Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sekalaisia kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Sekalaisia kysymyksiä

Kyllä kaken saa aika helposti solmuun, kannattaa aluksi leikkiä sen MMC:n kanssa ja vasta sitten räplätä sen sisäisen muistin kanssa. Tosin en näe mitään syytä miksi sen sis. muistin kanssa pitäisi tehdä mitään, osta 512MB MMC niin tilaa on tehdä mitä vaan. (Vaikka asentaa Win XP PC:tä varten sinne ja käyttää loppua tilaa kaken kanssa :D )

Tonppa sanoi:
Eh joo. :) En minä yleensä faileja ala huvikseni dellailemaan. Luulin, että se voi jotenkin muuten kaataa kaken.

jarnol sanoi:
Jos noita ääniä haluat sinne puhelimen omalle muistille suosittelisin käyttämään jotain muuta formaattia kuin MP3:sta, tilaahan sillä sis. muitilla on 3.5MB.

Helpoin tapa siirtää joku soittoääni tai kuva sis. muistille on ne Median alla olevat ohjelmat (esim. Kuvat sovelluksella valitset kuvan joka on MMC:llä ja valitset Siirrä Kansioon --> Laitteen muisti.)

Huomautus: Ei sen soittoäänenä olevan MP3:sen tarvitse olla kuin 10-20 sek pituinen pätkä. Minulla soittoääni vie tilaa alle 400kt. :rolleyes:

EDIT: Aloin tuossa räpläämään enkakea ja huomasin, ettei se tajunnut etsiä MP3:sta laitteen omasta muistista. Mutta räplääminen jatkuu...

Viimeksi muokannut moderaattori:

jarnol sanoi:
Jos noita ääniä haluat sinne puhelimen omalle muistille suosittelisin käyttämään jotain muuta formaattia kuin MP3:sta, tilaahan sillä sis. muitilla on 3.5MB.

Helpoin tapa siirtää joku soittoääni tai kuva sis. muistille on ne Median alla olevat ohjelmat (esim. Kuvat sovelluksella valitset kuvan joka on MMC:llä ja valitset Siirrä Kansioon --> Laitteen muisti.)

Mun MP3:t vie vain pari sataa kiloa, jotka laittaisin laitteen muistiin.

En edelleenkään saa vietyä MP3-tiedostoja laitteen muistiin. MP3-soittimessa ei ole tuollaista Siirre Kansioon -kohtaa.

tsinivuo sanoi:
EDIT: Aloin tuossa räpläämään enkakea ja huomasin, ettei se tajunnut etsiä MP3:sta laitteen omasta muistista. Mutta räplääminen jatkuu...

Tosiaankin. Instasin nyt tuon FileExplorerin ja sain MP3:n laitteen muistiin. Mutta eipä sieltä sitä pysty valitsemaan soittoääneksi. Ei hitto miten loogista...

Tonppa sanoi:
Tosiaankin. Instasin nyt tuon FileExplorerin ja sain MP3:n laitteen muistiin. Mutta eipä sieltä sitä pysty valitsemaan soittoääneksi. Ei hitto miten loogista...

Yritäs laittaa se mp3 tiedosto kansioon c:\Nokia\Sounds\Digital\ ja yritä sitten uudestaan.

GreeDy sanoi:
Yritäs laittaa se mp3 tiedosto kansioon c:\Nokia\Sounds\Digital\ ja yritä sitten uudestaan.

Eipä auttanut.
(Alunperin se MP3-tiedosto oli hakemistossa C:\system\sounds\digital)

Tonppa sanoi:
Eipä auttanut.
(Alunperin se MP3-tiedosto oli hakemistossa C:\system\sounds\digital)

Jos olen väärässä, kivittäkää, mutta vika on siinä, että Tonpalla on QD. QD:Stahan MP3-tuki on poistettu, epävirallisilla playereillä homma toimii kyllä, mutta heikolla menestyksellä.

Unreal-Hawk sanoi:
Jos olen väärässä, kivittäkää, mutta vika on siinä, että Tonpalla on QD. QD:Stahan MP3-tuki on poistettu, epävirallisilla playereillä homma toimii kyllä, mutta heikolla menestyksellä.

Itselläni on wanha kake, avovaimolle tuli juuri QD. Mutta omallani siis räplään.
(Olen kyllä tietoinen, että QD:stä puuttuu MP3-tuki, enkä siis sillä todellakaan yrittäisi tätä temppua... :))

... en nyt löydä mistään delliä, millä voisin dellata tämän viestin ...

Hmm. Aika paljon jää tyhjää, lähemmäs puolet. No, kait se sitten vain on sulatettava.

Knight sanoi:
Hmm. Aika paljon jää tyhjää, lähemmäs puolet. No, kait se sitten vain on sulatettava.

Voithan vaihtaa sen operaattorilogon johonkin kivempaan kuvaan, joka sitten täyttääkin lähes loput näytöstä =)

Onko kenelläkään Gage (siis wanha malli) sammutellut itseään? Omani on löytynyt tähän mennessä kolme kertaa pimeänä.

Laita on ollut ihan paikoillaan, ei taskussa tms. Silloin tällöin olen vilkaissut että onkohan tullut puheluja tai viestejä ja joskus havainnut että laite on ollut pimeänä. Virtaa on ollut vaikka kuinka, eli siitä se ei ole ollut kiinni...

Elikkäs, mitä muistikortteja N- Gage tukee, antakaapa esimerkkejä? :confused:

Ylös Bottom