Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Seuraava Grand Theft Auto vain PS2:lle

arit73

Well-Known Member
lainattu pelit.fi sivulta

Seuraava Grand Theft Auto vain PS2:lle
tiistai 9.9.2003

Take 2 Interactiven toimitusjohtaja Jeffery Lapin paljasti sijoittajille järjestetyssä konfrenssissa, että Grand Theft Auto säilyy Sonyn yksinoikeutena ja sarjan seuraava osa ilmestyy vain PlayStation 2:lle. Jouluksi ilmestyvä Grand Theft Auto 3:n ja Vice Cityn yhteisjulkaisu Xboxille mahdollistui Lapinin mukaan yksinoikeussopimukseen tehdyn muutoksen kautta.
 
Jee jee, no minäpä varmaan ostan sitten ps2:en eipä ole kuin kolmas pleikkari kakkonen, ja rahaa palaa. ensiviikolla rumpuihin menee jo 3860 ou jee:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Jee jee, no minäpä varmaan ostan sitten ps2:en eipä ole kuin kolmas pleikkari kakkonen, ja rahaa palaa. ensiviikolla rumpuihin menee jo 3860 ou jee:p

Hauskaa että sinulla on lahja nauraa rahan menetykselle, minulle meikäläiselle se on nimittäin edemmänkin negatiivinen asia. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sormusaave
Hauskaa että sinulla on lahja nauraa rahan menetykselle, minulle meikäläiselle se on nimittäin edemmänkin negatiivinen asia. :D

Toisilla sitä on vähän enemmän. Valitettavasti en kuulu kyseiseen joukkoon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Toisilla sitä on vähän enemmän. Valitettavasti en kuulu kyseiseen joukkoon.

No sanonpa vaan, että minä kyllä yleisesti ottaen kuulun samaan joukkoon teidän kanssa, kun olin 15 vuotias, eipä ollut varaa ostaa minkäännäköistä mopoa, vaikka olisin sellaisen halunnut, viimeisenä kolmena vuotena ei ole ollut varaa ostaa savukkeita, eikä mitään muutakaan kuin pari kertaa kuukaudessa. nyt olen tehnyt koko kesän armottomasti töitä, suurimman osan viikonlopuista mukaanlukien. nyt sitä rahaa on enemmän, kuin minulla on ollut ikinä, jotenka laitan sitä nyt kerrankin menemään. Mä pistän haisemaan, Mä pistän palamaan..... Jokkepapalla on nyt menoja:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Toisilla sitä on vähän enemmän. Valitettavasti en kuulu kyseiseen joukkoon.
Mie taidan kuulua siihen keskikaartiin. Tossa olisin jo kironnut. Tietty kun rummut saa niin mikäs siinä :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Mie taidan kuulua siihen keskikaartiin. Tossa olisin jo kironnut. Tietty kun rummut saa niin mikäs siinä :)

Parempaan paikkaan ei voisi melkein rahojaan pistää. Itse kun aloitin rumpujen soiton, niin yli puoli vuotta jouduin tyytymään penkin ja sohvan hakkaamiseen rumpukapuloilla. Nyt olen paskoilla rummuilla soitellut sitten siitä lähtien, ennen kuin itselleni sähkörummut rakensin, mitkä annettiin pois, kun ei uuteen kämppään mahdu.
 
Ylös Bottom