Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shadow Hearts

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahewcoro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mahewcoro

Active Member
Olipas mukava huomata Shadow Hearts maaliskuun julkaisulistalta. Tsugunain ilmeisen Euroopasta jäämisen vuoksi arvelin, että tämäkään roolipeli ei Eurooppaan tulisi. SH vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Vähät musiikit mitä pelistä olen kuullut ovat olleet erittäin hienoja.

Nyt olisi tämäkin ilmestynyt suomessa. Onko ketään kerennyt ostamaan ?

Itse kerkesin vähän testaamaan ohimennen ja näytti grafiikoiltaan kivalta. Taisteluissa ei riittänyt pelkkä yhden napin rämpyttäminen hyökkäyksen kuittaukseksi. Pelissä on eräänlainen ympyrä(Vai miksi kutsuisi), jossa pitää määrätyissä kohdissa painella, mikäli aikoo saada vauriota. Tämän johdosta taisteluun pitää keskittyä. Tosin testaaminen jäi toiseen vastukseen, kun mene läväyttämään hahmon energiat nollille. Todennäköisesti ennalta määrätty juttu ;)

Tästä voisi saada välipalan, ennen FFX myyntiin tuloa. Varsinkin kun Grandia 2 oli pikkaisen pettymys.

Jees , tästäkin on sitten ollut jo keskustelua :D , en ole edes huomannut.. Mutta itse asiaan jenkki importin olen omistanut jo suht. hyvän ajan , ja tyytyväinen peliin olen ollut. Jos välillä hieman takkuileva grafiikka ei haittaa niin hyvä välipala tämä peli on ennen FFX:ää...

Arviolta noin 25 - 70 tuntia löytyy peli ikää ensimmäisellä kerralla riippuen millä tyylillä pelaa , peli myös kannattaa pelata pariin kertaa läpi eri tavalla, miksi ? no sitä en kerro ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:
No niin taas voisin sanoa että älkääpä kukaan menkö tekemään en osta johto päätöstä Tilt tv:n arvostelun perusteella ( vaikka kukapa nyt tekisi :eek: ) , kuten taas sai huomata roolipelissä tärkeää ei heidän mielestään ollut tarina vaan grafiikka joka on keskinkertaista ja siksi huonot pisteet 6.

Voisivat kyllä siellä tiltissä oppia että ei grafiikka tee peliä....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
No niin taas voisin sanoa että älkääpä kukaan menkö tekemään en osta johto päätöstä Tilt tv:n arvostelun perusteella ( vaikka kukapa nyt tekisi :eek: ) , kuten taas sai huomata roolipelissä tärkeää ei heidän mielestään ollut tarina vaan grafiikka joka on keskinkertaista ja siksi huonot pisteet 6.

Voisivat kyllä siellä tiltissä oppia että ei grafiikka tee peliä....

Shadow Hearts on lainassa kaverilta ja junnattuani peliä reilut kymmenen tuntia, voin omasta puolestani todeta, että 6 on varsin antelias arvosana. IGN:n 5.5 on jo lähempänä oikeaa.

Luin etukäteen jostakin päin nettiä varsin ylistäviä kommentteja pelistä, enkä voi tajuta, että joku on keksinyt niitä tästä tuotoksesta. Siis, grafiikkahan on pelin paras puoli, kaikki muu on enemmän tai vähemmän höttöä, juoni mukaanlukien. Typerämpää dialogia en ole nähnyt vähään aikaa ja tarina on paitsi kliseinen, myös täydellisen tylsä. Itse en oikeasti voi kuvitella, että tästä joku voisi maksaa rahaa, mutta nähtävästi tämä on taas niitä pelejä, jotka jakavat pelaajia vahvasti kahteen leiriin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wintermute

Shadow Hearts on lainassa kaverilta ja junnattuani peliä reilut kymmenen tuntia, voin omasta puolestani todeta, että 6 on varsin antelias arvosana. IGN:n 5.5 on jo lähempänä oikeaa.

Luin etukäteen jostakin päin nettiä varsin ylistäviä kommentteja pelistä, enkä voi tajuta, että joku on keksinyt niitä tästä tuotoksesta. Siis, grafiikkahan on pelin paras puoli, kaikki muu on enemmän tai vähemmän höttöä, juoni mukaanlukien. Typerämpää dialogia en ole nähnyt vähään aikaa ja tarina on paitsi kliseinen, myös täydellisen tylsä. Itse en oikeasti voi kuvitella, että tästä joku voisi maksaa rahaa, mutta nähtävästi tämä on taas niitä pelejä, jotka jakavat pelaajia vahvasti kahteen leiriin.

Olen kanssa huomannut saman , jokin outo tässäkin pelissä sitten on. On kahden tyylistä mielipidettä joko aivan hirveä tai sitten hyvä peli ;).

Ylös Bottom