Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sega 2k-sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja european
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

european

New Member
Tietääkö kukaan kyseisen pelisarjan tulosta Pal-versioksi. Olen lukenut jostain, että nba 2k3 olisi tulossa mutta siitäkään ei ole mitään vahvistusta. Olen käynyt Segan sivuilla ja useilla brittien julkaisusivuilla mutta en ole löytänyt mitään infoa tästä. Ilmeisesti Sega ei välitä eurooppalaisista kuluttajista, taisi dc-pelien myyntiluvut olla niin pienet.

Tuohan olisi toteutunut unelma jos NBA2K3 tulisi Eurooppaan. Niin ja luin tässä että loistava Virtua Tennis 2K2 tulee ainakin yenkkilässä nimellä Sega Sports Tennis. Sen tulo tänne Eurooppaan olisi ainakin loogista. Toivon mukaan saamme nämä molemmat! Jos vielä NHL2K3 mukaan niin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Tuohan olisi toteutunut unelma jos NBA2K3 tulisi Eurooppaan. Niin ja luin tässä että loistava Virtua Tennis 2K2 tulee ainakin yenkkilässä nimellä Sega Sports Tennis. Sen tulo tänne Eurooppaan olisi ainakin loogista. Toivon mukaan saamme nämä molemmat! Jos vielä NHL2K3 mukaan niin...

Jenkeissä Virtua Tennis 2:n nimi on Sega Sports Tennis 2k2.

Juu en väitä vastaan. Olen vain yhden julkaisulistan nähnyt, jossa luki vain Sega Sports Tennis ja vähän ihmettelinkin ettei tuota 2K2:sta lukenut perässä. Eli siitä virhe.

Muistelisin, että Sega muuttaisi koko sarjan tuon "Sega Sports"- nimen alle. Onko jollain tästä parempaa tietoa?

Ylös Bottom