Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shaun Palmer's Pro Snowboarder hype

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fakesonic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban

Kuka tarvitsee realismia kun on hyvä, hauska ja hieno SSX(Tricky)?

Ja THPS:t ovat kyllä aika kaukana realismista. Onneksi.

Mutta kumpi on mielestäsi realistisempi; Tonyt vai SSX:ät? Siis eihän nuo Tonykaan mikään ultrarealistinen ole, mutta pidän SSX.ää epärealistisena lähinnä "hieman" futuristisen ja fiktiiviseen kenttäsuunnittelun kanssa. Se minua on eniten hatuttanut SSX:ssä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic

Siis eihän nuo Tonykaan mikään ultrarealistinen ole, mutta pidän SSX.ää epärealistisena lähinnä "hieman" futuristisen ja fiktiiviseen kenttäsuunnittelun kanssa. Se minua on eniten hatuttanut SSX:ssä.

Pöh, sehän(kin) tekee siitä niin loistavan.

Sain pelin joululahjaksi ja ei tullut pelaamisesta oikein mitään, pelattiin peliä hieman porukalla uudenvuoden bileissä ja kiireistä johtuen konsoli peleineen jäi broidille pidemmäksi aikaa.

No broidi sitten perinteiseen tyyliinsä otti haasteen vastaan ja pureskelun jälkeen peli sujui ja oli kuulemma alun pettymyksen jälkeen ihan pelattava. Mulla ei ole vielä ollut aikaa enemmän perehtyä siihen, mutta pakko se on yrittää, hauskaa näytti pelaaminen olevan kunhan peliin pääsi sisään :).

Ikävintä on missata tärkeä hyppy - rinteessä kun ei pääse takaisin kuten rullalaudalla ja aikarajat painaa päälle. Mutta lumilautailufriikille ihan harkitsemisen oloinen peli.

Ylös Bottom