Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Seuraavat peliostoksesi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lancer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
* XIII (jollekin koneelle, luultavasti Cubelle)
* Pikmin 2
* Shigikami no Shiro 2 (toivottavasti tämä joskus tulee PAL:na ...)
* Mario Golf / Mario Tennis / Mario Kart
* Wario World
* Hmm ... FF: CC näyttää myös lupaavalta

Pöh, hankittavia pelejä - jo ilmestyneistä - on nyt puolisen tusinaa, joka kuukausi tulee lisää. Hohhoijaa ... ei ole aikaa pelata kaikkia ;)
 
- Viewtiful Joe
- SSX 3
- Soul Calibur 2
- Roque Squadron 3
- Mario Kart / Golf
- Metroid Prime
- Wario World
- True Crime (katsotaan arvostelut ensin...)
- XIII (kuin myös tässä)
- 1080
- THUG
- FF:CC

Toivottavasti kevät on hiljainen pelirintamalla- näitä taitaa joutua vielä kesälläkin ostamaan:).

kenties:
- F-Zero
- MGS
- TMNT
- Billy Hatcher
 
Konsolinetin sivuilla olen yrittänyt sopivaa Cube-pakettia itselleni kasata, millään en saa alle 500 euron sitä pysymään.
159 euron Metroid Pak (sis. 251 muistikortti) on kaiken perusta. Siihen sitten tarvikkeista Wavebird ja RGB-kaapeli. Pakollisia pelejä:
Eternal Darkness (kerran olen läpi pelannut, todellinen mestariteos! Viime vuoden paras peli imho)
Sonic Mega Collection (Sonicista peliurani käynnistyi joskus 91)
Super Monkey Ball 2
Mario Kart DD
Viewtiful Joe
Rogue Squadron III
True Crime (tai PS2:lle)
SSX 3 (PS2:lle?)

Tietysti käytettynä voisi pari noista peleistä ostaa, siinä säästää helposti viitisenkymppiä.
 
Varmat:

- Pro Evolution Soccer 3
- Viewtiful Joe
- F-Zero GX
- Mari Kart: Double Dash
- MGS: Twin Snakes
- WRC III
- T.H.U.G
- Jak II: Renegade

Harkinnan alla:

- Sonic Mega Collection
- Teenage Mutant Ninja Turtles
- Silent Hill 3
- FF: Chrystal Chronicles
- FFXI
- FFX-2
- Mario Party 5
- NHL 2004
- ESPN NHL Hockey

Paljon hankittavaa siis olisi. Katsotaan miten käy. :)
 
Juuri Gamecuben ja Zeldan hankkineena ostoslistalla ovat:
-Metroid Prime
-Super Mario Sunshine
-Star Wars: Rogue Squadron II ja III
-Viewtiful Joe
-MGS: Twin Snakes
-Pro Evolution Soccer 3, jos on tulossa gc:lle. Onko kellään tietoa?? Muistaakseni peli oli tulossa vain PS2:lle :mad:

Sitten kun vielä löytäis rahaa että pystyis noi hankkimaan. No, pitää varmaan ryöstää pankki, sillä töihin ei millään jaksais mennä :p
 
Olen laatinut peliostostrategian:

((Tällä viikolla tulee toinen PS2-ohjain ja Rez))

24.10: VJ ja SSX 3

31.10: F-Zero GX

(Tähän väliin ehkä yksi peli [Uusi: SW: Rebel Strike Vanha: ED, Pikmin, SW: RS 2, Aggressive Inline)

14.11: MK: DD!!

(Tähän väliin ehkä joku peli [Uusi: 1080, NFS: UG Vanha: Samat)

Joululahjoiksi: CNK, MP 5, True Crime, THUG

Sen takia noin paljon, koska tulee niin paljon, jopa liikaa. Voisi keskeyttää puoleksi vuodeksi uusien tekemisen, että saisi vanhatkin ostettua varsinkin nyt, kun on PS2:nenkin.

Nem: Minulla Billy oli vielä ennen arvosteluja ostoslistalla, mutta tipahti sieltä, koska muistuttaa 3D-Soniceja pahassa ja siinä vähässä hyvässä mitä niissä on. Moninpeli on kuulemma hyvää. Tuo on perinteinen, mutta ei-niin-hyvä tasoloikka. Ei se huono ole, mutta annan tämän vain varoituksena. Minulle tuo peli tule kysymykseenkään yli puoleen vuoteen, koska syksy/joulu on täynnä hyviä pelejä ja seuraavan vuoden ensimmäinen neljännes myös. Sitten helpottaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Joulun ostoslistalleni mahtuvat Rogue Squadron 3, F-Zero GX, Mario Kart ja 1080° Avalanche. Jokaiselta odotan kestävää yksinpeliä ja laadukasta moninpeliä. Myös Viewtiful Joeta olen hankkimassa, mutten halua polttaa käämejäni sen kanssa vielä, kun seuraava peli on F-Zero.
 
Itselläni kiva lista, rahattomana koululaisena. Kaikki sulkeissa olemattomat ehdottomia pakko-ostoksia:
Animal Crossing 2
(burnout 2)
(Star fox Adventures(player's choise))
F-zero GX(31.10)
(mgs:tts)
Harvest Moon: A Wonderful Life(19.2.2004)
(1080 Avalanche)(28.11)
True Crime: Streets of LA(7.11)
(Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow)
Gta 3&Vice city(24.10)
Dancing stage Fever+matto (22.10)
(Tony Hawk: Underground (19.11))
Dog´s life(29.10)
SSX 3(24.10)
(Kya: Dark Lineage(31.10))
Metal Gear Solid 3: The snake eater
Need for speed underground (26.11)
(SOCOM:us navy seals 2)
Driver 3
GTA:San Andreas


Muokattu:Runsasta listan muokkaamista
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Paha tilanne. Cube on jäänyt aikalailla jalkoihin omassa taloudessani. Sillä ei pelata kuin kavereiden kanssa ISS2:sta ja Beach Spikersia. Ei ole sellasia himohimopelejä näköpiirissä.
 
Soul Calibur 2:n haen aamulla jos se Prismasta löytyy, ja perun Konsolinetin tilauksen.
Mario Kart on ehdoton hankinta.
 
Nyt kun vihdoin minäkin sain Soul Calibur 2:n (jes :)), taitaa seuraava ostos olla Mario Kart... Tai ehkä väliinjäänyt Resident Evil Zero tarttuu mukaan sitä ennen. Ennen ilmestymistä en millään malttanut odottaa, mutta loppujen lopuksi Resi remake riittikin aikas pitkäksi aikaa :D Nyt sitä jaksaisi taas zombeja. Mutta Kart Kart! On sitä jo odoteltu!
 
Itse laitoin juuri tilaukseen Eternal Darknessin Konsolinetistä... Seuraavaksi taitaakin sitten olla Mario Kartin ja/tai F-Zero GX:n vuoro.
 
iisiä...

helppo ostoslista mulle

Mario Kart DD (GC)
SSX3 (PS2)

pidetään silmällä seuraavia

Viewtiful Joe (GC)
1080 Avalanche (GC)
Donkey Konga (GC)
ESPN Hockey (GC)
Soul Calibur 2 (GC)

yksinpelaamiseen nääs sopii PC tai GBA paremmin, ja moninpelit pitää valita sen mukaan mitä kumppanikin pelaa. Mariota ja SSX3:a odottaa kuumeisesti kumpikin :)
 
Nämä ainakin hankin:


1. Viewtiful Joe
2. Sonic Adventure DX
3. F-Zero GX!! Yllätys... :)
4. Burnout 1+2
5. Super Mario Sunshine

Myöhemmin nämä:


1. Luigi's Mansion
2. The Legend of Zelda: Wind Waker
3. Sonic Adventure2: Battle
4. Super Smash Bros. Melee :)
5. Mario Kart: Double Dash! (Aivan loistava peli)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pelaaja
3. Sonic Adventure2: Battle

Äh, säästä rahasi tältä. Olkoonkin, että Sonicin ja Shadowin kentät ovat erittäin miellyttävää pelattavaa, niin se pikkuseikka että 4/6 SA2:n tasoista on melko pitkälti hirveää kuraa pudottaa pelin hyvin kauas "osta nämä"-viivan alapuolelle.

Penny Arcadessa on pari huvittavaa strippiä aiheeseen liittyen:
http://www.penny-arcade.com/view.php3?date=2001-12-26&res=l
ja
http://www.penny-arcade.com/view.php3?date=2001-06-25&res=l
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Nem: Minulla Billy oli vielä ennen arvosteluja ostoslistalla, mutta tipahti sieltä, koska muistuttaa 3D-Soniceja pahassa ja siinä vähässä hyvässä mitä niissä on. Moninpeli on kuulemma hyvää. Tuo on perinteinen, mutta ei-niin-hyvä tasoloikka. Ei se huono ole, mutta annan tämän vain varoituksena. Minulle tuo peli tule kysymykseenkään yli puoleen vuoteen, koska syksy/joulu on täynnä hyviä pelejä ja seuraavan vuoden ensimmäinen neljännes myös. Sitten helpottaa.
Itse asiassa 3D Sonicit eivät ole mielestäni ollenkaan hullumpia. Varsinkin ensimmäisestä Sonic Adventuresta pidin kovasti. Jatko-osa oli sitten tyritty aika rankasti, Sonicilla ja Shadow:lla pelattavat kentät olivat mainioita, mutta loput olivat aivan tolkuttoman huonoja. Aion kuitenkin hankkia tuon Billy Hatcherin, koska ainakin mitä olen lukenut muilta keskustelupalstoista, kyseessä on oikeasti todella perinteinen tasoloikka ja pelillä on enemmän yhteistä Mario Sunshinen platform-kenttien kanssa kuin Sonicin. Osasyynä on myös se, että pelin saa halvalla DVDBO:sta (n. 35 euroa) :)

Raportoin pelistä kuitenkin tänne, jos ja kun hankin sen.
 
Eilen tuli tilattua Beach Spikers ja True Crime: Streets of LA (ja Fire Emblem GBA:lle), kun viimeinkin varmistuin progressive scan-tuen olemassaolosta jenkki-TC:ssä.
Mutta tämän kuukauden henk. koht. selkeästi kovimmat julkaisut ovat Mario Kart: Double Dash ja erityisesti PSO Episode III (Japaninjulkaisu 27.11), toivottavasti vain PSO:ssa on kielenvaihto-optio mukana kuten sarjan aiemmissa osissa on aina ollut.
 
Voi olla, että Sonicit eivät ole niitä ostetuimpia pelejä, mutta meinasin tossa vaan, että mielipiteitä on monia. Kuten Nem mainitsi, niin ei ne minunkaan mielestä mitään ihan toivottomia tapauksia ole. Varsinkin Sonic Adventure1 on ainakin kokeilemisen arvoinen, omasta mielestäni taas :)


Ja pelithän yms, ovat katsojan silmissä ;)
 
Ylös Bottom