Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sega ESPN NHL Hockey

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MrDo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse en kertakaikkisesti pystynyt päättämään, joten pukinkontista löytyy NHL 2004 ja NHL 2K4. :)

NHL 2K4 demo vakuutti lievän epäilyn jälkeen, että tässähän on kyseessä hyvä peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
Sellaista vaan utelisin, että tuleekos kyseisestä pelistä KonsoliFIN:n Xbox- version arvostelua milloinkaan...?

Tänään tuli Xbox-versio luukusta, eli arvio tulee ASAP - pyrin ennen joulua saamaan valmiiksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tep
Itse en kertakaikkisesti pystynyt päättämään, joten pukinkontista löytyy NHL 2004 ja NHL 2K4. :)

NHL 2K4 demo vakuutti lievän epäilyn jälkeen, että tässähän on kyseessä hyvä peli.

Ei ole tarkoitus olla ilkeä, mutta jätä se EA:n rävellys hankkimatta. En usko, että edes SM-liigaa jaksat pelata, koska NHL2K4 on vaan niin paljon parempi peli.

Itsekin olin ennen suuri EA:n hockeypelien ystävä. NHL2K3 muutti minut täysin. EA:n rävellystä en ole enää jaksanut pelata, vaikka 2004 löytyykin PC:lle.
 
Täytyy pelata NHL 2004:sta ensin, niin en tiedä paremmasta (muutenkuin demon perusteella) pelistä mitään. :p

No, ei vaiskaan. Myöhäistä on, joulupaperissa ovat pelit jo. Kyllä minä sen NHL 2004:n kestän, ainakin toivon niin. Sitä paitsi, se on pääasiallisesti ostettu siksi, että voisimme kaverin kanssa pelata SM-liigaa moninpelinä.
 
Juu parempi ois ollu jättää tuo EA:n räpellys hankkimatta. Ihan kauhee olo tulee vieläkin kun ajattelee miten joutu sen kanssa tuskailee. Ihan täys p*ska peli.

Thank god, en onneks ostanu kaupasta kyseistä peliä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Nyt on takana about 10 tuntia molempia pelejä (NHL 2004 ja ESPN NHL Hockey) ja olen tullut siihen tulokseen että ESPN on hitusen parempi. Kumpikin peli on tosin omalla tavallaan todella hyviä ja ne täydentävät mainiosti toisiaan.

ESPN:nää piti vähän "sätää" itselleni sopivaksi, mutta sitten se olikin jo yksi parhaimmista pelikokemuksistani ikinä. Kiitokset myös siitä että peliä voi sätää paljon ja näprättävääkin on mukavasti. ESPN NHL Hockey on todella mahtava peli, tähän ei pitkään aikaan kyllästy.

NHL 2004:ssa en edes vaivautunut pelaamaan NHL pelejä, vaan menin suoraan SM-liigaan pelaamaan kautta TPS:llä. Vaikeustaso nuppiin ja eikun pelaamaan. Fiilis oli mahtava kun rökitin Jokerit niukasti 5-4. Myös NHL 2004 on oikein hyvä peli SM-liigan ansiosta.
 
On se kyllä vaan sillä tavalla, että mitä enemmän ESPN:nää pelaa, sitä huonommaksi NHL 2004 muuttuu silmissä.

Mutta ei ESPN NHL Hockey kyllä täydellinen ole. Aloitukset saattavat olla metrin-parin väärässä paikassa, onko muilla sama ongelma? Alka jo pikku hiljaa v*********n kun samassa ottelussa melkein kaikki aloitukset ovat ihan väärässä paikkaa.
 
Mulle tulee pari muutakin bugia mieleen.
Esim.olet alivoimalla,aloitus omassa päässä,aloitat suoraan eteenpäin,voitat aloituksen ja
kiekko liruu vastustajan päätyyn ja tulee pitkä kiekko!
Toinen merkillinen juttu mihinkä olen törmännyt on,että jossain vaiheessa kolmatta erää kaikkien ukkojen energiat hyppää täysille aivan kuin olisi ottanut aikalisän.Tämä siis kaksinpelissä
eikä kumpikaan todellakaan ottanut aikalisää.
Tämmöstä tällä kertaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Buckley
Toinen merkillinen juttu mihinkä olen törmännyt on,että jossain vaiheessa kolmatta erää kaikkien ukkojen energiat hyppää täysille aivan kuin olisi ottanut aikalisän.Tämä siis kaksinpelissä
eikä kumpikaan todellakaan ottanut aikalisää.

Molemmat ottivat todennäköisesti tappelun jolloin sen voittaja saa oman joukkueensa ketjut täysille.
 
No ei valitetakkaan, kun pelistä ei oikein muuta valittamsta löydykkään. :) Mahtava peli, kertakaikkiaan.
 
kylhä tost löytyy ^pikku vikoja^ mut ei mitää ihmeitä.
pelaaks kukaa livessä tätä? kokemuksia....
 
maajoukkue

Rupesi ihmetyttämään, kun Koivu puuttui maajoukkueesta ja siellä on joku Tsekki sentteri.
Voiko maajoukkueiden rostereita muokata ja miten?

Muuten peli on hieno ja minusta on vain hyvä, että reppu ei heilu koko aikaa.
 
Mitäs tämä on? Pelaan Franchise -moodia, ja voitin Stanley Cupin, ja peli ihan siitä onnitteli. Sitten huomaan että Cupin olisikin voittanut Atlanta. Mitäs peliä se tämmöinen on?
 
Oletteko saaneet pelissä toimimaan pelin kannessa mainostettuja Dolby Digital -ääniä? Mä en ole saanut, vaikka esim. SSX:ssä ja Halossa toimii.

p.s. ESPN NHL Hockey on paras lätkäpeli pikkuvioista huolimatta. Pelailen pro-tasolla lähinnä kavereita vastaan ja maaleja tulee ihan pelitavasta riippuen 1-10 per peli.
 
Hyvä pelihän tämä on. Tosin opettelua se vähän vaatii ennen kuin alkaa pärjäämään.

Peliä on mukava pelata myös livessä, mutta pelaajia ei ole mahdottomasti linjoilla. Monta kertaa kun olen pelailemaan halunnut niin matseja ei ole saatu aikaiseksi.

Livetys toimii kuiten ihan hyvin, eikä peli töki oikeastaan ollenkaan livessä.
 
On onnistunut Sega tekemään taas kerran pirun addiktiivisen pelin. Vaikeahkoa tossa on kumminkin puolustaa/ottaa kiekko pois. Saatte minustakin peliseuraa Livessä kunhan kerkiän muuttamaan tossa kuun vaihteessa.
 
kyrsii!!

Nyt on melkein kausi pelattu ESPN 2004:sta. Tällä hetkellä olen pleijareissa ja runkosarjassa pelasin jokaisen pelin 10 minuttisilla erillä. Valittamisen aiheita on ja paljon.

Pelaan pro tasolla ja tykkään, että maaleja tulee (0-15 per peli + vastustajan tekemät). 1-0, 2-1 pelejä näkee ihan SM-liigassakin joten mulla ei ole aikomustakaan pelata samanlaista kiekkoa xboxilla. Maalivahtien tasot on melkein pienimmällä mahdollisella tasolla eli maaleja tulee. Kaikki maalit tuppaavat vaan olemaan joko onetimereita tai sitten mahtavia yläpesiä. Rannelaukaus on todella turha, sillä ei saa kuin semmoisen pienen ruiskauksen, joka ei varmasti tuota tulosta. Pahana puutteena on räkämaalien poissaolo. En joko osaa pelata tai jotain, mutta maalinedusta härjellistä ei usein maalia tule. Kiekon saa aina moke kun se vähänkin sitä lähellä on. Vaikka maalivahtien taso on matala niin silti irtokiekkoja tulee vähän. En kauden aikana tehnyt kuin 5-10 maalia irtokiekosta, vaikka maaleja tuli kuin liukuhihnalta.

Toinen asia mikä v****** ankarasti on loukkaantumiset! En muista saiko kauden alussa määrittää voiko pelaajat loukkaantua vai ei, mutta nyt on hätä kädessä. Onneksi en määrittänyt pelaajakauppakieltoa, vaan pystyn tekemään kauppoja siirtorajasta huolimatta. Hyvä näin sillä kausi olisi loppunut heti siirtorajan umpeuduttua. "Tietokone" ei päästä pelaamaan ottelua, mikäli joukkueessa ei ole tarpeeksi pelaajia puettuna. Mitenkä puet pelaajia peliin jos kaikki ovat lasaretissa. Ainoa mahdollisuus on pelaaja kaupat. Olen ostanut vain freeagentteja (niitä mitä kone on itse sinne keksinyt) joiden hinta on 20-30 krediittia (miks siinä ei voi olla ihan kunnon valuuttaa eli dollareita??). Tällä hetkellä on pleijareiden kakkos kierros menossa ja lasaretissa on 19 äijää samaanaikaan!!! 19!!!! saatana. Olen ostanut 13 uutta free agenttia loukkaantumisia paikkaamaan, mutta nekään eivät enää riitä. Viime pelissä loukkaantui kaksi miestä lisää eikä joukkueella ole enää rahaa, joilla ostaa lisää miehiä. Ne miehet jotka olivat loukkaantuneena pleijareiden alkaessa eivät voi parantua enää loppukaudesta, koska enää ei mennä kalenterin mukaan. Vaikka pelaajan statuksessa lukisi, että se on pelikunnossa päivän kahden päästä niin mitään muutosta ei tapahdu... koska pleijareissa ei päivät enää kulu!!! PERKEL****. Nyt ei auta kuin kokeilla myydä/vaihtaa kaikki loukkaantuneet pelaajat pois (tämä ei ole mahdollista NHL:n oikeilla säännöillä) tai muuten kausi loppuu siihen, pleijareiden toiselle kierrokselle. Ihan älytöntä. Hieman pistää vihaks. Tähän asti on pelattu ja sitten kausi loppuu kuin seinään.

Just kattoin että joukkueessa ei tällä hetkellä ole yhtään alkuperäistä pakkia pelikunnossa. Kaks kokonaista hyökkäys trioa on "ostomiehiä". Todella kiva pelata kun kentällä menee semmoisia miehiä kuin Esa Marsh yms taitopelaajat

Pahoittelen tekstin sekavuutta. Piti saada purkaa nää tänne. Ei viitsiny niitä tunnustuksien luolaan kirjoittaa :)

ÄLKÄÄ LAITTAKO LOUKKAANTUMISIA PÄÄLLE!!!!

Muitakin bukeja on mutta ne ei haittaa näin paljoa pelaamista
 
Ylös Bottom