Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Seuraatteko Eurooppalaisia futissarjoja?

Esa Mäkijärvi

KonsoliFIN Alumni
Eli seuraako täällä ihmiset Eurooppalaisia futissarjoja ja jos seuraa, niin mikä sarja kiinnostaa ja mikä on täällä keskustelevien ihmisten mielijoukkue seurajoukkuetasolla?

Itse seuraan kattavasti Espanjan Liigaa (Real Madrid kiinnostaa erityisesti) ja tuloksia kaikista muista Euroopan "varteenotettavista" futissarjoista (Saksa, Italia, Hollanti, Belgia, Englanti, Portugali ainakin).. joukkueina edellämainittu Real Madrid ja Hollannin Feyenoord ovat mieleen.

Kertokaa omat mielipiteenne!

- Esa
 
no Serie A ja Juventus! mitäpä siihen muuta :)

veikkaus liiga suoraan sanottuna suXX0r, vain paikanpäällä katottuna pelit yltää johonkin... :p
 
Ei mitään euro-sarjoja, Suomen Veikkausliiga r0x. Eurosarjoja seuraan vain niiltä osin miten Suomalaiset siellä pärjäävät.

EM/MM-karsinnat ovatkin sitten elämä. Alle 9 päivää aikaa Euro2004 lohkoarvontoihin.

TV2 Perjantai 25.1.2002, 12.50 - 13.40
 
Joo en oo urheiluhullu, mutta futis on todella lähellä sydäntä! Ja etenkin tuo jo mainittu Real Madrid! Raul on jumala!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Joo en oo urheiluhullu, mutta futis on todella lähellä sydäntä! Ja etenkin tuo jo mainittu Real Madrid! Raul on jumala!

Luis Figo, Raul, Morientes, McManaman, Zidane, Casillas, Roberto Carlos, Ivan Campo, Guti, Hierro, Karanka, Savio, Munitis.. :D

- Esa
 
Real Madrid

Olen ollut Real Madrid/Liverpool kannattaja melkeinpä koko ikäni, mutta Liverpool on pelannut niin tylsää futista vuosiin, että enää ei kiinnosta ollenkaan ellei Litmanen pelaa. ManU:sta on kyllä muodostunut Cantona aikojen aikana suosikkijoukkueeni.

Mutta..Real on on kyllä ehdoton joukkue, Raul on maailman paras hyökkääjä minulle ja Real pelaa aina viihtellistä futista..kelpaa.
 
Re: Real Madrid

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Everlast
Mutta..Real on on kyllä ehdoton joukkue, Raul on maailman paras hyökkääjä minulle ja Real pelaa aina viihtellistä futista..kelpaa.

Joo Everlast puhuu asiaa(Kuten aina:) )! Raul tekee niin hienoja maaleja että... Kyllähän noi Zidane ja Figo pyörittää peliä hyvin ja on helvetin hyviä pelaajia, mutta Raul oli tossa joukkueessa jo ennen niitäki! Noi on vaan tommosia isolla rahalla ostettuja tähtiä! Mutta kuten Everlastkin totesi, Real pelaa VIIHDYTTÄVÄÄ jalkapalloa!
 
Veikkauksen kautta on tullut seurattua.
Eipä ole varsinaista suosikkia mutta juventus ja tottenham ovat olleen lähellä sydäntä.
Paitojen värit on ihan sattumaa.

Nyt on cupin peli pitkävedossa
<2> Atalanta - Juventus

ei noista cupeista ikinä tiedä miten käy.
 
pitkäävetoa ja vakioveikkausta on lähinnä tullut pelattua.

tossa tiistaina tein tämmösen pitkävedon:

blackburn-barnsley 1
chelsea-norwich 1
lazio-milan 2
crystal p-gillingham 1
atalanta-juventus 2

kerroin: 15.50
panos: 2

eli kaikki on mennyt nyt oikein tähän mennessä (vika pelataan tänään) :D
 
Re: Re: Real Madrid

Oma kantani Eurooppalaisesta futiksesta on seuraava:

Italia: Yksi maali, jonka jälkeen kaikki puolustavat. Pelistä ei tule niin kiinnostavaa.
Saksa: Konemaista, mutta kieltämättä tehokasta futista. Ei kovinkaan mielenkiintoista katsottavaa.
Espanja: Hyökkäyspainotteista yleisöön menevää jalkapalloa.
Englanti: Tähän ei oikeastaan mulla ole virallista kantaa. Brittifuts on ihan kivaa katsottavaa, mutta ei yllä Espanjalaisen futiksen taholle.

Ja Real Madridista vielä, kyllä on aina miellyttävää katsella, kun Figo pistää millintarkan keskityksen maalille ja Raul puskee sen hallitusti maaliin.

Täytyy sanoa, että kiistatta yksi kaikkien aikojen parhaista futiskaupoista oli Realin veto ostaa Figo pois Barcelonalta..

- Esa
 
ja Premium on tottakai Bayern Munchenin
kannattajia. Elber, Scholl ja Salihamidzic
tuovat Champions League-kannun
tänäkin vuonna kotiin suoraan Realin ja Manun
nenän edestä... Niinkuin olisi pitänyt tapahtua
kahtena edellisenäkin vuotena... :p
 
Re: Re: Re: Real Madrid

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Täytyy sanoa, että kiistatta yksi kaikkien aikojen parhaista futiskaupoista oli Realin veto ostaa Figo pois Barcelonalta..

- Esa
joo..vaikka itse en uskonutkaan siihen (figo vs. zidane syö toisiaan) mutta yllättävän hyvin tuntuu toimivan, ottaen huomioon mcmanamanin...tietenkin mcmanaman pelaa laitaa ja tuskin paljon pelaa muutenkaan...
mutta liverpoolilla (suosikki joukkueeni kun olin pienempi..john toshack, kenny dalglish, kevin keegan, ray clemence, ian rush ja kumppanit..keitä jäi pois?) on tällä hetkellä ManU:n lisäksi hyvä kokoonpano...tietysti valmentaja päättää esim. litmasen peluuttamisesta...(täytyy olla jotain mitä emme me tiedä) hyypiä on löytänyt itselleen hyvän seuran...:)
robbie fowlerin pitää tietysti nyt aluksi näyttää, kun potkittiin leedsiin...johan maaleja tulee...heh.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Ei mitään euro-sarjoja, Suomen Veikkausliiga r0x.

Hyi hell...

Veikkausliiga on yhtä ankea kuin Venäjän puolinen Karjala. Ei sitä yksinkertaisesti pysty Champions Leaguen jälkeen katsomaan. Hienoja tilanteita Veikkausliigassa voi nähdä parhaimmillaan ehkä kerran vuodessa, jos silloinkaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton

Veikkausliiga on yhtä ankea kuin Venäjän puolinen Karjala. Ei sitä yksinkertaisesti pysty Champions Leaguen jälkeen katsomaan. Hienoja tilanteita Veikkausliigassa voi nähdä parhaimmillaan ehkä kerran vuodessa, jos silloinkaan.

Heh, arvasin (tosin olisin uskonut tämän kommentin tulevan jo alle viidennen viestin jälkeen). Veikkausliigan taso ei ole kovin kova, myönnän sen, mutta en ymmärrä miten joku voi saada mitään fiiliksiä jostain tuhansien kilometrien päässä pelattavista ulkomaisista sarjoista. Champions Liigaa tulee joskus katsottua juuri noiden hienojen tilanteiden takia, mutta en saa niistä minkäänlaisia fiiliksiä irti. Sama juttu EM/MM-kisojen kanssa kun Suomi ei niissä pelaa.

EM/MM-karsinnat ovat edelleen elämä. Jopa veikkausliiga jää kakkoseksi. Voi sitä fiilistä kun Suomi menee Saksaa vastaan 2 - 0 johtoon olympia-stadionilla ties kuinka monen tuhannen katsojan keskellä. Oi sitä fiilistä mikä tulee sen jälkeen kun peli on 2 - 2. Olisipa jo syksy...

TV2 Perjantai 25.1.2002, 12.50 - 13.40. Reilu 7 päivää jäljellä.
 
Itse en pahemmin futista seuraa, paitsi Suomen matsit tottakai. Real ja Liverpool on yllättäen suosikit ulkomaisista joukkueista.

Serie A:sta vielä sen verran, että äijät filmaa aivan älyttömästi. Canalilta on tullut katottua ja saa aina uusinnassa nauraa, kun äijät hyppii aina kun joku on lähellä eikä mitään pysti tekemään. En tajua jos joku jaksaa tollasta katsoa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mpdman
pitkäävetoa ja vakioveikkausta on lähinnä tullut pelattua.

tossa tiistaina tein tämmösen pitkävedon:

blackburn-barnsley 1
chelsea-norwich 1
lazio-milan 2
crystal p-gillingham 1
atalanta-juventus 2

kerroin: 15.50
panos: 2

eli kaikki on mennyt nyt oikein tähän mennessä (vika pelataan tänään) :D

Tais mennä oikein?

Mulla meni yhdellä maalilla pieleen yks peli niinkuin aina. Vielä kun seuraa tekstitv:ltä ja se maali tulee viimeisellä minuutilla.
 
Ylös Bottom