Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eikös se jo ilmestyny viime vuonna?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Morfeus
Tietäiskö kukaa, et millo toi Shenmue 2 ilmestyy tääl Euroopassa?![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Eikös se jo ilmestyny viime vuonna?![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
no se on filmifriikin julkasu paat siihen tollasen 20 päivää lisää niin voit olla oikea julkaisupäivä eli 24.12.2002![]()
![]()
Pelin luoja Yu Suzuki kuvaa peliä FREE-peliksi (Full Reactive Eyes Entertainment). Minä kutsuisin peliä helvetin hyväksi seikkailuksi, jossa on höysteenä hyvällä tappelumoottorilla toteutettua toimintaa ja yleistä häröilyä. Peli on kyllä enemmän kuin osiensa summa. Läsnäolemisen tunne 1980-luvun Hong Kongissa ja sen ympäristössä on mahtava. Joku muu jatkakoon tästä...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Minkälainen tämä Shenmue 2 on? Mä en ole aikaisemmin kuullut siitä muuta kuin nimen, ja sen et se on super hyvä... Eli kertokaas vähän.
No ei välttämättä tule ollenkaan. Joskus sata vuotta sitten ilmoitettiin että peli on "kehitteillä" mutta sittemmin on kuulunut huhuja, ettei projektia ole edes aloitettu. Mikään rahasampohan Shenmue ei Segalle ole ollut vaan pikemminkin päinvastoin...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sorbitoli
voin sanoo myös sen että mä TAPAN KAIKKI (mukaan lukien itteni) jos shenmue 3 EI tuu Xboxille vaan jollekki muulle konsolille!!!!!!!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
Ja pelit lehden mukaan edes shenmue II ei välttämättä ole tulossa xboxille euroopassa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jailer
Joka muuten löytyy DC versiostakin..
Eli ostakaa ihmiset Dreamcast.