Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sega Megadriven asennus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maksalaatikko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

maksalaatikko

New Member
Eli tänää löysin kirpputorilta kyseisen vehkeen. Halpaa oli ja pakkohan se oli ostaa vaikka hintalapussa sanottiinkin: EI OLE VARMAA TOIMIIKO. No tästä kuitenkin puuttuu piuhoja, etten pysty kokeilemaa, että toimiiko. Siis kysynkin, että mitä piuhoja mulla täytyis olla. Tälläsiä röörejä löytyy koneesta, kun: EXT., RF-OUT (tää piuha mulla on), A/V OUT ADAPTOR, ja sit sellane rööri, mihin laitetaa sellane isompi pyöree piuha. Eli noi kolme reikää jää tyhjäks. Auttakaa tyhmää.

Vastaus: Sega Megadriven asennus?

Saisko linkkiä sinne että itellekin vähän selviäisi tämä asia.

Hups en todellakaan huomannut. :D En olisi uskonut että näin vanhoja ketjuja säästetään. Ei mulla enää ongelmia sen kanssa ole sain tarvittavat tiedot jo.

En uutta ketjua viittinyt aloittaa kun otsikko niin sopiva.

Eli ongelmana on se että tv ei löydä megadriven taajuutta vaikka kaikki piuhat kiinni ja laitteen valo palaa.

Testasin toisella tv:llä laitetta viikko sitten, joten laitteen hajoaminen on epätodennäköistä vaikka myös mahdollista. Mikä avuksi, eli onko jotain yleisimpiä mokia, mitä kannattaisi testata? Samalla tv:llä käytän esim SNESsiä ongelmitta.

(Megadriven antenni liittymästä löytyi jokin pikku vipu, mutta senkään siirtäminen eri suuntiin ei vaikuttanut. SELECT I/G)

Viimeksi muokannut moderaattori:

HUH, :) Parin tunnin säädön jälkeen TV lopulta maagisesti löysi megadriven!

Ehkä laitteen iästä johtuen kasetin pitää olla olla juuri oikeassa syvyydessä toimiakseen, eli jos upottaa kasetin pohjaan saakka kuten Snessissä ei homma toimi.

Ylös Bottom