Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shaun White Snowboarding [PS3]

piavo

Member
Noniin nyt on tulossa tälläinen ssx tyylinen lumilautailu peli, mutta olen saanut sellaisen käsityksen, että taidot kehittyy skate tyyliin ja moninpeli on burnout paradise tyylinen.

Itselleni tämä on pakko-ostos. Pienenä mulla kaikki ssx oli eikä nyt niin pienenäkään ja nyt kun tulee vielä tämä niin aijaija mitä se saattaa ollakkaan? Mahtaa olla siistiä lasketella ekasta persoonasta ;)

Tämän hetkinen Julkaisupäivä 13.11.2008

Täällä on IGN juttu siit ja tosi hyviä videoita! ELi siis pelissä voi heitellä lumipalloja toisia päiv ja kävellä..
 
Vastaus: Shaun white snoborading [Ps3 hype]

¨Vähän kyllä pahalta näyttää..

...Eka demon pipe runin kaks switsi frontti 540:stä. Toivottavasti koko peli ei ole tuollaista pistehuorausta. Saisipa hienosta linjosta, ja mettälasku pätkistäkin pikkasen booooonusta. Vaikea vaan uskoa siihen, onhan peli tuon tomaattipää Shaun Whiten nimissä. Olisko parempi jos peli tehtäisiin vanhan kunnon Terjen laskutyyliin meneväksi...

Toivotaan toivotaan.

Skate:ssa oli "sitä jotakin" menoa messissä, erilaisia linjoja ja muuta jännää. Ei ainostastaa "spin to win" meininkiä. Toivottavati myös tähän peliin saadaan mukaan jotakin sielua.

""##Fingers crossed##""
 
Vastaus: Shaun white snoborading [Ps3 hype]

Korjaa nyt hyvänen aika tuo otsikko. ;)

Ja ettei ihan ohi aiheesta menisi, niin itse tuskin hommaan ko. peliä. En ikinä ole pitänyt SSX-sarjastakaan. Joku realistisempi snoukkapeli kyllä kelpaisi.
 
Vastaus: Shaun white snoborading [Ps3 hype]

Korjaa nyt hyvänen aika tuo otsikko. ;)

Ja ettei ihan ohi aiheesta menisi, niin itse tuskin hommaan ko. peliä. En ikinä ole pitänyt SSX-sarjastakaan. Joku realistisempi snoukkapeli kyllä kelpaisi.
Korjatkaa jos olen täysin väärässä, mutta eikös tästä nimenomaan pitäisi tulla realistisempi peli kuin SSX-sarjasta... ainakin jostain olin niin ymmärtävinäni.
 
Vastaus: Shaun white snoborading [Ps3 hype]

Korjatkaa jos olen täysin väärässä, mutta eikös tästä nimenomaan pitäisi tulla realistisempi peli kuin SSX-sarjasta... ainakin jostain olin niin ymmärtävinäni.

Saattaa tullakin mutta aloitusviestissä sanotaa että pelistä tulee SSX-tyylinen, ja minähän uskon kaiken mitä tänne foorumille tarinoidaan. :p
 
Vastaus: Shaun White Snowboarding [PS3 Hype]

Itse olen odottanu kuin kuuta nousevaa uutta SSX:ää PS3:lle, joten tämä menee todennäköisesti ensihoitona :rolleyes:

Onkos muuten mitään huhuja tuosta SSX:stä vai onko EA kuopannut kyseisen pelisarjan?
 
Vastaus: Shaun White Snowboarding [PS3 Hype]

Kesällä EA luopui koko EA Big -brandista, joten SSX4:n tulevaisuus ei näytä kovin valoisalta.
Vaikka EA Big:ä ei enää ole, sanoi EA, että "joitain menestyneitä sarjoja" kehitetään edelleen tulevaisuudessakin. Olisi vaikea uskoa, etteikö SSX4 olisi yksi noista, on kuitenkin meinaan varmaankin yksi menestyneimmistä EA:n sarjoista kaikkien NHL- ja Madden-pelien jälkeen.
 
Vastaus: Shaun White Snowboarding [PS3 Hype]

Realistista lumilautapeliä odottanut kuin kuuta nousevaa. Kuitenkin sen verran koukussa kyseiseen lajiin irl.

V*tuttanut jo pitkään kun ei ole mitään lumilautapelejä tullut. Nyt kohta julkastaan tämä ja sitten Absinthe Filmsin yhteistyössä tehty Stoked, joka ainakin näyttää ja kuulostaa hyvältä ja realistiselta.

Expoilla pääs testaamaan tätä shounwhitea ja esittelijä hehkutti kuinka siisti tää on ku voi heittää lumipalloja ja muuta kivaa kikkailua, siinä vaiheessa sanoin että joo sehän se pilaakin koko pelin kun tommosta paskaa siihen tungetaan. Realistisuutta ja lautailun tunnettahan siihen juuri tarvis. Meni hiljaseks esittelijäkin. Aika heikoltahan se demo vaikutti.. kai se silti ostoon menee että voi laskuhimoja tyydyttää jos on kipeenä tai huono sää.
 
Vastaus: Shaun White Snowboarding [PS3 Hype]

QORE:n viime numerossa (muistaakseni) tästä oli esittely ja ainakin nähdyssä versiossa grafiikka oli aivan järkyttävää, suunnilleen Wii-tasoa. Liekkö sitten kyseessä ollut joku ihan pre-alpha-0.0.0.1 -buildi tms., sillä taannoin julkaistuissa kuvissa Wii-versiosta meininki näytti jopa paremmalta kuin tuossa QORE:n PS3-versiossa.
 
Vastaus: Shaun White Snowboarding [PS3 Hype]

Realistista lumilautapeliä odottanut kuin kuuta nousevaa. Kuitenkin sen verran koukussa kyseiseen lajiin irl.

V*tuttanut jo pitkään kun ei ole mitään lumilautapelejä tullut. Nyt kohta julkastaan tämä ja sitten Absinthe Filmsin yhteistyössä tehty Stoked, joka ainakin näyttää ja kuulostaa hyvältä ja realistiselta.

Expoilla pääs testaamaan tätä shounwhitea ja esittelijä hehkutti kuinka siisti tää on ku voi heittää lumipalloja ja muuta kivaa kikkailua, siinä vaiheessa sanoin että joo sehän se pilaakin koko pelin kun tommosta paskaa siihen tungetaan. Realistisuutta ja lautailun tunnettahan siihen juuri tarvis. Meni hiljaseks esittelijäkin. Aika heikoltahan se demo vaikutti.. kai se silti ostoon menee että voi laskuhimoja tyydyttää jos on kipeenä tai huono sää.

Tämä kiinnostaa erittäin paljon, harmi että tulee X360:lle pelkästään :(
 
Vastaus: Shaun White Snowboarding [PS3 Hype]

Niinhän se stoked tulee vain boxille. Onneks mulla semmonen on.

Lähes joka ensitestissä ja ennakossa hehkutetaan kuinka hyviä realistisia lumilautapelejä ei ole tullut pitkään aikaan. Ja että nyt tulee shaun white joka on kuin skeittipelien skate. Mitä nyt itse kokeilin nopeasti expoilla niin ei todellakaan ole. Jos pelissä heitetään lumipalloja ja jokainen ländäys tomähtää kuin mikäkin metallijärkäle niin aika kaukana realistisesta lumilautailusta tuntuu olevan. Vielä kun Shaun hyppää flätiltä 2metrin rainbown päälle pikkuponnistuksella niin tulee väkisin mieleen tonyhawk pelit.

Realistisuuteen vaikuttaa kyllä erittäin paljon kontrollit. Nopealla testauksella ne olivat aikalailla kohillaan. En ehtinyt edes yhtä kokonaista laskua testailla mutta nopeasti tuntuivat hyviltä ja loivat realistisempaa fiilistä. Toivotaan parasta.

Pelihän julkaistaan 16. pv? Vaikka xboxfinin julkaisulista ainakin näyttää kuudetta päivää..
 
Vastaus: Shaun White Snowboarding [PS3 Hype]

Minäkin olen odotellut uutta snoukka-peliä since SSX3:n (okei, eihän se oo realistinen, mutta paras extreme-urheilu-peli ikinä kuitenkin :) ). Valitettavasti en voi kyllä sanoa, että tämä Shaun Whiten pläjäys innostaisi millään tavalla. Näyttää melko järkyttävältä sonnalta, tbh.
 
Vastaus: Shaun White Snowboarding [PS3 Hype]

Kunnon lautailupeliä PS3:lle on kyllä odottanut. Amped-sarja xboxilla oli erittäin viihdyttävä realistisuudessaan ja jotain sen tyylistä olisi toiveissa. SSX-sarja neonvaloineen ja über voltteineen taas ei kiinnosta yhtään. Demoa en ole löytänyt, mutta videoiden perusteella vaikuttaisi sijoittuvan johonkin Ampedin ja SSX:n välimaastoon. Ulkoasultaan onneksi enemmän Ampedin suuntaan, toivottavasti myös pelattavuudeltaan. Pakko-ostos jokatapauksessa kunhan tulee kauppoihin.

Juustokahvi sanoi:
Pelihän julkaistaan 16. pv? Vaikka xboxfinin julkaisulista ainakin näyttää kuudetta päivää..
Niin mikähän tämä oikea julkaisupäivä tulee olemaan. Osa kaupoista ilmoittaa 13.11. osa 14.11. ja konsolinet 4.12. Onko kellään tarkempaa tietoa?
 
Vastaus: Shaun White Snowboarding [PS3 Hype]

13.11. ilmoittaa maahantuoja ja Ubi Nordic.
 
Vastaus: Shaun White Snowboarding [PS3 Hype]

Vähän kyllä jännittää, että millainen tämä peli tulee loppujen lopuksi olemaan, saanut nimittäin pari aika surkeaa arvostelua satunnaisilta pelisivustoilta. Kovasti haukkuivat ainakin frameratea ja kontrolleja. Menin jo malttamattomana ostamaankin postin kautta, saas nähdä menikö rahat hukkaan :(
Isompien pelisivustojen arvosteluita odotellessa..
 
Vastaus: Shaun White Snowboarding [PS3 Hype]

Itekkin samaa mietin. En vielä oo ehtinyt hakea. Pistäppäs ensituntumaa heti kun kerkeät!

Olis kiva kuullu realistisuudesta ja kontrolleista.
 
Vastaus: Shaun White Snowboarding [PS3 Hype]

Taitaa maanantaina vasta kolahtaa luukkuun, eli vielä pari päivää jännitystä :rolleyes:
 
Ylös Bottom