Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SHAREfactory (PS4:n videoeditointisovellus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: SHAREfactory (PS4:n Videoeditointisovellus)

Todella vaikeaa synkata videon tapahtumia musiikkiin, kun editori tekee omiaan. Olin lyhentänyt muutamn klipin oikean pituiseksi, mutta kun siirtelin klippejä eri paikkoihin aikajanalla, muutama klippi palasi alkuperäiseen pituuteensa. Todella ärsyttävää lyhennällä ja siirrellä ja etenkin saada koko paletti synkattua musiikkiin :(

Kannattaa tehdä juokseva numerointi tallennuksiin ja tallentaa aina kun loksahtaa kohdalleen. Paluu tallennukseen on helppoa kun taas on hypätty synkasta. Siirtymiä lisätessä erityisen tarkkana saa olla.

Editoriin pitäisi saada yksinkertaisen toimiva Undo.

Hmm, jotain häikkää tässä editorissa on. Teen paraikaa n. 6 minuuttista videoita, jossa on usb-tikulta siirrettyä musiikkia taustalla. Todella vaikeaa synkata videon tapahtumia musiikkiin, kun editori tekee omiaan. Olin lyhentänyt muutamn klipin oikean pituiseksi, mutta kun siirtelin klippejä eri paikkoihin aikajanalla, muutama klippi palasi alkuperäiseen pituuteensa. Todella ärsyttävää lyhennällä ja siirrellä ja etenkin saada koko paletti synkattua musiikkiin :(
Tämän on täysin ja tasan sama ongelma, josta aikaisemmin puhuin!

Ei tälläistä ole tässä mittakaavassa aikaisemmin ollut. Kahdeksan ensimmäistä videota sain editoitua ilman ongelmia. Kahdessa viimeisimmässä videossa ohjelma on alkanut kusemaan silmään ihan urakalla.

Tämän on täysin ja tasan sama ongelma, josta aikaisemmin puhuin!

Ei tälläistä ole tässä mittakaavassa aikaisemmin ollut. Kahdeksan ensimmäistä videota sain editoitua ilman ongelmia. Kahdessa viimeisimmässä videossa ohjelma on alkanut kusemaan silmään ihan urakalla.

No penteles olinpas lukenut huolimattomasti aiemmat viestit. Juu on kyllä ärsyttävä bugi ja ihan mahdoton oli saada semmosta biisiä synkattua, jossa oli paljon nousuja ja laskuja. Noh, lopputulos tulee tänään näytille joka tapauksessa.

Hyvä vaan että muillakin ilmenee samaa ongelmaa. Ajattelin seuraavan videon kohdalla poistaa ohjelman, asentaa sen uudelleen ja testata miten se vaikuttaa ohjelman käyttäytymiseen.

Bandicoot, kysymys tuosta sun uudesta videosta. Kuinka sait noin kontrastiset värit videoon? Esim. tuo ensimmäinen avaruusalus klippi. Vertaa sitä tähän mun samaiseen klippiin. Väriero on melkoinen. Käytitkö sitä yhtä filtteriä, joka löytyy sovelluksesta? Monissa klipeissä ei kuitenkaan näy niitä tummia reunoja, jotka se yleinsä lisää klippeihin.

EDIT: Kävin tsekkaamassa tuon sun aikasemman pätkän. Siinä oli mielestäni myös tummemmat värit. Mitkä sun näyttöasetukset on PS4:ssa?

Kuis mulla menee huonosti synkkaan noi äänet ku oon jotain Bäfä videoita tehny? Meen Sharefactoryyn ja tallennan klipin ensin ja sitten käyn renderöimässä sen ja lähetän faceen josta otan talteen koneelle, jonka jälkeen leikkaan sen muuvi meikkerillä ja lataan Youtubeen. Menikö jossain mönkään?

Kuis mulla menee huonosti synkkaan noi äänet ku oon jotain Bäfä videoita tehny? Meen Sharefactoryyn ja tallennan klipin ensin ja sitten käyn renderöimässä sen ja lähetän faceen josta otan talteen koneelle, jonka jälkeen leikkaan sen muuvi meikkerillä ja lataan Youtubeen. Menikö jossain mönkään?

Ei tarvitse enää kierrättää Facebookin kautta. Voit napata videotiedostot suoraan USB-tikulle ja siirtää tietokoneelle editoitavaksi. Tuota SHAREfactory vaihetta ei tarvita tässä tapauksessa laisinkaan.

Bandicoot, kysymys tuosta sun uudesta videosta. Kuinka sait noin kontrastiset värit videoon? Esim. tuo ensimmäinen avaruusalus klippi. Vertaa sitä tähän mun samaiseen klippiin. Väriero on melkoinen. Käytitkö sitä yhtä filtteriä, joka löytyy sovelluksesta? Monissa klipeissä ei kuitenkaan näy niitä tummia reunoja, jotka se yleinsä lisää klippeihin.

EDIT: Kävin tsekkaamassa tuon sun aikasemman pätkän. Siinä oli mielestäni myös tummemmat värit. Mitkä sun näyttöasetukset on PS4:ssa?

Tuossa avaruusalus-kohtauksessa en käyttänyt mitään filtteriä. Mutta kieltämättä oli kyllä eroa noissa väreissä ja kontrasteissa. Nyt en pääse tarkistamaan PS4 näyttöasetuksia, mutta voin ne myöhemmin tsekata....

Ei kai pleikan näyttöasetukset vaikuta siihen kuvaan, joka koneen sisältä tulee?

Ei noista koskaan tiedä. Jos kaikki tulee koneen sisältä niin materiaalin pitäisi olla kaikilla samannäköistä. Näin ei kuitenkaan ole.

Voihan olla että pelin sisällä tehdyt asetukset vaikuttivat kuvan kirkkauteen/tummuteen.

Näyttölähtöasetukset olivat kaikki "automaattisilla" asetuksilla. Saattaa tosiaan vaikuttaa pelin sisäiset säädöt. Nyt ei pysty muistamaan olinko niitä säätänyt....

Näyttölähtöasetukset olivat kaikki "automaattisilla" asetuksilla. Saattaa tosiaan vaikuttaa pelin sisäiset säädöt. Nyt ei pysty muistamaan olinko niitä säätänyt....

Ei olisi mikään ihme jos pelin omat kirkkaus ja muut säädöt vaikuttaa kuvaan jos kerran ääniasetuksetkin vaikuttaa kaapattuun ääneen. Äkkiäkös tuon kokeilisi parilla muutaman sekunnin klipillä, mutta en nyt pelkästään tuon takia ala konetta käynnistämään.

Vastaus: SHAREfactory (PS4:n videoeditointisovellus)

Kertokaas nyt joku, miksi ääni kulkee hiukan eri tahtia videon kanssa? Ei varmaan ole mitään rakettitiedettä, mutta kun ei ymmärrä..:D

Huomasin että, itellä ainakin menee tuo ääni ja video epäsynkassa tuassa Previewissa mutta, renderöinnin jälkeen ne onkin taas synkassa.

Mä en siitä oo varma, ehkä näin kans, mutta Youtubessa ne on jokatapauksessa epäsynkassa mulla. Vaikka lataisin vasta renderöimisen jälkeen.

Tekijä vihjaa Twitterissä mahdollisesta päivityksestä tai muusta kivasta?

@newbreedofnerd: I think there might be some #SHAREfactory news soon.

Mitä uutta siellä voisi olla tulossa? Viimein Youtube-sovellus, joka mahdollistaisi videoiden suoran lähettämisen videopalveluun? Tässä on Gamescom ovella ja joku tälläinen voisi olla aika hauska uutinen siihen hetkeen. *jää odottelemaan sormet ristissä*

Viimein Youtube-sovellus, joka mahdollistaisi videoiden suoran lähettämisen videopalveluun?
On tulossa kyllä, mutta vasta syksymmällä. En usko, että ehtii Gamescom-julkistukseksi.

On tulossa kyllä, mutta vasta syksymmällä. En usko, että ehtii Gamescom-julkistukseksi.

Oikeassa olit!

The Last of Us theme: Just in time for the launch of The Last of Us Remastered on PS4, the new patch will add a custom theme from the critically acclaimed action-adventure game, so you can spice up your captured gameplay moments with SHAREfactory. The new TLOUR theme includes 39 new stickers, six new transitions, two new background images plus new intro, outro and title clips.

Import screenshots into projects: You’ll be able to import screenshots from your capture gallery to the SHAREfactory videos you create. This is a feature that many of you have requested, and we are really excited to bring this to SHAREfactory to make it easier for you to create your memorable moments. Keep those requests coming!

Additional updates: With this patch, you’ll also notice some newly added filter effects and stickers, as well as UI improvements. We are always trying to give you the players more fun tools to make your video projects that much better!

Lähde: http://blog.us.playstation.com/2014...row-the-last-of-us-remastered-theme-included/

Minä ihan koitin kanssa, nopean videon heitin naamaan eka ja sieltä irti ja tuubiin (kaikkien loistavien MK8 pätkien sekaan :D )
Kaverin kanssa leikittiin 1 vs 1 Blacklightissä ja olihan se aika hauskaa.

[video=youtube_share;T-8Xc12IX1E]http://youtu.be/T-8Xc12IX1E[/video]

Ylös Bottom