Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sega jättää Dreamcastin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Kokeilepa uudelleen :)

Nyt toimi :)
Mutta näyttääpi olevan hieman liian monimutkaista minulle.
Omistuista, ettei onnistu helpommin. Jos joku osaa auttaa tuon suhteen, olisin kiitollinen. Ihme ettei ole edes Xbconnectia vastaavaa juttua ole kehitetty, edes linkkipelaamista varten. Luulisi olevan mahdollista :confused: Vai liekö modeemi jo ihan liian hidas tätä nykyä :cool:

Okei nyt tulossa PSO sekä PSO ver.2, joista PSO ehkä jo huomenna. Mitenkäs muuten yleisesti ottaen noita pelaajia on jäljellä verkossa? (Elikkä tällä tarkoitan muita eurooppalaisia ja japanilaisia.)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Hmph :/ Itse en edes DC:n nettiominaisuuksista päässyt nauttimaan kuin kerran ( ChuChu Rocket ) ja PSO:ta olisin kyllä halunnut päästä pelailemaan. No, onneksi ko. peli on nyt julkaistu uudemmillekkin alustoille :> Mutta onnellinen Shenmue 1 ja 2 omistaja olen ja taitavatpa nuo kaksi peliä Code Veronican rinnalla olla ainoat DC pelini.. Shenumueista vielä se, että ko. pelit ovat jotain uskomatonta, voin sanoa, että osa minusta jäi niihin :> Ehkä se on se tunnelma.

Omistaako kukaan teistä muuten Ikarugaa DC:llä ? Pelin GC version olen läpi vetäissyt ja jonkinlaiset scoretkin siinä olen saanut, mutta kumpaakaan versiota en vielä omista. Joten kokemuksia Ikarugasta ? Meni hiukan offtopic kylläkin... Ja olen siis uusi jäsen täällä konsoliFINissä, ave, te salute ! ;>

Tervetuloa iloiseen joukkoomme.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Orin
Omistaako kukaan teistä muuten Ikarugaa DC:llä ? Pelin GC version olen läpi vetäissyt ja jonkinlaiset scoretkin siinä olen saanut, mutta kumpaakaan versiota en vielä omista. Joten kokemuksia Ikarugasta ?
Ikarugasta löytyy enemmän keskustelua täältä.

Capcomkin jättää Dreamcastin

- Capcom of Japan announced they will switch off all Dreamcast online services and Dreamcast game webpages on December 10, 2003.

No voi hemmetti.. Miksi, Capcom, miksi??? :(

Oon ittekkin tuskaillu ton suhteen et miten DC saadaan nettiin PC:n laajakaistan kautta. Jos joku teistä saa systeemin toimiin niin voitteko ilmotella mullekin. Joskus aikoja sitten olin DC:llä netissä (se oli sitä aikaa kun Dreamkey 2.0 toimi vielä) ja nyt kun on Dreamkey 3.0 ja PlanetWeb niin tekis kyllä mieli koittaa miten toi online- pelaaminen onnistuu.

Jossain annettiin ymmärtää et sen vois saada onnistuun jotenkin hubilla tai reitittimelläkin. Osaisko joku sanoo ylipäänsä jotain tapaa onnistua tässä?

Jos onnistutaan niin laskekaa mutkin mukaan kaartiin...

Ylös Bottom