Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shenmue 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Morfeus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Samoihin aikoihin kai. Ainakin xbox.com (jenkkisivuilla) tuloajaksi ilmoitetaan "Holiday 2002", joka siis ei tarkoita kesälomaa vaan joulun läheistä aikaa. :)

Tutkiskelin eilen julkasulistoja ja Filmifriikissä Shenmue 2:selle oli annettu julkasupäivämääräks 4.12.02.

no se on filmifriikin julkasu paat siihen tollasen 20 päivää lisää niin voit olla oikea julkaisupäivä eli 24.12.2002:D :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
no se on filmifriikin julkasu paat siihen tollasen 20 päivää lisää niin voit olla oikea julkaisupäivä eli 24.12.2002:D :D

Nojoo, kukaan ei ole niin tyhmä että julkaisisi pelin jouluaattona. Ja saattaahan tuo Filmifriikin päivämäärä pitääkin paikkansa, olisihan siinä se logiikka että ilmestyisi peli sopivasti joulumarkkinoille.

Minkälainen tämä Shenmue 2 on? Mä en ole aikaisemmin kuullut siitä muuta kuin nimen, ja sen et se on super hyvä... Eli kertokaas vähän.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Minkälainen tämä Shenmue 2 on? Mä en ole aikaisemmin kuullut siitä muuta kuin nimen, ja sen et se on super hyvä... Eli kertokaas vähän.
Pelin luoja Yu Suzuki kuvaa peliä FREE-peliksi (Full Reactive Eyes Entertainment). Minä kutsuisin peliä helvetin hyväksi seikkailuksi, jossa on höysteenä hyvällä tappelumoottorilla toteutettua toimintaa ja yleistä häröilyä. Peli on kyllä enemmän kuin osiensa summa. Läsnäolemisen tunne 1980-luvun Hong Kongissa ja sen ympäristössä on mahtava. Joku muu jatkakoon tästä...

Itse pelasin juuri ykkösen läpi ja ei voi sanoa muuta kuin että mahtava peli! Tai ei vain peli vaan myös elämys. Ehdottomasti paras peli mitä olen pelannut. Pelissä on todellakin sellainen tunne kun olisit itse paikalla. Ja ne musiikit... aah...

mullon DC:llä shenmue 1 & 2.. ja voin sanoo et ne on aika helvetin helmiä :D

voin sanoo myös sen että mä TAPAN KAIKKI (mukaan lukien itteni) jos shenmue 3 EI tuu Xboxille vaan jollekki muulle konsolille!!!!!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sorbitoli

voin sanoo myös sen että mä TAPAN KAIKKI (mukaan lukien itteni) jos shenmue 3 EI tuu Xboxille vaan jollekki muulle konsolille!!!!!!!
No ei välttämättä tule ollenkaan. Joskus sata vuotta sitten ilmoitettiin että peli on "kehitteillä" mutta sittemmin on kuulunut huhuja, ettei projektia ole edes aloitettu. Mikään rahasampohan Shenmue ei Segalle ole ollut vaan pikemminkin päinvastoin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
Ja pelit lehden mukaan edes shenmue II ei välttämättä ole tulossa xboxille euroopassa.

Aika epätodennäköistä ja Toptronicsin julkaisulistalta peli jo löytyy. Pidetään huhut huhuina.

PlanetXboxin mukaan Shenmue 2:en mukana tulisi Shenmue elokuva, joka ainakin Japanissa oli teatteri levityksessä. Elokuvassa käydään Shenmue ykkösen tapahtumat läpi, joten se on varmasti tervetullut lisäys uusille pelaajille. :)

"Shenmue II ships for Xbox on November 6th but, while the wait might not actually be that long, Microsoft and Sega decided to make it feel longer by announcing that Shenmue II will come with the 90-minute Shenmue: The Movie DVD. The movie, which was originally released in Japan in theaters then sold for 4,700 yen ($40 USD) separately later, follows the game as it puts Ryo on a quest to find Lan Di, the man who killed his father. You can check out the very first trailers of the Shenmue: The Movie DVD below."

PlanetXboxin mukaan Shenmue 2:en mukana tulisi Shenmue elokuva, joka ainakin Japanissa oli teatteri levityksessä. Elokuvassa käydään Shenmue ykkösen tapahtumat läpi, joten se on varmasti tervetullut lisäys uusille pelaajille.

------

Joka muuten löytyy DC versiostakin..

Eli ostakaa ihmiset Dreamcast :).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jailer

Joka muuten löytyy DC versiostakin..

Eli ostakaa ihmiset Dreamcast :).

Eikö se mikä oli shenmue 2:sen mukana dreamcastilla ollu muka joku 15 minsaa pitkä ja se oli sellanen neljäs osa ruudusta kooltaan...että luulenpa vähäsen, että tämä uusi on hiukan parempi... Mutta tossa oot kyllä oikeessa, että kaikkien pitäis ostaa dreamcast :)

Ylös Bottom