Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Seuraavat hypetyksenarvoiset pelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Samppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Samppa

Member
Mitäs sitten kun Mario, Metroid, Zelda, Starfox & muut paljon hypetetyt noin puolenvuoden sisällä julkaistavat pelit on julkaistu? Siintääkö horisontissa jo jotain muutakin kiintoisaa?

Itse voisin yhtena odotettavana heittää vaikka ZoonaminGame Zeron josta ei tosin paljoakaan ole tietoa vielä tihkunut, mutta onpa tuota ainakin kehitetty jo vuodesta 1999 ja takana GoldenEyen ja Perfect Darkin projektipomo (mikä ei tosin takaa vielä yhtään mitään).

Well...

1080: White Storm, Phantasy Star Online Episode I&II, Mario Kart Cubed, Mario Tennis 2, Mario Golf 2, Resident Evil Zero, Ikaruga (!), Giftopia, Too Human, Star Fox: Armada, Tales of Phantasia II, F-Zero, Virtua Fighter Quest, Resident Evil 4, Skies of Arcadia Legend, Mega Man EXE, Cas Ra, Project Devil (Capcom)...

Eiköhän tässä ole hypeautomaateille ensi vuodeksi pureksittavaa. Kaikki edellämainitut pelit on asetettu julkaistavaksi GC:lle vuoden 2003 aikana. :)

Edellämainittujen lisäksi luvassa tietenkin myös paljon spesiaaliprojekteja, joista hypekone kertoo varmaan lisää E3-messuilla ensi vuoden toukokuussa. Lisäksi ainakin mainitsemasi Zelda ja Metroid tulevat vuoden 2003 aikana tänne Eurooppaan, Zelda näillä näkymin joskus vuoden päästä.

Hieno vuosi jälleen odotettavissa.

- Esa

No no, eipäs olla sarkastisia.
Totuus on, että varmasti jokaiselle tulee löytymään jotakin.
Itselleni tuo F-Zero pistää silmään kuin roomalainen keihäs...

Tuosta Esan listasta eniten pistää silmään Star Fox Armada.

Maailman paras avaruusräiskintäsarja palaa tällä kertaa täysiverisenä. Toivottavasti Namco(Tekken, Soul Calibur ym. supernannaa) pystyy tekemään peliin sen saman fiiliksen mikä Lylat Warsissa oli.
Tosin kun katsoo, mitä Nintendo on tehnyt Mariolle ja Zeldalle, niin olen onnellinen ettei tätäkin pelisarjaa ole jätetty Shiggyn pilattavaksi, vaan laitettu selväpäiset ammattilaiset peliin.
Onneksi odotusta hillitsee vielä enemmän odotettu Star Fox Adventures. Paitsi että siinä ei välttämättä ole Falcoa! Gaah! Pystynkö odottamaan 'Armadaan asti kuullakseni taas niitä sarkastisia badass-lausahduksia?

No mitä Nintendo on tehnyt Zeldalle, kun tätä uusinta en ole vielä päässyt pelamaan ja vanhat Zeldat ainakin olivat hyviä? Ainoa asia jonka minä tiedän, mitä Nintendo on "tehnyt Zeldalle" on paremmat graffat kuin N64:lla, mutta tämähän ei voi olla se huono asia?

Jeps, jokaisella on omat mielipiteensä. Halusin vain tietää, mitä nämä muutokset ovat, kun en ole nähnyt kuin screenshotteja tästä uudesta Zeldasta. Tosin arvasin jo etukäteen, että kyseessä oli graffat. Itse pidän tosin tätä lookkia tyylikkäänä ja liikkeessä se on uskomattoman hienoa. :P

Zeldan lisäksi hypetän tässä vielä F-Zeroa, joka toivottavasti ilmestynee jo Q1 2003. sekä tietenkin Phantasy Star Onlineä, vaikkakin Euroopan online-mahdollisuus on yhä arvoitus. Soul Calibur II tulee olemaan varmasti asiallinen tapaus ja mysteeripeli Virtua Fighter Quest voisi yllättää hyvänä ja laajana pelinä. Lopuksi vielä yksi sana: Ikaruga. Amen.

Tosin kun katsoo, mitä Nintendo on tehnyt Mariolle ja Zeldalle, niin olen onnellinen ettei tätäkin pelisarjaa ole jätetty Shiggyn pilattavaksi, vaan laitettu selväpäiset ammattilaiset peliin.

Somebody please slap him!
:mad:

Re: Well...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Ikaruga

mmtäH? Tämä otetaan lupauksena;). En tiennyt että peli tulisi muille kuin Dreamcastille, PS2:sta olen huhuja lukenut. Haluan tämän pelin.

Star Fox: Armada ja Mario Kart seuraavat perässä tuolta listalta mun asteikolla.

Hyvältä näyttää tulevat kuusi kuukautta ja näköjään ensi vuosikin.

Re: Re: Well...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan

mmtäH? Tämä otetaan lupauksena;). En tiennyt että peli tulisi muille kuin Dreamcastille, PS2:sta olen huhuja lukenut. Haluan tämän pelin.

Ikaruga tulee pelihalleihin, Dreamcastille ja Gamecubelle. Mitään PS2-versiota ei ole tulossa (ainakaan näillä näkymin).

Paitsi että siinä ei välttämättä ole Falcoa!

Ei hätää! Kuulemani mukaan uusimmassa cubelle tulevassa kettuseikkailussa on myös falco. Vaikkei sitä ole screenshotseissa tai clipeissä vilahtanutkaan.

Kerrottakoon tässä samalla että minun eniten odottamat ja hypetyksen arvoiset, 2003 vuoden puolella julkaistavat pelit cubelle ovat: 1080whitestorm,F-zero,Mariokart online ja The legend of Zelda. Olen myös kuullut että GC:lle olisi tulossa Pokemon peli siis ei mikään stadium sarjan jatkaja, vaan enemmän gameboyilta tuttujen pokepelien tapanen roolipeli. Milloin tämä peli sitten kauppojen hyllyyn tupsahtaa, vaan herra tietää ja tuskin sekään!;)

Täh vastasin lainauksella mutta sitä ei näy?:confused:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Re: Well...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika

Ikaruga tulee pelihalleihin, Dreamcastille ja Gamecubelle. Mitään PS2-versiota ei ole tulossa (ainakaan näillä näkymin).

Kiitos varmistuksesta, tämähän sopii mulle :). Peli on muuten lähtenyt ilmeisesti aika hyvin liikkeelle.

Re: Re: Re: Re: Re: Well...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Itselleni Ikaruga on tällä hetkellä yksi odotetuimmista GC-julkaisuista.
Ikaruga ei näillä näkymin ole tulossa ulos muualla kuin Japanissa. Ainakin Ikarugan julkaisu Jenkeissä on peruttu kokonaan EGM-lehden mukaan. Syyksi mainittiin se, että Ikarugan tyylisille peleille ei löydy riittävästi markkinoita Japanin ulkopuolelta.

Ylös Bottom