, muuten vaikutti lupaavalta teokselta, kuten kakkonenkin.
 
Vastaus: Section 8 & Section 8: Prejudice [PS3]

Tässä olisi nyt ensimmäinen omaa tuotantoa oleva gameplay video otsikon teoksesta. Päätin valita tähän Swarmin, koska se on ns. kokonaan uusi juttu Section 8 osastolla. Idea on simppeli, neljä ukkoa puolustaa control pointtia kaikin mahdollisin keinoin ja AI ukot käy päälle kuin yleinen syyttäjä. Jokaiselle kyllä pitäisi riittää ammuttavaa!

Tuntuu äkkiseltään ylenpalttisen vaikeelta Hardilla onnistua näissä, mutta voi olla vaan tiimityön puutteestakin kyse. Jotenkin niin tuo pitäisi mennä, että 1-2 jätkää olisi control pointilla vaikka KK/AR kätösessä ja isot shieldit. Yksi jossain vähän matkan päässä pystyttelisi/korjailisi turretteja ja sitten tällanen tähystäjä/sniputtaja kauempana, siinä roolissa pelaan tässä videossa. Tietenkin puheyhteys olisi myös enemmän kuin tarpeen. AI-bottien avustuksella olen todennut tuon läpäisemisen mahdottomaksi. Ainoa vaihtoehto olisi tilata se robottisuitti, sillä EHKÄ voisi mennä mutta sitten joutuisi luopumaan snipuroolista joka taas voi olla liikaa.

Oli miten oli, niin Swarm on hauska lisä peliin ja olen ihan yllättynyt että kuinka nappaa vaikka normaalisti ei oikein pöllöjen AI ukkeleiden duck huntit itseä kiinnosta. Ehkä se on sitten tuo vaikeusaste joka viehättää. Ihan jees, pelin pihvi on kuitenkin edelleen se Conquest ajattelevien ihmisten kanssa/vastaan pelattuna.

[video=youtube;k5fItre7XWI]http://www.youtube.com/watch?v=k5fItre7XWI[/video]
 
Vastaus: Section 8 & Section 8: Prejudice [PS3]

Mikäs on homman nimi sen tankin kanssa kun kerran tilasin ja sanoi jotain, että et voi käyttää tms. :confused: Pitikö siinä olla jokin tietty hahmoluokka, että voi käyttää vai mikä meininki? Ja jos piti, niin moneskohan se noista oli kun oon puljannut ne kaikki ihan eri nimisiksi ja säätänyt kamat ihan omanlaisekseni. Mulla on hämärä mielikuva wanhasta S8, että kaikilla ei voi ajaa tankkia? Mut on se nyt vähän syvältä, että kuitenkin pystyy tilaan sitten sellasen vahingosssa turhaan ja kaikki rahat män!

Ja mitä noin muuten pelaamiseen tulee, niin on kyllä niin siisti peli kun hommat on vähän muustakin kiinni kuin siitä että miten ampuu. Toki dueleilla on joskus tosi iso merkitys, mutta se miten muutoin pelaa on niin paljon tärkeämpää kun killssit. Äskön esim. 4 vs 4 oltiin tappiolla tyyliin 150 - 700 ja vietiin se peli. (tonnista poikki) Vallattiin kaikki neljä control pointtia ja pidettiin ne tiukasti porukalla. Jammereista iso apu, niistä on tullut suosikki tavara. Hienosti tulee muutenkin välillä tiimityötä kuin itsestään vaikka onkin tuppisuupelaamista. Pelin indikaatiot on aika hyvät, eli kun pääsee jyvälle niistä niin koko ajan kyllä aika hyvin pysyy kartalla että mitä olisi hyvä seuraavaksi tehdä vaikka ei puhutakkaan. DCM:t (minitehtävät) tietenkin isossa roolissa myös. Tuntuu, että osa pelaajista ei tajua niitä vielä ollenkaan eli siitäkin johtuu osittain tuo pelin kääntyminen välillä.
 
Vastaus: Section 8 & Section 8: Prejudice [PS3]

Kiinnostaisko ketään hommata trophyja ykkös sectionista :confused: Haluaisin kerätä pois ennen kuin servut autioituu täysin ihmispelaajista
 
Ylös Bottom