Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SHAREfactory (PS4:n videoeditointisovellus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: SHAREfactory (PS4:n videoeditointisovellus)

Minä ihan koitin kanssa, nopean videon heitin naamaan eka ja sieltä irti ja tuubiin (kaikkien loistavien MK8 pätkien sekaan :D )
Kaverin kanssa leikittiin 1 vs 1 Blacklightissä ja olihan se aika hauskaa.
Miksi et kopsannut videota usb tikulle? Helpompaa ja nopeampaa kuin facebook kikkailu ja laatu ei kärsi.

Onkohan siihen joku hyvä syy miksi tässä ei voi tehdä yli vartin videota. Taas ärsytti kun tein videon nfs: rivalsista ja olisin saanut homman hoidettua tällä nopeammin kuin koneella koska minun täytyi vain yhdistää kaksi pätkää yhteen, mutta pituutta oli kaksi minuuttia liikaa niin eipä onnistunut.

Miksi et kopsannut videota usb tikulle? Helpompaa ja nopeampaa kuin facebook kikkailu ja laatu ei kärsi.
Onkohan siihen joku hyvä syy miksi tässä ei voi tehdä yli vartin videota.

Hah, arvasin että ei tämän näin monimutkaista tarvitse olla! Kiitos infosta, tietää jatkossa kun alkaa noita pätkiä enempi tekemään. Sen verta kiva softa tuo on.
Kokorajoitus ehkäpä? Toki aika huono syy olisi kun sakki saa vaihdettua kovalevyjä, laitettua ulkoisia jne.

Pystynkö jo pelin aikana tapahtunutta kommentoinnin äänen voimakkuutta suurentaa? Kun itsellä olisi BF4:ssä hyvät naurut jotka kuitenkin peittyy pelin äänien alle.

[Edit]: Ja vissiin ei vieläkään saa nopeutettua/hidastettua video klippejä?

Tarkastelen tässä Assassinsin cooppinauhoja ja yllätyksenä pelikaverin puheet ovat myös tallentuneet. Mistä lähtien tätä on tapahtunut? Erittäin hyvä ellei täydellinen ominaisuus.

Tarkastelen tässä Assassinsin cooppinauhoja ja yllätyksenä pelikaverin puheet ovat myös tallentuneet. Mistä lähtien tätä on tapahtunut?
PS4:n v2.00-päivityksestä lähtien.

Tuo on hyvä kysymys. Oliko sulla priva chat käytössä vai ihan pelin oma systeemi? Itse alle kaksi viikkoa sitten tein tuolla cod videon jossa juttelin broidin kanssa priva chatissa ja vain omat äänet oli tallentuneet eikä share factoryyn ainakaan mitään päivitystä ole tuon jälkeen tullut kun viimeksi eilen sitä käytin ja minulla on kaikki automaattiset päivitykset pois päältä.

edit: Tuo firmis päivitys saattoi tulla tuossa välissä kyllä. Harmi kun en huomannut ottaa eilen mitään cod videoita talteen niin olisi voinut ihan itsekin testata.

PS4:n v2.00-päivityksestä lähtien.

Hienoa! Varmasti ollut paljon pyydetty ominaisuus. Tämä siirtää pelivideoiden monologit vihdoin historiaan.

Pellelle: Käytimme pelin omaa chattia. Ei siis PSN:n partychattia.

Meikäläisellä edellä keskustellusta aiheesta päinvastaisia tarpeita. Eli siis tallennetuissa videoklipeissä kuuluu kaikkien muiden (poislukien itseni) ääni. Nyt puhutaan siis destinystä. Oon koittanu asetuksia ps:n puolella kaivella, mutta mitenkä saisin mykistettyä videoista myös muiden äänet? Oman äänen hallinnan olen kyllä löytänyt. Olisi tarvetta saada ns. mykkäfilmiä, missä tietysti peliäänet kuuluu.

Siirrytte Skypen puolelle. Helppo ratkaisu mykkäfilmin tekijöille. En kyllä ymmärrä miksi, koska nimenomaan pelaajien välinen kommentointi tekee pelivideosta helposti mielenkiintoisemman.

Tuossa asiassa olen kyllä samaa mieltä, että keskenäinen kommentointi rikastuttaa kokemusta ja on jälkeenpäinkin huvittavaa kuunnella niitä kaikkia paniikkihuutoja yms. taktiikkapalavereita. Joskus vaan tulee hyviä suorituksia, mihin voisi laittaa ennemmin ehkä vaikka taustamusiikkia kuin hysteeristä huutonaurua (niitä harvoja katsojia ajatellen) :)

Itsellä ei tallennetuissa videoissa kuulu kuin oma höpötys (Juurikin Destinyn raid- meininkiä olen nauhoitellut.) Onko tuohon joku asetus olemassa, vai missä mättää? Viimeisimmät päivitykset on ladattu ja viimeksi about viikko sitten kokeilin.

SHAREfactoryyn on tänään tullut päivitys ja uusia teemoja. Uudet teemat voi ladata PlayStation Storesta.

With this latest update, you’ll now be able to download SHAREfactory themes directly from PlayStation Store. And to kick things off, we’re adding new themes to PS Store today, including:

Destiny
Little Big Planet 3
Pro Evolution Soccer 2015
SHAREfactory: ’80s
Plants vs. Zombies Garden Warfare
Killzone Shadow Fall
Myös pieniä käytettävyysparannuksia on tehty:

This update also adds a new gallery feature that makes sharing even easier. My Gallery is a new section within SHAREfactory that allows you to easily view and share your completed projects. Just simply press the SHARE button from this screen and quickly upload videos to YouTube and Facebook without leaving the SHAREfactory app.

You can also add an extra level of personalization on all of your SHAREfactory projects. Based on user feedback, the new update also allows your profile picture and avatars to be added as stickers for your projects.

Lähde: PS.Blog (EU)

Siis mitä hevon persettä sony on tälle tehnyt.
Ennen kun hieman käänsi oikeaa tattia niin video rullasi sulavasti ja oli helppo ottaa vaikka tdm matsista tapot talteen. Nyt tuo nykii niin paljon, että jopa gta online off-road videon leikkaaminen oli tuskaa. Lisäksi en saa kopioitua tuota share factorylla läjättyä videota usb tikulle. Ensin luulin, että se johtui siitä kun käytin siinä factoryn omaa musaa vaikka käsittääkseni nekin on ihan lisenssi vapaata kamaa. Poistin koko musiikki raidan enkä vieläkään saa kopsata sitä tikulle.

Tubeen tai faceen kyllä saa upata.

Siis mitä hevon persettä sony on tälle tehnyt.
Ennen kun hieman käänsi oikeaa tattia niin video rullasi sulavasti ja oli helppo ottaa vaikka tdm matsista tapot talteen. Nyt tuo nykii niin paljon, että jopa gta online off-road videon leikkaaminen oli tuskaa. Lisäksi en saa kopioitua tuota share factorylla läjättyä videota usb tikulle. Ensin luulin, että se johtui siitä kun käytin siinä factoryn omaa musaa vaikka käsittääkseni nekin on ihan lisenssi vapaata kamaa. Poistin koko musiikki raidan enkä vieläkään saa kopsata sitä tikulle.

Tubeen tai faceen kyllä saa upata.

Sama tuli vastaa pari viikkoa sitten. GTA klipit saa editoimattomina usbille siirreltyä(siis sellasenaan kun ne pleikka tallentaa kovolle),mä en saanu mihinkään edes ladattua noita sharefactoryllä tehtyjä.

http://bit.ly/1DljWVe Toi tuli vastaan kun yritin löytää jotain ratkaisua ongelmaan,koskee siis vissiin pelkästään gta:ta tuo onglema.

Juu raaka versiot saa kopsattua, mutta itse olen usein tuolla editoinut kun se on nopeampaa kuin kopsata useampi 500-700mt filu usb tikulle ja sitten vielä winkun oma editori käsittelee ne kaikki ennen kuin voi edes alkaa leikkelemään. Täytyy huomenna vielä kokeilla tuleeko se hirveä nykiminenkin vain gta filuissa. Jos noita kommentteja ymmärsin oikein niin plesen firmis päivitys on tuon aiheuttanut eikä sitä kuulemma voi korjata share factoryn patchilla.

Ja nuo gta videot voi upata vain tubeen. Tekisi mieli vielä leikata pc:llä tuo uusiksi kun tuo tubesta ladattu video näyttää niin paljon huonommalta eikä ihme. Orkkis filu oli yli 200mt ja tubesta ladattu 87mt.

Joo kyllä se nyk-nyk-nykii ihan muidenkin pelien kohdalla. Itsellä siis editointi on nyt tällaista ja kuten laskurista näkee niin tuossa kelataan hyvin hitaasti videota eteenpäin.

[video=youtube;qKaegfkEkM4]https://www.youtube.com/watch?v=qKaegfkEkM4[/video]

Eipä tartte tuota käyttää ennen kuin korjaavat kuntoon. Vai onkohan tuokin vaan firmiksestä johtuva juttu jolle ei voida itse softan päivityksellä tehdä mitään :rolleyes:

Sama tuli vastaa pari viikkoa sitten. GTA klipit saa editoimattomina usbille siirreltyä(siis sellasenaan kun ne pleikka tallentaa kovolle),mä en saanu mihinkään edes ladattua noita sharefactoryllä tehtyjä.
Näin sanovat kehittäjät Twitterissä:

With PS4 firmware 2.55, Projects containing GTAV clips are now restricted from utilizing Copy to USB and uploading to FB and DM
Eli GTAV-videoita saa tuupittua vain YouTubeen. Edes USB-tikulle niitä ei saa otettua.

Update! Näemmä sama tietohan toki löytyi myös tuolta DarkSiden linkkaamasta ketjusta. Siellä myös sanottiin, että kyseessä on ihan tietoinen käyttöjärjestelmätason ominaisuus, eikä sitä voi kiertää SHAREfactoryn sovelluspäivityksillä. Oletettavasti taas jokin lisensoidun musiikin käyttöön liittyvä juttu.

This is intended system behavior. As it occurs outside of SHAREfactory, no patch to our app will change this behavior.

Lähde: Twitter (@SHAREfactoryPS4)

Oletettavasti taas jokin lisensoidun musiikin käyttöön liittyvä juttu.

Muutaman videon tehny GTA:sta ennen tuota pleikan 2.55 käyttistä ja silloin ei musiikit tallentunu videoihin,vaikka huudatti rebel radiota. Niin tuskin se musiikista johtuu.

edit:Mulla ne ei GTA videot ei suostu menemään edes youtubeen. Lähtee lataamaan pariksi sekunniksi ja sitten tulee ilmoitus: Ei voi ladata. Testasin pcarsista laittaa videon suoraan youtubeen ja se suostui kyllä latautumaan.

^Kyllä mulla eilen meni se gta video ihan kiltisti tubeen.

Niin ja jos tuo usb ongelma niistä gta:n musiikeista johtuisi niin eihän silloin pitäisi pystyä jakamaan sitä videota ollenkaan. Vai mikä idea siinä olisi tekijänoikeus skeidan suhteen, että käyttäjä ei saa kopsata videota usb tikulle, mutta youtubeen sen saa laittaa koko maailman nähtäville. Lisäksi itsehän pelaan aina radio pois päältä joten mitään musiikkia ei edes tallennu.

Kysytään vielä, että nykiikö muilla tuo editointi noin kuin minulla tuossa ylemmässä videossa vai onko ongelma vaan jotenkin maagisesti omassa pleikkarissa?

Ylös Bottom