Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sega Extreme Sports

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tonppa

KonsoliFIN Alumni
Jäin tähän peliin koukkuun. Joskus aikoinaan kokeilin parin pelin verran, eikä innostanut; nyt tutustuin konseptiin kunnolla ja pelihän on vallattoman mainio ja viihdyttävä!

Onko muita pelin ystäviä? Se nyt tässä vain harmittaa, että kolme bonustasoa saa auki vain netin kautta. Ja sehän ei taida enää tänä päivänä onnistua mitenkään. :( Koneessani on DK3.0 asennettuna, mutta sitä hyväksikäyttäen peli ei suostu edes yrittämään nettiin...

Jostakin netistä voisi varmasti löytyä peliin save, jonka avulla saa nuo loputkin kentät.

Itse hankin kyseisen pelin vasta viime marraskuussa kun sai halvalla. Olin lukenut parista lehdestä arvostelut joissa sitä kehuttiiin hyväksi, joten kun sain pelin koneeseen ja kapulan käteen oli odotukset korkealla. Yhden jakson pelaamisen jälkeen olin todella pettynyt. Ohjaus tuntui huonolta ja muutenkin koko peli vaikutti jotenkin keskeneräiseltä.

Seuraavana päivänä pakotin itseni pelaamaan sitä uudestaan. Kun olin muutaman jakson pelannut ja oppinut kunnolla kontrollit niin mielipiteeni muuttui täysin. Mitä enemmän pelasin, sitä paremmalta se vaikutti. Todella mukava ja hauska peli.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Coat
Seuraavana päivänä pakotin itseni pelaamaan sitä uudestaan. Kun olin muutaman jakson pelannut ja oppinut kunnolla kontrollit niin mielipiteeni muuttui täysin. Mitä enemmän pelasin, sitä paremmalta se vaikutti. Todella mukava ja hauska peli.

Noin minullekin kävi, joskaan en alussa koskaan pitänyt pelattavuutta huonona.

Ylös Bottom