Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sekalaisten Twitch-ongelmien ja kysymysten ketju

gamerr

New Member
Aloittelen PS4sen ja PCn pelien striimamista Twitchissä. Muutamia kysymyksiä asiaan liittyen:

1) Mulla on Xsplit mutta kumpi versio on parempi kun käytän Logitech C922 kameraa? Gamecaster vai Broadcaster? Onko missään jtn suomenkielistä manuaalia? Minulla on myös Elgato HD60 PS4 pelien tallentamiseen mutta ELgaton Gamecapture ohjelma ei ole vielä tuttu.

2) Alussa Twitch saitti toimi ok mutta nyt kun laitan striimauksen PCllä päälle niin striimiä ei näy vain pelkkää mustaa videota. Tähän asti striimi hoitunut näytönohjaimen omalla ohjelmalla kun Xsplit ei ole vielä käytössä.
 
Taas Probleemia pukkaa eli kun/jos haluaa striimata Twitchiin PCllä kameran kanssa niin saako millään ohjelmalla omalle PC-näytölle näkymään kameran striimikuvaa pelinäkymässä kuten se näkyy striimin katsojille?
Miten Xsplit Broadcasterilla saa striimin sätin näkymään PCn näytössä?
Mahtavaa jos joku pystyis auttamaan
 
Yritin tuliterällä Acer Predatorilla G3-710 (Nvidia GTX 1060 -näytönohjain 6 GB:n muistilla, Intel Core i5-7400 neliydinsuoritin, 8GB keskusmuistia) striimata ekaa kertaa Twitchiin mutta game menussa vielä striimi ihan ok mutta kun itse peli alkaa niin striimi lagaa hulluna tai sitten ei näy kuvaa ollenkaan ja Twitchissä näkyy vaan että yrittää ladata kokoajan mutta mitään ei näy.
30 FPS ja 720p taisi olla striimin asetukset. Ei tainnut onnistua huonommillakaan asetuksilla.
Kun striimasin näytönohjaimen omalla ohjelmalla ni striimi toimii ihan ok. Kaverilla jolla samanlainen kone niin taisi WOWin striimaaminen onnistua ihan ok mutta hänellä on Siegen kanssa sama ongelma.
Xsplitillä olis kuitenkin halu striimata niin saa kameran ympättyä mukaan mikä ei näytönohjaimen ohjelman kanssa ilm.onnistu.
Onko kellään mitään idistä mikä voisi auttaa vai auttaako mikään?
 
Ylös Bottom