Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Seuraavan Grand Theft Auton ideointi

PurpleHaze

Active Member
Ehkä vähän liian aikaista tehdä tälle ketju, mutta kun kyseessä kuitenkin niin kunkku pelisarja että oli "pakko" tehdä ja IV:ekin alkaa olemaan menneen talven lumia siis ps3 puolella (prkl:n microsoft)

Saisi pysytellä realistisella puolella eikä mtn epärealistista sr 2 tyylistä peliä sen saa sitten volitionin pojat hoitaa. ;) Tällä kertaa meininki voisi olla samantyylistä kuin vice cityssä eli aurinkoista eikä synkkää niinkun IV oli no tiedätte mitä ajan takaa. Paljon enemmän aseita, aluetta saa mun puolesta pienentää näin voidaan keskittyä muihin osaalueisiin, enemmän vaatteita mutta kaikki auton tuunaus, talon sisustamisen saa jättää, paljon hollywood tyylisiä ISOJA! keikkoja esim. pankki keikka mitä joutuisi itse suuunittelemaan useissa osissa eikä rynnätä suin päin rötöstelemään niinkuin IV:n three leaf clovers (kirjoitinko oikein?) tehtävässä.Tästä pelistä saisi todella hyvän jos R* oppii nyt IV:n virheistä. Otsikon nimi vaihdettu...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3 HYPE]

Suosittelen tässä vaiheessa muokkaamaan topicin nimeksi vaikkapa; Seuraavan sukupolven Grand Theft Auto ideointi.

Ihan hyviä pointteja sulla heti mielessä, itse lähtisin samaan suuntaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3 HYPE]

Laita otsikoksi vaikka GTA Vice City 2. Ei kumminkaa tule olemaan GTA V vaan joku vice cityn tai san andreaksen tyylinen GTA3:en pelimoottorilla tehty puolta parempi peli:D
 
Vastaus: Seuraavan Grand Theft Auto:n ideointi.

Tosiaan mielummin Vice City suuntaan, kun IV suuntaan. Talon sisustaminenkin vois olla ihan kivaa jos siellä jotaan pitäs tehdä muutakin. Itse olen välillä miettinyt, että mikäköhän se oli, kun ei tuo IV koukuttanut vaikka kaikin puolin ihan mukiinmenevä tekele, ehkä se oli sitten vain liian synkkä tuo värimaailma kaikin puolin.

Tärkein muutos olisi joka tapauksessa se, että tuolle rahan saanti ja sen käyttöön saatais taas jotain järkeä. VC:ssä jne. oli sentään rahalle käyttöä, mutta IV:ssä en tiedä mitä R*:s on ajatellut, kun peliä teki, kun rahalla ei tee oikein mitään.
 
Vastaus: Seuraavan Grand Theft Auto:n ideointi.

Tosiaan mielummin Vice City suuntaan, kun IV suuntaan. Talon sisustaminenkin vois olla ihan kivaa jos siellä jotaan pitäs tehdä muutakin. Itse olen välillä miettinyt, että mikäköhän se oli, kun ei tuo IV koukuttanut vaikka kaikin puolin ihan mukiinmenevä tekele, ehkä se oli sitten vain liian synkkä tuo värimaailma kaikin puolin.

Tärkein muutos olisi joka tapauksessa se, että tuolle rahan saanti ja sen käyttöön saatais taas jotain järkeä. VC:ssä jne. oli sentään rahalle käyttöä, mutta IV:ssä en tiedä mitä R*:s on ajatellut, kun peliä teki, kun rahalla ei tee oikein mitään.

Miten nii rahalla ei ole käyttöä, itteltä se loppui aina kesken kun piti aseisiin kuteja ostaa ja ylimääräistä ei annettu juuri yhtään, mulla ainakin sellanen kuva iv:stä että haluttiin tehdä vaan hyvä tarina ja siinä se, kuitenkin r* ensimmäinen uudensukupolven peli, jospa me sitten nähdäänkin kaikki huvitukset tässä seuraavassa osassa. ;)
 
Vastaus: Seuraavan Grand Theft Auto:n ideointi.

Ketjun aloituspostaus lupaa todella hyvää kun heti tyyliin ekassa lauseessa haukutaan porukkaa xboteiksi...

Itse aiheeseen, Lost and Damnedin jälkeen taitaapi olla tulossa uusi DLC jos nyt oikein olen ymmärtänyt, jotenkin johonkin huumediileriin liittyvä. Tämä ei kai vielä ole varmistettu mutta myöskään tätä ei ole Rockstarin taholta varmistettu vain huhuksi.

Oletettavasti siis GTA IV:n varsinaista jatko-osaa saa odotella vielä kauan, itse veikkaisin 2011 alkuvuoteen tai kevääseen asti ainakin. Vice City 2 kelpaisi kyllä, koska Vice City kaupunkina on paljon hienompi kuin Liberty City..
 
Vastaus: Seuraavan Grand Theft Auto:n ideointi.

Ketjun aloituspostaus lupaa todella hyvää kun heti tyyliin ekassa lauseessa haukutaan porukkaa xboteiksi...

Itse aiheeseen, Lost and Damnedin jälkeen taitaapi olla tulossa uusi DLC jos nyt oikein olen ymmärtänyt, jotenkin johonkin huumediileriin liittyvä. Tämä ei kai vielä ole varmistettu mutta myöskään tätä ei ole Rockstarin taholta varmistettu vain huhuksi.

Oletettavasti siis GTA IV:n varsinaista jatko-osaa saa odotella vielä kauan, itse veikkaisin 2011 alkuvuoteen tai kevääseen asti ainakin. Vice City 2 kelpaisi kyllä, koska Vice City kaupunkina on paljon hienompi kuin Liberty City..

En mä mtn haukkunut eikä mulla muutenkaan mtn Xboxia vastaan ole mutta olen tottunut kirjoittamaan "Xbot" jos se sua nii paljon haittaa nii voin mä se ottaa poiskin. :rolleyes:
 
Vastaus: Seuraavan Grand Theft Auto:n ideointi.

Multiplayer pelattavan määrää sais entisestään lisätä mielestäni gta iv:n moninpelit on viihdyttävintä online pelaamista mitä olen kokeillut. Cops n' Crooks on parhaimmillaan erittäin hauskaa samoin co-op tehtävät jopa joissain muissa peleissä kammoksuamiani deathmatch/team deathmatch jaksaa pelata koska laaja pelimaailma ja kulkuneuvot antavat mahdollisuuksia pelata haluamallaan tavalla.

Mut jotain ideoita elikä Co-op tehtäviä sais lisätä paljon vaikka joku 50 tehtävää (gta iv:ssä vain 3 kpl)
Tankit (rhino) ja sotilas helikopterit joissa raketit(hunter) takas ja niiden käytön mahdollistaminen osassa multipalyer pelejä tai aina parempi jos valikoista vois valita löytyykö ne pelistä vai ei.
race ja gta race valikoissa vois valita ihan tarkasti sen ajoneuvon jolla kaikki lähtee kisaan eikä vain ajoneuvo tyypeittäin elikä jos hosti haluaa et race kilpaillaan vaikka vain faggioilla niin se on mahdollista toteuttaa valikoista.
Team deathmatchin valikoissa pitäis olla mahdollisuus jolla teamien lukumäärää voi rajoittaa aina 2 asti.
Ja tietokoneen toteuttama pelaajien jako teameihin vois olla myös vaikoissa koska välillä aikaa kuluu liikaa kun pelaajat vaihtelee teameja ja kukaan ei hyväksy pelin aloittamista.
samoin tolle hostin nukahtamiselle pitäis saada joku ratkaisu koska usein on pelaajat valmiina aloittamaan pelin mutta hosti ei tee mitään ja kaikki odottaa (kun tarpeeks moni ei tiedä äänestää sitä poiskaan).

lisäystä
gta foorumilla on keskustelua tästä ja siellä on hyviä ehdotuksia
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=360753&st=40

ja kyllä kait tässä sellasta san andreaksen kaltaista massiivista gtaata odottaa useimmat. vice city on tunnelmaltaan paras gta ja nostalgia arvo on suuri mut puhtaasti pelattavana san andreas on paras ja mielestäni gta iv:n mukanaan tuoma lisä realismi on hyvä
opin tossa saint row 2ta kokeiltuani todella arvostamaan gta iv:ä
ja toivottavasti ovat rockstarilla jo tekemässä seuraavaa kunnon gtaata koska jos jotain san adreas kokoluokkaa olevaa pelialuetta täytetään sisällöllä samoin kuin gta iv:tä niin pelin tekemiseen menee varmaan helposti 3 vuotta jos riittääkään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Seuraavan Grand Theft Auton ideointi

San andreaksen tyylinen, jossa on erilaisia pikkukyliä, maaseutua ja erämaita. Leikkialueen iso koko tuo jo paljon tekemistä, kun on tutkimista ja muuta. Lentokoneet takaisin. Iso hommahan se olis mutta lentäen/meriteitse voisi vaihtaa kaupunkia/saariryhmää.
 
Vastaus: Seuraavan Grand Theft Auto:n ideointi.

Tosiaan mielummin Vice City suuntaan, kun IV suuntaan. Talon sisustaminenkin vois olla ihan kivaa jos siellä jotaan pitäs tehdä muutakin.
Talojen sisustamiseen jokin pointti. Pelkkää soffan siirtelyä voi tehdä Homessa. Buddyjen määrän lisääminen. Sisustuksessa otettava huomioon ketä kuuluu kaveripiiriin. Art Deco -kämppä mafiosoille ja politikoille, mutta jengiläiset ja pikkudiilerit saisi luokseen sopimaan bisneksistä jos kämppä olisi enemmän luokkaa huumeluola. Vaatetus myös senmukainen.

Uhkapelit takaisin. SA:ssa tuli korttia pelattua aina kun tarvitsi pientä huilia tehtävien välissä. Panoksena voisi rahan lisäksi käyttää omistamiaan asuntoja, kiinteistöjä, autoja...yms. Niinkuin elokuvissa, viimeiseksi kaivetaan autonavaimet rahapinon päälle. :D
 
Vastaus: Seuraavan Grand Theft Auton ideointi

Itse pidin erittäin paljon Vice cityn 80 luvun meiningistä kaikkine räikeine värivalo melskeineen. Tuosta San Andreaksesta taasen voisi kopioida vaikka erilaisia hahmon kehittämis mahdollisuuksia kuten bodailu ym.
 
Vastaus: Seuraavan Grand Theft Auton ideointi

Jos tuo Lost & Damned mikä lie tulis ps3selle luultavasti ostaisin sen koska onhan se
GEE TEE AA! Mutta tällä hetkellä odotukset seuraavassa osassa on niin pienet että hakkaan mielummin Lair:ia kun GTA IVtä.
 
Vastaus: Seuraavan Grand Theft Auton ideointi

Aika ihmeellinen ketju, mutta vastataan nyt vaikka sen verran että itse tekisin heti alkuun GTA:sta kunnon pelin, enkä mitään random häröilyä. Kunnon juoni, selkeä juonipelaamisen rakenne ja haluaville paljon extraa. Nyt peli tuntuu vain juonta pelatessa pelkältä eessuntaassun ajelulta ja tehtävä rakenne on koko pelin ajan "hei mee ja tapa noi ja tuu sit takas!"

GTAIV:n alku oli todella lupaava, mutta ensimmäisen 3 tunnin jälkeen meininki meni sitten juuri tuohon edellä mainittuun.
 
Vastaus: Seuraavan Grand Theft Auton ideointi

mielestäni peli kaipaa myös kunnon juonen, eikä sitä "edes takas" menemistä.
monipelin puolelle jotain uutta, myös peliin saisi keksiä jotain sellaista joka kääntäisi GTA pelisarjan aivan ympäri, mutta pysyisi kumminkin GTA:na, siis jotain uutta ja mullistavaa kaipaan..

-San Andreaksen kehonrakennus, ja ym. "toimintoja" jota SA:ssa oli paljon..(kodinsisustus ja..)
-isot saaret, vähintään 3 saarta.
-Vice cityn tunnelma.
-IV:n realistisuus.
-perustuu `2000- luvulle.
-paljon erilaisia aseita (30-40 erilaista, mukaanlukien kranut ja sinko.)
-lentokoneet ja helikopterit takaisin.
-asuntojen osto mahdollisuus.
-uhkapelit takaisin.
-lisää rahan käytön kohteita. (vaatteet, aseet, autot, asunnot ja ym..)
-enemmän ostettavia vaatteita.
-trophyt (PS3 puolelle.)
-jotain uutta ja mullistavaa.

jotakin ajatuksia..mutta sekoitettuna IV:n realistisuuden, SA:n "rakenne" puolen, vice cityn tunnelmalla ja uusilla ideoilla höystetty GTA olisi sitä jotakin..;)
(ei tietenkään kopiointia aikaisemmista peleistä, vaan samalla tyylillä toteutettua mutta uutta.)
 
Vastaus: Seuraavan Grand Theft Auton ideointi

Aika ihmeellinen ketju, mutta vastataan nyt vaikka sen verran että itse tekisin heti alkuun GTA:sta kunnon pelin, enkä mitään random häröilyä. Kunnon juoni, selkeä juonipelaamisen rakenne ja haluaville paljon extraa. Nyt peli tuntuu vain juonta pelatessa pelkältä eessuntaassun ajelulta ja tehtävä rakenne on koko pelin ajan "hei mee ja tapa noi ja tuu sit takas!"

GTAIV:n alku oli todella lupaava, mutta ensimmäisen 3 tunnin jälkeen meininki meni sitten juuri tuohon edellä mainittuun.

Tää oli alunperin Gta 5 ketju mutta muutin nimen, muutan sitten vaikka nimen takasin kun pelin julkaisu ajankohta on lähempänä.
 
Vastaus: Seuraavan Grand Theft Auton ideointi

Vaikka uhkapelit olivat kivoja SA:ssa, vesitti rahojen horoaminen koko idean. Miljoonan panoksilla blackjackiä ja voittoputken jälkeen vaan savettamaan. Jos tuli häviöputki niin kaivettiin vaan tämä save ja taas oli hilloa. Tällä tapaa tuli itsekkin horottua reilu 90 miljoonaa, jolloin raha menetti merkityksen koko pelissä.
 
Vastaus: Seuraavan Grand Theft Auton ideointi

mielestäni peli kaipaa myös kunnon juonen, eikä sitä "edes takas" menemistä.
monipelin puolelle jotain uutta, myös peliin saisi keksiä jotain sellaista joka kääntäisi GTA pelisarjan aivan ympäri, mutta pysyisi kumminkin GTA:na, siis jotain uutta ja mullistavaa kaipaan..

-San Andreaksen kehonrakennus, ja ym. "toimintoja" jota SA:ssa oli paljon..(kodinsisustus ja..)
-isot saaret, vähintään 3 saarta.
-Vice cityn tunnelma.
-IV:n realistisuus.
-perustuu `2000- luvulle.
-paljon erilaisia aseita (30-40 erilaista, mukaanlukien kranut ja sinko.)
-lentokoneet ja helikopterit takaisin.
-asuntojen osto mahdollisuus.
-uhkapelit takaisin.
-lisää rahan käytön kohteita. (vaatteet, aseet, autot, asunnot ja ym..)
-enemmän ostettavia vaatteita.
-trophyt (PS3 puolelle.)
-jotain uutta ja mullistavaa.

jotakin ajatuksia..mutta sekoitettuna IV:n realistisuuden, SA:n "rakenne" puolen, vice cityn tunnelmalla ja uusilla ideoilla höystetty GTA olisi sitä jotakin..;)
(ei tietenkään kopiointia aikaisemmista peleistä, vaan samalla tyylillä toteutettua mutta uutta.)

Et oo tainut ees koko IV.tä pelata. :D Trophyt löytyy ps3:nenkin puolelta ja mitkä *piip* helikopterit takasin eihän niitä oo mistään 3D gta:sta poiskaan otettu.
 
Vastaus: Seuraavan Grand Theft Auton ideointi

Et oo tainut ees koko IV.tä pelata. :D Trophyt löytyy ps3:nenkin puolelta ja mitkä *piip* helikopterit takasin eihän niitä oo mistään 3D gta:sta poiskaan otettu.

itsellä on IV:D
mutta meinasin vaan että trophyt pysyy myös ja helikopterit tosin IV:eessä on, mutta lentokoneitä ei ole.

E: ehkä hieman huonosti ilmaistu, mutta..
 
Ylös Bottom