Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sega Saturn Paketti

spineshank

Active Member
Eli tarjouksessa olisi seuraavaa:

Sega Saturn
2 padi-ohjainta, joista toinen Sega alkuperäinen ja toinen identtinen Turbo Joypad hidastus- ja turbo-toiminoilla
2 valopistoolia. Segan omia, ehjiä ja toimivia.
av-kaapeli. Valitettavasti testatessani huomasin, että alkuperäinen rgb-kaapeli on rikki , mutta mukaan oli jossain kaupassa joskus tullut av-piuha, joka taasen toimi. Kuvanlaatu tosin ei ole erityisen häävi, kunnon piuhaan verrattuna. Itselleni jäävästä koneesta en valitettavasti piuhaa myy.

Pelejä:
Last Bronx
Fighters Megamix
Athlete Kings
Fighting Vipers
Virtua Fighter 2

Sekä valopistoolipelit:
Mighty Hits
The House of the Dead
Virtua Cop
Virtua Cop 2

Peleistä The House of the Dead ja Virtua Cop ovat cd-boxissa, koska ne tulivat aseiden mukana. Last Bronx, Athlete Kings ja Fighters Megamix ovat muovikoteloissa ja erittäin hyvässä kunnossa. Loput ovat niissä Segan "loistavissa" pahvikantisissa, jotka ovat nykyään käytön jäljiltä löysempiä kuin, no tiedätte.. Niistäkin tosin vain virtua cop 2 on kansiltaan kärsinyt(kulumaa kulmissa ja etupuolella.)Itse ostin tosin sen käytettynä aikoinaan, eivätkä kulumat ole, ainakaan pääosin, minun aiheuttamia. Fighting Vipersin ja Mighty Hits:n etukannessa on hintalapun poiston yhteydessä tullut raapale.
Myös itse konsoli ja ohjaimet ovat hyvässä kunnossa.

Kaikissa peleissä on manuaalit ja oheisroinat edelleen tallella ja kunnossa. Onhan siinä nostalgiaa lukea Saturnin julkaisun aikaisia pelimainoksia.
Hintaa pyytäisin tuollaisen 50 tai mitä tarjotaan. Pakettina jos joutuu lähettämään, niin pk toki päälle.
Paketti sijaitsee Turun kupeessa Kaarinassa Piispanristillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sega Saturn Paketti

voin ostaa paketin lähetin viestii mutta et ole vastannut mitään ?
 
Ylös Bottom