Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shenmue - Pelivinkit

Coca Cola light

New Member
Olen jökissä miltei heti pelin alussa :rolleyes:

Minun pitäisi löytää Yamagishi joka on kuuleman mukaan ajanut melkein kissan päälle.

Etsiskelin kauan kunnes huomasin kartan tien vierellä ja sen avulla helposti Yamagishin asunnon löysin mutta kun meinasin koputtaa ovea niin Ryo sanoo että "minun ei pitäisi vierailla ilman syytä".

En nyt sitten alkuunkaan ymmärrä mitä minun pitäisi tehdä.

Toivottavast täältä joku Shenmue pelaaja löytyy.
 
Vastaus: Shenmue - Pelivinkit

Olet varmaankin ollut liian oma-aloitteinen. Siinä pitää jututtaa ensin oikeaa mummoa joka sitten opastaa sinne talolle. Niinhän se homma siinä(kin) pelissä toimii.
 
Vastaus: Shenmue - Pelivinkit

Kiitos vinkistä.



Ja taas ollaan pahasti jumissa.

Pitäisi tavata merimiehiä baarissa joko Jazz tai Heartbeat baarissa.

Jazz baarin löysin ja siellä oli 2 miestä pelaamassa biljardia mutta selkoa ei tullut olivatko merimiehiä vai eivät.
He haastoivat minut lyömään pallon yhdellä lyönnillä pussiin ja sitten vastaisivat kysymykseeni...lyönti kusi ja sitten tyhmänä päivän päätteeksi tallensin pelin ja odotin taas seuraavan päivän että pääsen baariin ja sittenhän miehet eivät enään suostuneet puhumaan tai pelaamaan kanssani. Tallennus kun on sen epäonnistuneen lyönnin jälkeen niin peli pitäisi aloittaa alusta että pääsisin kokeilemaan uudestaan kohtaa.

Hearthbeat baaria en ole löytänyt vaikka kuinka tutkinut aluetta tarkkaan ja oikein muilla alueilla baari ei voi olla.
Kartassa ei näy kumpaakaan baaria näistä.
Keltään ei saa neuvoa koska Ryo ei osaa kysyä kuin merimiehistä eikä baarista niinkuin pitäisi.
 
Vastaus: Shenmue - Pelivinkit

Heartbeat löytyy moottoripyöräkundien lafkan vierestä, siis niiden kahden, jotka uhoavat koko ajan. Baari löytyy, kun menet portaat alas. Have fun, mahtava peli tosiaan tuo :)
 
Vastaus: Shenmue - Pelivinkit

Hiton hyvä peli kyllä kyseessä, pitäs ehkä kaivaa DC kaapista ja pelata taas läpi uudestaan. Shenmue kakkosta en kyllä läpi ikinä jaksanut/kerennryt pelata. Ehkä pitäs taas harkita.
 
Vastaus: Shenmue - Pelivinkit

Nyt ollaan kakkso discin alussa mutta tällä kertaa ei sentään jökissä.

Kyllä tämä tosiaan vaikuttaa melkein yhtä hyvältä kuin Shenmue 2 jonka olen useampaan kertaan läpi pelannut.

Harmi että järjestys on mennyt nurinpäin mutta toisaalta olen todella paljon Shenmuesta nauttinut ehkä enemmän kuin mistään muusta pelistä joten ei tarvitse valittaa :)
 
Ylös Bottom