Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shatter [PSN]

Linque

KonsoliFIN Alumni
Näemmä ei ole threadia pelistä. Aivan fantastinen uusi versio breakoutista. Kolme eri peliareenaa (vaakasuora, pystysuora ja ympyrä), pomoja, lukuisia eri palikoita ja power-uppeja. Näin Super Stardustin jälkeisessä maailmassa pitkästä aikaa oiva peli highscore-metsästykseen. Innostuinkin postaamaan tämän viestin, kun tuli vedettyä Story mode läpi ensimmäistä kertaa. Tässä ei onneksi kulu useampaa tuntia highscoren metsästyksessä, vaan peli ihan rehellisesti loppuu läpipeluun jälkeen. Suosittelen ehdottomasti kenelle tahansa arcade-mäiskinnästä nauttivalle. Jos Stardust iski, varmasti iskee tämäkin.

Omaa Friends listan pistetaulukkoa katsoessa KFINistä on monet muutkin tutut kaveri löytäneet pelin, eli kootaanpa samantien tähän threadiin vähän tulostaulua näin puoliksi egon pönkittämiseksi, kunnes saitin kovemmat velhot tulevat ja pistävät jotain ihan tajutonta scorea tiskiin. ;) Ilmoittakaa tuloksenne ketjuun niin lisäillään niitä taulukkoon sen mukaan kuin ehditään.


KonsoliFIN Story Mode Top -pisteet:

  1. 392 975 690 / CyrusQ
  2. 380 841 530 / Sir_Linque
  3. 296 171 560 / Teme_FI (Pellaaja)
  4. 266 764 310 / Uusis- (Mage)
  5. 235 540 370 / GPL_Fang
  6. 197 901 750 / Pibe
  7. 92 351 760 / Pertsa69
  8. 85 681 880 / TT2k

Jos peli ja highscoret keräävät enemmänkin suosiota, lienee oman threadin muodostaminen highscoreille paikallaan, mutta mennään toistaiseksi tällä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Shatter [PSN]

Ei hemmetti, nuokin on jo aivan käsittämättömät pisteet. Tosin en tainnut ite päästä ensiyrittämälläni kuin kolmannen "maailman" loppuvastustajaan asti. Se oli jotenkin niin vaikea, ettei edes paria continue-mahdollisuutta käyttämällä kellistynyt.

Audiovisuaalisesti hieno tekele, mutta saa nähdä, kuinka jyrkästi vaikeuskäyrä nousee. Intoni latistui tuohon välipomoon. Oman mukavan suolansa kuitenkin antaa, kun näkee suoraan seuraavan "tavoitepistemäärän" (eli seuraavaksi parhaan tuloksen omalta kaverilistalta).

Helppoja Trophyja haalivillekin Shatter on oiva ostos, sillä jo ensimmäisellä pelikerralla tuli puolentusinaa uutta pronssipyttyä kokoelmiin. :)
 
Vastaus: Shatter [PSN]

Tjoo, kiva peli tämä. Ei vaan oikein pitemmän päälle koukuttanut ainakaan minua samalla tavalla kuin esim. SSD, mutta kaikin puolin laadukas ja hinta-laatusuhde on enemmän kuin kohdallaan. Kattoo nyt sitten vieläkö scorea jaksais hinkata. :)
 
Vastaus: Shatter [PSN]

Kolmas pomo taisi olla se kello? Siinä kannattaa tunkea se pallo ruudun ylälaitaan kellon taakse ja pitää se siellä, ja shard stormailla tilaisuuksien mukaan. Ja ehdottomasti käyttää vain yhtä palloa.
 
Vastaus: Shatter [PSN]

Kolmas pomo taisi olla se kello? Siinä kannattaa tunkea se pallo ruudun ylälaitaan kellon taakse ja pitää se siellä, ja shard stormailla tilaisuuksien mukaan. Ja ehdottomasti käyttää vain yhtä palloa.
En muista, miltä se näytti, mutta se pyöri ruudun yläreunassa ja "puhalteli vastaan", eli siihen ei saanut osumia muuten kuin osaamalla käyttää puhallusta/imua sopivalla tavalla. Lisäksi se heitteli jotain rojua niskaan, johon sitten aina kuolin kaikesta väistelystä ja suojaamisesta huolimatta.
 
Vastaus: Shatter [PSN]

Ah joo, Bad Bat. Siinä kun laittaa pari palloa peliin ja puhaltelee niitä ylöspäin kokoajan niin hyvä tulee, se ei kuitenkaan pysty blokkaamaan kuin yhden. Tosiaan kaksi palloa siinä auttaa kummasti, ja puhallusnappi pohjassa kokoajan niin minimoi riskin menettää pallon. Ja Shard Storm tiettykin tuottaa aika hyvin tulosta, tosin siinä voisi ehkä olla hyötyä käyttää shieldiä sen rojun tojumiseksi. Itse en kuitenkaan shieldiä siinä koskaan käytä.

Vinkkinä palloja voi laittaa liikkeelle viistoon liikkumalla samaan aikaan kun painaa ristiä.
 
Vastaus: Shatter [PSN]

Vinkkinä palloja voi laittaa liikkeelle viistoon liikkumalla samaan aikaan kun painaa ristiä.
Olinkin juuri kysymässä... En tiedä, missasinko tuon pelin tutorial-viesteistä jotenkin, mutta pelasin tuohon Bad Batiin asti käyttäen aina vain yhtä palloa. Koko ajan oletin, että multiball tulisi jostain "power upista" niin kuin Arkanoidissa. Mutta näemmä se vaatiikin käyttäjältä vielä jotain. Voi käsi!

No, jos illalla kokeilisi uudestaan, voisi helpottua pelaaminen huomattavasti. :D
 
Vastaus: Shatter [PSN]

Tämän ketjun innoittamana piti sitten uudestaan koittaa pelata peli läpi ilman, että tarvitsisi credittejä käyttää ja menihän se läpi. 296 171 560 pistettä näytti tulevan ja Trophy tietenkin, enää olisi yksi Trophy eli The Boss saavuttamatta. Erittäin mukava peli kyllä ollut; musiikki, visuaalisuus ja pelattavuus on kyllä kohdillaan.
 
Vastaus: Shatter [PSN]

Joo, ristillä saa toisen pallon peliin, ja useammalla pallolla saa enemmän scorea vinkkien mukaan. En tiedä saako scoreakin tosiaan enemmän (luultavasti saa), mutta ainakin multiplier kasvaa yhdellä aina kun ampuu pallon liikkeelle. Yhteensä neljä palloa voi olla pelissä samaan aikaan. Ja tietty kentät menevät läpi nopeammin useammalla pallolla, mikä näkyy miljoonina aikabonuksissa pomon jälkeen.

Sitä kolmiolla laukaistavaa Shard Stormia kannattaa muuten käyttää mahdollisimman usein, sillä jokaisesta saa aina miljoonan bonusta pomon jälkeen, ja sillä saa pisteitäkin kivasti jos on hyvä multiplier päällä.
 
Vastaus: Shatter [PSN]

Juu kieltämättä todella hyvä peli ja "syvempi" kuin miltä aluksi näyttää. Musiikit rokkaa, etenkin bonus moden teema on ihan perkeleen hyvä. Ja se tässä on myös hyvää, että ei looppaa, eli voi silloin tällöin yrittää uutta ennätystä ilman, että siihen menee kolme tuntia.

Bonus-modelle voisi tehdä myös oman listan? Se varsinkin on hyvää nopeaa huvia, yksi yritys ei kauaa aina kestä. Ja kai Boss rush myös voisi tehdä listan, sitä ei tosin näyttäisi vielä moni pelanneen.

Omat tulokset:

Story - 392 975 690

Bonus - 11 500 000
 
Vastaus: Shatter [PSN]

Strory mode

92 351 760

Bonus mode
9 900 000

joka on todella ärsyttävästi 100 000 päässä trophystä :mad:

Edit: tuosta 9.9 milj ärsyyntyneenä kokeilin vielä kerran ja sieltähän trophy napsahti. 10 milj tasan :D
 
Vastaus: Shatter [PSN]

Saakohan mahdollisesti näitä pelin musiikkeja mistään? Itellä joku ärsyttävä vika tuossa bonus moodissa, kun ei peli suostu tallentamaan omia enkkoja. Parhaimmillaam saanut 8.6 miljoona, mutta ei edes huonommat tulokset ole jääneet talteen. Story moden pisteet kyllä tallentuivat ohan normaalisti.
 
Vastaus: Shatter [PSN]

Bonus modessa itsellä oli rasittava ongelma toisessa kentässä kun ne pisteet tuli sen laudan eteen enkä sitten nähnyt koko lautaa :D koita siinä sitten arvailla että millon osuu....:eek:
 
Vastaus: Shatter [PSN]

Hilpeä peli. Tykästyin kun ostin joskus kuukausi sitten. Vähän aikaan en ole pelannut mutta loistava on. Suosittelen ostoa
 
Vastaus: Shatter [PSN]

Shatter saa "jossain vaiheessa" lisää pelimuotoja sekä moninpelin.
Just about to jump on a plane, but I mentioned in the Steam thread that if PSN owners are looking to double dip please note we will be bringing the new modes back to the PSN version (no timeframe on that yet though).

Lähde: PSN Stores
 
Vastaus: Shatter [PSN]

Toivottavasti ei uusia trophyjä, koska 100 %:n saaminen oli tuskaa (kiitos, Boss Rush).
 
Vastaus: Shatter [PSN]

Kiitoksia vain Giant Bombille joka antoi Shatterille parhaan soundtrackin palkinnon viime vuonna ja näin itsekkin löysin tämän pelin. Ihan hemmetin hienoa on ollut kuunnella youtubesta (luottokortiton, paypaliton kun olen vielä) pelin musiikkeja tatti tanassa. Sen verta upeaa jälkeä on ollut (Argon Refinery) että pitihän sitä nyt PS3:n hankinnan ohella kaivaa edes tuo 20€ kortti jotta pääsee tämän pelin hakemaan itsellenikin!
Loppuviikosta siis pääsee kokeilemaan miltä peli tuntuu ja haastamaan nuo ensimmäisen viestin pisteet ;)
 
Vastaus: Shatter [PSN]

Itsekin aika ajoin selailen PSN valikoimia ja monia pelejä onkin jo tarttunut haaviin, mutta tämä oli jostain kumman syystä jäänyt havaitsematta. Kiitos Konsolifinin ja tämän ketjun, upea helmi löysi tiensä myös minun Slimmiini :)
 
Ylös Bottom