http://ps2.konsolifin.net/uutiset/uutiset.php?id=661
Segan markkinointihistoria ei ole mairitteleva. Ovathan legendaarisen pelitalon viimeisimmät konsolit flopanneet aina näyttävämmin. Toisin oli 16-bittisten koneiden aikaan 1990-luvun alussa, kun Segan MegaDrive kamppaili vielä tosissaan konesukupolven herruudesta. Näihin tunnelmiin palaillaan Segan E3-messuosastolla.
SPOnG.com on saanut vihiä firman suunnitelmista herätellä MegaDrive-klassikoita henkiin. "Kyse ei ole vain Game Boy Advance -porttauksista", sisäpiirin syväkurkku sanoo, "vaan jokainen alusta saa osansa 16-bittisestä hyvästä". Jäämme pelonsekaisin tuntein odottelemaan vahvistusta asiaan.
Pikaisena päivityksenä mainittakoon, että Gamers.com osaa kertoa uutisessaan WOW Entertainmentin työstävän uusintaa Altered Beastista ja Pseudo Interactiven puuhaavan Vectormanin parissa. Molemmat pelit ovat näillä näkymin tekeillä PlayStation 2:lle.
Mikäs sen mukavampaa. Itse odottelen vasta Overworksin Shinobia, joka julkaistaan Euroopassa ensi kuussa. Pelin nimeäminen jonkun kiviajalta tutun sarjan mukaan on halpa keino saada tuotteelle näkyvyyttä, mutta ainakin minuun käytäntö uppoaa.
Segan markkinointihistoria ei ole mairitteleva. Ovathan legendaarisen pelitalon viimeisimmät konsolit flopanneet aina näyttävämmin. Toisin oli 16-bittisten koneiden aikaan 1990-luvun alussa, kun Segan MegaDrive kamppaili vielä tosissaan konesukupolven herruudesta. Näihin tunnelmiin palaillaan Segan E3-messuosastolla.
SPOnG.com on saanut vihiä firman suunnitelmista herätellä MegaDrive-klassikoita henkiin. "Kyse ei ole vain Game Boy Advance -porttauksista", sisäpiirin syväkurkku sanoo, "vaan jokainen alusta saa osansa 16-bittisestä hyvästä". Jäämme pelonsekaisin tuntein odottelemaan vahvistusta asiaan.
Pikaisena päivityksenä mainittakoon, että Gamers.com osaa kertoa uutisessaan WOW Entertainmentin työstävän uusintaa Altered Beastista ja Pseudo Interactiven puuhaavan Vectormanin parissa. Molemmat pelit ovat näillä näkymin tekeillä PlayStation 2:lle.
Mikäs sen mukavampaa. Itse odottelen vasta Overworksin Shinobia, joka julkaistaan Euroopassa ensi kuussa. Pelin nimeäminen jonkun kiviajalta tutun sarjan mukaan on halpa keino saada tuotteelle näkyvyyttä, mutta ainakin minuun käytäntö uppoaa.