Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Segan pelit multiplatformiksi!

Arseska

New Member
http://www.xboxfin.com/uutiset/uutiset.php?id=256

Eli tuon uutisen mukaan pian sellaiset legendaariset pelit kuten Virtua Fighter ja Sonic voivat kääntyä Xboxille.

Itseäni erityisesti kiinnostaa Virtua Fighter, puhutaahan selkeästi taistelupelien kuninkaasta. Toivottavasti grafiikka olisi vähän eri luokkaa kuin pleikkari versiossa, muuten aivan täydellinen peli.
 
Toisaalta Xbox voi kyllä menettää esim. Panzer Dragoon Ortan muille alustoille... Että vähän kaksipiippuinen juttu. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Toisaalta Xbox voi kyllä menettää esim. Panzer Dragoon Ortan muille alustoille... Että vähän kaksipiippuinen juttu. :)
Mitä haittaa ja "menettämistä" on, jos Panzer Dragoon kääntyy myös muille koneille? Kyllähän se Xbox-versio on silti koneelle optimoitu.
 
Kyllä sitä aina yhden Panzer Dragoonin voi antaa (varsinkin kun tietää, että millä koneella se kuitenkin on parhaimman näköinen ;)), jos saa tilalle esim. Virtua Fighterin, Super Monkey Ballin ja Virtua Tenniksen. Nam! :p
 
Miellyttävää. Splinter Cell tulee muille konsoleille, Panzer Dragoon tulee muille konsoleille, tässähän ei tarvitse sittenkään hommata XboXia (vielä). VF4n sahalaidattomana voisin kyllä tahtoa :D Eikä muuten pidä puhua mistään menettämisestä jos peli kuitenkin tulee kyseiselle alustalle, MS siinä menettää esimerkiksi minut asiakkaana, mutta pelaajat vain voittavat.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Miellyttävää. Splinter Cell tulee muille konsoleille, Panzer Dragoon tulee muille konsoleille, tässähän ei tarvitse sittenkään hommata XboXia (vielä). VF4n sahalaidattomana voisin kyllä tahtoa :D
Perfektionisti haluaa tietysti hienoimman version pelistä, ei tehottomammalle koneelle tehtyä käännöstä. Vaikka mistä sitä tietää, ehkä GC-versioista saadaan yhtä hienoja.

Kauniimpi Virtua Fighter olisi minunkin toivomuslistallani.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mikkisoft vois ostaa koko segan ja ottaa kaikki pelit yksinoikeudella xboxille ja sen jälkeen myöhemmin pc:lle
 
mitä mä luin et sega sports pelejä ei tehä enää gcllä
onks tää totta?
jos on nii, hehe
nba 2k3 on paras........ei voi ostaa suomest
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KAVVE
mitä mä luin et sega sports pelejä ei tehä enää gcllä
onks tää totta?
jos on nii, hehe
nba 2k3 on paras........ei voi ostaa suomest

Niinhän Sega taisi ilmoittaa... mitään varmaa tietoa ilmoituksesta minulla ei kyllä ole. Toivottavasti vaan Sega alkaa panostaa Euroopan julkaisuihin (siitähän oli kanssa juttua, että Sega alkaisi taas itse levittämään pelejä täällä, eikä käyttäisi enää Infogramesia) niin saadaan Sega Sportsin pelit tännekin. Etenkin NHL 2k3 kaipaan testiin mahdollisimman nopeasti.
 
Ylös Bottom